~십육~

372 22 0
                                    

Wonho pov:

Eram la vila așteptând să vină și jungkook cu In Ah. La un moment dat imi suna telefonul, era Jin.

Wonho:da jin

Jin:orice ar fi vino acum la spital

Wonho:ce s-a întâmplat?

Jin: vin-o dupa In Ah acum....

Wonho:vin acum...

Las fetiță in grija unei menajere de la vila si pornesc in graba spre spital. Ajuns la spital ii vad pe Rm,Jin si In Ah așteptând doctorul.

Wonho:băieți, In Ah?

Jin: Wonho....

Rm:vorbesc eu cu el.....

Nu inteleg ce se intampla. De ce vrea Namjoon sa vorbeasca cu mine? Sigur s-a întâmplat ceva cu Jungkook si jur ca il omor cu mana mea pe Kai.

Rm: uita Wonho....am vorbit cu doctorul si jungkook este bine pentru moment însă....

Wonho: insa?

Rm: doctorul te va chema la el in birou sa iti explice mai bine situația, si sper sa se poata baza pe tine....

Firar al dracu de limba coreana, de ce mama focului vorbeste asa incat sa nu ii inteleg cuvintele. Namjoon imi da numărul biroului doctorului. Sunt gata să înfrânt orice consecință doar sa il vad pe Jungkook si In Ah fericiti. Ajung in fata usi bat la usa apoi intru. Acesta stătea cu spatele spre mine, eu neputând să ii vad fața. La un moment dat acesta se intoarce si raman socat sa il vad chiar in fata mea, după atâția ani?

??: buna wonho, ce mare ai crescut....

Wonho: hyung? C-ce faci aici?

??: aici lucrez, doar ti-am spus că ma fac medic nu?

Wonho:da dar.....TaeMin.....mi-ai lipsit hyung..

TM(taemin): si tu wonho, acum ocupa loc si hai sa vorbim despre jungkook.

Wonho:desigur...

TM:uita cum sta treaba, Lisa a ajuns pe mana mea când a născut. Il stiu pe Kai din liceu, stiu ce ii poate capul. In fine, tu trebuie sa o ti departe pe In Ah de el....

Wonho:de jungkook nici vorbă asa ceva nu se poate...

TM: bai tantalaule de Kai sa o ti departe.....

Wonho: ioi, asa mai merge...

TM: bun mai departe, Kai stie ca jungkook este in starea in care este si va incerca sa o ia iar pe In Ah.....asa ca inainte sa se trezească jungkook tu vei pleca cu ea in America....cu tot cu fetita....

Wonho: hyung esti cam dur pentru jungkook, ce va zice el? Cum va reacționa? Dar In Ah va fi de acord?

TM: voi vorbi si cu In Ah si ii voi explica toată situatia, băieților le-am spus deja.....

Wonho: bine....

Sincer sa fiu nu ma simt in pielea mea făcând asta, jungkook ma va omarâ. Dar totul ca fi spre binele lor. Il salut pe hyung apoi ma îndrept spre usa. Baieti si In Ah ma așteptau pe hol. Ii fac semn lui In Ah ca o cheamă doctorul, iar eu raman cu băieți pe hol.

Rm:doar In Ah sa fie de acord.

Wonho:sper sa fie de acord.

In Ah pov:

TM: In Ah trebuie sa pleci astfel jungkook va muri....

Nu imi vine sa cred....eu va trebui să plec departe de Jungkook. Cu ce am gresit in viata sa primesc atatea?

TM: kai nu va v-a da pace, v-a incerca din nou sa te i-a de lângă jungkook.

In Ah: cum va reacționa jungkook când va afla ca nu mai sunt lângă el?

TM:In ah...iti voi da termen până săptămâna viitoare miercuri să stai lângă jungkook, apoi miercuri dupa amiaza pe la 17:00 vei pleca împreună cu Wonho si fetița spre America.

In Ah: voi pleca dar promite-mi ceva.

TM: promit orice noona.

In Ah:ai grija de Jungkook dupa ce plec eu.

TM: voi avea grija de el noona, il voi suna in fiecare zi pe Wonho sa il anunt si el iti va spune bine?

In Ah: bine.....

_________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

Lectura plăcută!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum