In Ah pov:
După un drum lung de câteva ore am ajuns in America. Încă nu ma pot împăca cu gândul că voi sta departe de Jungkook atata amar de timp. Cum v-am reacționa când v-am afla? Off viata.
Tocmai ce am coborât din avion, o iau pe fetiță in brate ca nu cumva sa o pierd pe aici,iar wonho ia bagajele. Înaintăm spre clădire iar o doamna ne privește râzând.
??: bine ati venit in America. Ce frumoasa fetiță aveti domnilor! (Autor: vorbeste in engleza)
Wonho: multumim!
In Ah: tot ce nu inteleg este de ce mereu răspunzi ca este fiica noastra? HA?
Wonho:noona ....Imi pare rau dar asa mi-au spus namjoon si Jin
In Ah: aish....
Wonho incepe sa rada la reacția mea, iar eu imi continui drumul. Acesta cheamă un taxi, care sa ne duca la apartamentul in care vom locui o vreme.
Namjoon pov:
Tocmai ce i-am petrecut pe In Ah si wonho. Sper sa fie in siguranta, iar de Kai ne vom ocupa noi. Spre sa terminam cat mai repede ca sa o pot aduce inapoi pe In Ah.
Ne îndreptăm spre spital, unde va uram sa stam iar câteva ore bune până se va trezi jungkook.
Ajuns la spital, ma îndrept spre salonul acestuia si pot observa cum jin, suga si jimin stau afara speriati.
Rm: ce s-a întâmplat?
Jm: jungkook s-a trezit....Însă...
Rm: insa?
Jin: o cauta pe In Ah....
Suga: cum o sa ii spunem hyung?
Rm:voi incerca sa vorbesc cu el.
Jungkook pov:
Încep să imi deschid ochii, dar o lumină puternică ma face sa ii închid inapoi. La un moment dat imi aud numele asta facandu-ma sa imi redeschid ochii. In jurul meu erau Suga,jimin si Jin. Ce mama focul s-a întâmplat? Cum am ajuns la spital?
Jk: băieți?
All: jungkook te-ai trezit?
Jk: ce caut la spital?
Jm:ai fost împușcat de Kai, apoi ai intrat in coma.
După vorbele lui jimin incep sa imi amintesc momentul acela când am salvat-o pe In Ah, si atat....
Jk:unde este In Ah?
Jin: voi chema doctorul sa te consulte.
Jin si ceilalti doi băieți pleaca dupa doctor, iar eu raman inca cu gândul la In Ah. De ce nu este aici? A luat-o iar la el, si băieți nu au făcut nimic?
La un moment dat usa se aude, dar nu bag in seama deoarece stiam ca este doctorul. Cand dau sa imi întorc privirea raman socat.
Jk: TAEMIN?
TM: buna jungkook, cum te simti?
Jk:bine hyung, dar ce te aduce pe aici?
TM: aici lucrez, sunt doctor....
Jk: tu mai operat?
TM:da
Acesta incepe sa ma consulte, si sa imi puna intrebari daca ma doare ceva sau daca imi este rau.
Jk:taemin nu ai vazut o fata de aproape 1,69, brunetă?
TM: te referi la In Ah?
De unde o stie? De unde se cunosc?
Jk:d-da
TM: ei bine a trebuit să o trimit in America
Jk: CEEEEEE
De CE dracu ai trimi-o in America? Esti țintit la cap? Daca Kai merge dupa ea?HA? Ba da prost om esti!
TM: jungkook, a trebuit să o trimit alaturi de wonho si fetiță. Astfel nu scapă de Kai.
Jk:si acum crezi ca este in siguranta?
TM: da, kai știa in ce stare ai fost si putea sa o ia de la vila, era usor. Momentan nimeni nu stie unde este. Voi suna mai tarziu sa ii ajut de tine.
Jk:vreau sa ii aud vocea, te rog! Sun-o!
Taemin pov:
Off jungkook, de ce insisti? Nu vreau sa o sun pentru că stiu ca iar va plânge. Dar tot o sun pentru că trebuie să fie ca jungkook s-a trezit.
Jungkook pov:
Taemin isi scoate telefonul din buzunar si apelează un numar.
TM: buna wonho!
TM: da s-a trezit....este bine, poti sa mi-o dai pe In Ah?
In Ah pov:
Eram in sufragerie, incercam sa o învăț câte ceva pe fetiță până când wonho ma stiga.
Wonho: taemin vrea sa vorbeasca cu tine.
Imi înmâna telefonul si incep a conversa cu Taemin.
In Ah: da taemin, cum ii jungkook?
Taemin: este bine, însă.....
In ah: insa?
Taemin: s-a trezit si vrea sa vorbeasca cu tine.
Jungkook s-a trezit? Si vrea sa vorbeasca cu mine? Cum o sa ii explic eu ca sunt in America?
Jk: In Ah?
In Ah: j-j-jungkook?
Jk: esti bine? Nu ai pățit nimic?
In Ah: jungkook iartă-mă!
Nu m-am putut abtine si am început să plang. Imi urăsc viata pur si simplu.
Jk: In Ah nu plânge te rog!
In Ah:dar am gresit, te-am lăsat acolo ca o lașă....
Jk:In Ah, o sa il omor pe acel nenorocit iar tu o sa te întorci inapoi bine? Sa ai grija de tine, te iubesc micuța mea!
In Ah: si Eu te iubesc jungkook!
_______________________________
Scuzati greșelile gramaticale!