~여섯~

525 35 2
                                    

In Ah pov:

Nu dupa mult timp de la plecarea lui Jungkook a început să se audă focuri de armă, facandu-ma sa tresar. Imi adusem aminte de vorbele lui Jungkook, care imi alinau putin frica.

Focurile de armă au inceput sa se audă din ce in ce mai tare. La un moment dat sticla ferestrei s-a spart in mii de bucăți, urmate apoi de strigăte.

De frica m-am ascuns pe partea dinspre perete al patului si ma rugam ca macar jungkook sa fie bine.
Fără să realizez usa de la camera este trântita de perete si pe intrând o persoană necunoscuta mie, înarmată cu o bată.

Pentru moment credeam ca era unul dintre oameni lui Jungkook dar m-am înșelat. Încep să mă dau în spate până când ajung la perete, facandu-l pe acesta să se apropie de mine si mai mult.

??: ce avem noi aici? HA? Pentru tine a alungat-o jungkook pe Lisa? Hai sa scăpăm de pacostea asta.

Acesta incepe sa rada isteric ridicând bată la nivelul capului sau.

In Ah: Jungkook unde esti?

Acestea au fost ultimele cuvinte pe care le-am rostit inainte ca totul pentru mine sa devina negru.

Jungkook pov:

Il cautam de minute bune cu privirea si nu il găseam. Unde mama focului s-o fi ascuns. La un moment dat ii observ câțiva oameni aproape de intrarea din spate a vilei.

Ii fac semn lui Tae, Suga, Hoseok sa ne apropiem de ei. I-am înconjurat apoi ne-am asigurat că vor pleca spre ceruri in liniste.

Imi îndrept privirea spre fereastra camerei mele, acolo unde am lasat-o pe In Ah si observ ca era sparta. Milioane de nervi imi cutremură corpul, doar gandul ca a intrat pe usa din spate ma înnebunea.

Nu vreau ca In Ah sa parteasca ceva, nu acum când încerc să mă apropii de chiar daca nu vreau. Încep să alerg pana la etaj. Ajuns la etaj ma asigur ca nu este nimeni ascuns dupa ceva usa sau mai stiu eu ce, apoi au buzna în camera in care am lasat-o pe In Ah.

Era întinsă un pat plina de sânge în partea capului. Înaintez spre pat dar usa este trântita. Ma întorc spre locul de unde a provenit zgomotul.

Ochii mei nu vor sa creada, era asa cum am plănuit. Era fratele lui Lisa. A urcat pe usa din spate.

Kai: bine te-am găsit Jungkook.

Jk: Ce mai vrei de la mine? Nu este destul ce mi-a facut tatăl tău?

Kai: tu ai fost cel care mi-a alungat sora.....INSARCINATA

Jk: SI EA A FOST CEA CARE A FUGIT CU BAEKHYUNG IN CHINA

Kai:minți....atunci ea cine era?

Jk: ea? Era iubita mea...am incercat sa o uit pe Lisa dupa cate mi-a facut....

Kai:acum nu va mai fi iubita ta....

Jk:TU NEMERNIC IMPUTIT

Dau sa trag dar Hoseok mi-o ia inainte. Nici kai nu se lasa mai prejos și incepe sa tragă si el. Hoseok reușise să se ascundă la timp, însă eu care eram lângă el nu apucasem.

Nu era prima oară când am fost împușcat dar de data asta parca durea mai tare ca orice glonț primit până acum.

Hs: jungkook??

Jk:sunt bine....

Hs:cum mama focului esti bine? Bratul tau sângereaza.

Jk:nu conteaza, acum conteaza In Ah

Ma ridic de la podea si ma reped lângă pat, unde acum In Ah zăcea într-o baltă de sânge. O i-au in brate stil mireasă apoi cobor cu ea jos la masina dar nu înainte de a verifica dacă au plecat.

Nu peste mult timp ajung si băieții la masina si raman surprinși să o vadă pe In Ah inconștienta. Doream sa urc la volan sa plec cat mai repede la spital, dar Hoseok mi-a luat-o înainte.

Hs:Tu sti in spate cu In Ah....

Urc pe bancheta din spate, ii ridic cu mare grijă capul lui In Ah si il pun la mine in poala. Jin închide usile masini iar Hoseok apăsa pedala de accelerație.

Jk: In Ah ma auzi? In Ah rezista....

Jin: ia asta si pute-io sub cap, va încetini putin sangererea.

Ii pun acea perna sub cap. Fără să îmi dau seama o lacrimă isi face apariția pe obrazul meu. Jungkook nu plânge....

Am ajuns într-un sfarsit la spital. Doctorii vin in graba sa o preia pe In Ah ducand-o in sala de operație.

Nu dupa mult timp au venit si cativa doctori pentru mine pentru am bandaja mana. Nici băieți nu au întârziat să apară.

Hs: In Ah?

Tae: cum se simte?

Jk: este in operație.

《Skip time 》

Trecuse 2 ore de cand In Ah este in operație. Mie frică să nu fi murit, atunci sigur nu o sa ma iert toată viața mea. Usile sălii de operație, de unde iese doctorul.

Jk:cum se simte? Traieste?

Dc: operația a fost destul de dificila.....domnisoara In Ah este înafară oricărui pericol însă nu are voie sa se streseze foarte mult, macar pentru primele 3 luni.

Hs:am inteles multumim.

Din nou o lacrimă isi face apariția pe obrazul meu.

Jm:nu vreau sa te dezamăgesc dar te-am cam apropiat de fata asta....

Jk: nu nu este adevărat

Tae: jungkook te cunoastem de atata timp,

Rm: am văzut că ai început să lacrimezi...

Jk:bine ma dau batut da m-am cam apropiat și nu ii bine....

Trec pe lângă ei, cu scopul de a pleca acasa sa fac un dus si sa ii aduc lui In Ah câteva haine.

_____________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum