~열셋-

422 26 6
                                    

Autorul pov:

A sosit si ziua cea mai neașteptată pentru Jungkook si In Ah. Ceea ce nu stiu ei este planul lui Kai. Kai va face tot posibilul sa i-o ia pe In Ah. De ce? Vrea sa il faca pe Jungkook sa sufere, pentru fapta făcută acum 3 ani. Doar din minciuna Lisei Jungkook si In Ah vor avea de suferit......

Jungkook si In Ah erau in bucătărie luând masa.

Jk: eu voi pleca azi din oras, ma voi intoarce mai pe seara,

In Ah: bine.....

Tot ce simțea In Ah era de cu totul si cu totul ciudat. Nu putea să se împace cu gândul că in toti acesti ani a trăit într-o minciuna. Acum ii e scârba sa mai meargă acasă, clădirea pe care acum in urma cu 5 luni a numit-o locuința. Deși își dorea din tot sufletul sa se întoarcă, dar cum parca ceva nu o lasa, nu o lasa sa plece de lângă jungkook. Simțea că ceva rau va avea loc sa se intample. Ii era frica...

Jk: In Ah, esti bine?

In Ah:C-ce spuneai?

Jk: esti bine?

In Ah: da de ce?

Bt: jungkook doar 5 minute...

Jk: vin acum....

Jungkook se ridică si pleaca cu mama lui In Ah in camera lui Haneul. Bătrâna avea de gând să îl intrebe cum a gasit-o pe In Ah.

Bt:jungkook fiule unde ai gasit-o pe In Ah?

Jk: mi-a vandut-o unul dintre prieteni ei....de ce?

Bt: ai grija de ea....eu nu voi trai cu lumea

Jk:voi avea grija de ea....nu o voi lasa sa pateasca ceva!

Bt: jungkook?

Jk:da?!

Bt: tu o placi?

Jk: nu, o iubesc!

Bt:atunci de ce nu ii spui?

Jk: nu stiu.....

Bt: azi vei plecat, peste câteva zile iar vei fi plecat....

Jk: ii voi spune.....

Bt: iti tin pumnii!

Jungkook incepe sa zâmbească, văzând reacția bătrânei. Stia exact ce simțea pentru In Ah, dar ii era greu să ii spuna. Ii era frica ca il va refuza. Nu dorea să parteasca ca si cu Lisa.

Iese din camera lui Haneul si se îndreaptă spre bucătărie. Vroia sa ii spuna, ca o place. Ajunge in fata bucătăriei dar fata nu era acolo. Stia ca a plecat spre camera unde acum 4 saptamani Hoseok si-a dat ultima suflare.

Jungkook pov:

Era in fata usi. O puteam auzi cum suspină. O inteleg perfect, ii era prieten....

Jk: In Ah?

In Ah: oh jungkook....

Jk: iar plângi?

In Ah: nu, de ce as plange?

Jk:In Ah , se vede pe fata ta ca ai plâns

In Ah: nu nu....

Aceasta se intoarce si pleaca spre camera rușinata, facandu-ma sa rad in urma ei. O urmez până in camera, iar când vrea sa închidă usa o blochez punând piciorul.

In Ah:C-ce faci?

Jk:vreau sa iti mărturisesc ceva.

In Ah:C-ce?

Intru mai bine in camera facand-o pe aceasta să se de-a in spate. O prind usor de mana si o trag spre mine,iar fără ezitare imi lipesc buzele de ale ei. Spre surprinderea mea acesta imi raspunde, acum formând in sărut tandru.

Nici lipsa de oxigen nu întârzie să apară facandu-ma sa înjur sfinți.

Jk: 인 앟 사랑다고! (Autor: In Ah te iubesc)

In Ah: 장국 사랑해 ( jk te iubesc)

Autorul pov:

Cei doi îndrăgostiți au fost întrerupti de Namjoon, care il cheama-se pentru a pleca din oras până diseară.

Jungkook isi ia la revedere se la In Ah, sperând că atunci când se va întoarce acasă ca totul sa fie bine.

Kai pov:

??: domnule, Jeon Jungkook tocmai a plecat de la vila.

Kai: mai asteptam inca putin apoi mergem după ea. Pregătește oameni.

In Ah pov:

Trecuse o ora de când plecase jungkook. Sunt atât de fericita stiind ca si Jungkook are acelasi sentimente pentru mine.

Eram in camera de zi și citeam una dintre cărțile din bibliotecă, când soneria se aude. Mama pleaca sa o deschidă.

Kai pov:

Kai: buna ziua, mama In Ah este acasa?

Bt: da dar ce vreti de la ea?

Kai:vreau sa o invit la nunta mea

Bt: ma scuzati dar nu va cunosc....

Kai: ma lăsați să intru sau veti muri văzându-va fiica torturată?

Autorul pov:

Mama lui In Ah era amenințată de Kai. De frica ca In Ah sa fie torturată ii facu loc sa intre in vila.

Kai le face semn oamenilor sa intre si sa înconjoară clădirea. Nici mama lui In Ah nu rămâne ne supravegheată.

Kai: uita ce avem noi aici??

In Ah:cine esti?

Kai: viitorul tau sot....

In Ah: jungkook este iubitul meu, nu te cunosc!

In Ah era deja foarte înspăimântăta. Nu ii cunostea pe acel tip care acum stătea înarmat in fata ei. Nu peste mult timp totul in fata ei devine negru si doar strigătele mamei sale se mai auzea. Kai o adormise.

Kai: scăpați de ea....

Se referea la mama ei. O femeie de doar 60 de ani , care dupa ani multi isi revazuse fiica doar pentru 2 zile, azi isi va da ultima suflare.

Bt: In Ah a mea....sa te ajute domnul sa scapi cu bine, te voi păzi.....de sus...

Ultimele cuvinte.......ultima dorința, iar acum va sti, si va fi linistită acolo lângă Haneul si Hoseok pentru tot restul vietii.....

In Ah este pusă si ea într-o duba si dusă la asa zisa casa a lui Kai.

Trecuse 4 ore de când In Ah sta legată de un scaun cu sfoara destul de groasă. Într-o cameră luminată doar de un mic bec aflat in capătul peretelui. Spera ca Jungkook sa o salveze si sa trăiască fericiti impreuna.

Jungkook pov:

Era ora 7:30 si abia astept sa ajung acasa sa pot sta lângă In Ah. Eram pe drum spre casă, cu gândul la In Ah când îi observ una dintre mașinile lui Kai prin apropierea vilei mele. Sigur s-a întâmplat ceva.

Apas pe pedala de accelerație și nu dupa mult timp ajung in fata vilei. Mulți dintre oameni mei erau împușcați si zaceau pe jos. Usa de la intrare era sparta. Intru in graba cautand-o cu privirea pe In Ah si mama ei.

Jk: IN AH? DOAMNA LEE

Imi îndrept privirea spre salon si acolo era mama lui In Ah plina de sânge.

Jk: NUUU AU LUAT-O......

____________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum