~이십 삼~

329 17 0
                                    

Autorul pov:

După convorbirea dintre Sunmin si Kai, lucrurile se vor schimba. Sunmin va fi nevoită să se întâlnească cu Kai ca sa ii dea ceva prafuri, mai exact droguri. Sa ii puna in cafea dimineata lui In Ah. Însă toate planurile lor vor lua o întorsătură.

Sunmin ajunse la vila dupa 30 de minute in care lipsise. Ii duse ouăle menagerei apoi isi continua lucrul. In Ah tocmai ce cobosâse de la etaj, din camera fetiței. Încă sub privirile insistente ale lui Sunmin această ii cauta câteva pastile fetiței. Fetita nu se simtise bine inca de când au ajuns la jungkook acasa. 

Tânăra fata simte ca ceva nu este in regula cu Sunmin inca de când venise inapoi la jungkook. Avea sa meargă in biroul sau sa discute despre Sunmin.

Jungkook pov:

Tocmai ce terminasem de vorbit cu băieți, dau sa ies din birou dar un ciocnit ma face sa ma opresc si sa revin la poziția in care stăteam inainte, adică pe scaun. Pe usa intra in ah. Din insint ma ridic si ma îndrept spre ea, imbratisand-o. Imi era dor de ea, chiar daca dupa ce mi-am  mărturisit sentimentele s-a întâmplat tragedia imensă.

In ah: jungkook?

Jk: spune!

In Ah: vreau doar sa imi acorzi 5 minute ca apoi să plec la fetiță ca nu se simte bine....

Jk: pentru tine am la dispoziție cate minute vrea inima ta, deci ce s-a intamplat intamplat?

In ah: nu vreau sa fiu rea dar Sunmin aceea se uita insistent la mine....

Jk: mai detaliat, ocupa loc....Dar stai putin....

In Ah pov

Jungkook îmi spune sa ocup loc dar nu peste 2 secunde se îndreaptă furios spre usa. O deschide cu putere iar de partea cealaltă se află Sunmin.

Jk: imi explici si mie de ce mama focului stai si tragi cu urechea?

Sm: vroiam sa va anunt ca cina este gata.....

Jk: nu vom mânca aici azi si nici maine....acum poti pleca...

Sm: da jungkookie

Gata până aici, cum poate o...sa nu spun cum sa se dea la iubitul meu? HA?

In ah: gata...eu....eu ....nu mai stau aici....

Jk: in ah ce naiba?

In ah: nesimțita aia ca nu pot să o numesc altfel se da la iubitul meu, iar eu nu permit.....

Jk: aish, in ah....

In  ah: ce?

Jk: tu esti geloasă?

In ah: nu doamne feri, eu? Nu nu

Jk: nu? Sigur?

In ah: da...

Jk: atunci inseamna ca pot să merg la ea nu?

In ah: CE? NUUUU.... yaa nu mai rade...

Jk: ok gata...stai sa ii anunt pe băieți sa stea cu ochi pe ea...iar apoi tu sa imi povestești ok?

Jungkook  isi ia telefonul si ii anunțată pe unul dintre băieți sa stea cu ochi pe Sunmin aceea, apoi se întoarce spre mine.

Jk: deci?

In ah: vroiam sa iti spun de Sunmin, ca mi se pare ciudată fata, însă am o intrebare.

Jk:spune

In ah: nu cumva este ceva om de al lui Kai?

Jk: nu are cum...In ah.. A muncit pentru mine de 4 ani...culmea ar fi sa fie om de al lui Kai...

In ah: nu stiu jungkook, doar te rog urmareste-o câteva zile, imi este frica sa nu patim ceva.

Jk: stai linistită că totul se va rezolva, ok?

In Ah: da. Acum ma duc la Haneul ca nu se simte bine.

Jk: vin cu tine....

Ne ridicam apoi pornim spre camera lui Haneul. Nu pot intelege cum s-a răcit. Poate cum a schimbat aerul?

Intrăm in camera, însă fetiță dormea. Ma apropii de ea, imi pun mana pe frunte iar aceasta frigea.

In ah: jungkook, adu prosoape si apa rece repede

Jk: am inteles.

Încep să o dezbrac pe fetiță, lasand-o doar într-o haina mai subtire. Apoi apare si nu jungkook cu apa si prosoape ude, si incep sa i le pun pe corp.

Jk: in ah, daca nu ii scade temperatura trebuie sa o ducem la spital.....

In Ah: o ducem acum....

Jungkook pov: 

O ajut pe In Ah sa o ia pe fetiță apoi plecam de urgență la spital. In Ah începuse să plângă de frica sa nu patiasca ceva. Sincer sa fiu, am rămas si sunt socat ca in Ah a acceptat-o pe Haneul. Avand in vedere ca este fiica fostei mele iubite. Rar găsești asa o femeie cu suflet bun ca In Ah.

Ajungem într-un final la spital unde medici o iau pe fetiță si o duc in sala. In Ah deja era destul de agitată.

Jk: in ah, linisteste-te fetiță va fi bine.

In Ah: sa speram....nu vreau sa o pierd si pe ea.

《Skip time 》

Au trecut 2 ore de când suntem la spital. Fetita si-a revenit însă trebuie să stea in spital până poimâine. Era deja ora 12:45 Am.

Jk: in Ah, te duc acasa, si raman eu cu ea ...

In ah: nu jungkook raman eu vreau sa o stiu bine.

Jk: dar macar întinde-te pe canapea....sa te odihnești

In ah: dar tu?

Jk: eu sunt bine.....

_______________________________

Scuzati greșelile gramaticale!
안녕하세요!
사랑해!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum