~이십오~

326 20 0
                                    

Autorul pov:

Atât namjoon cat si ceilalti erau extrem de dezamăgiți. Au pierdut inca un suflet. Un suflet nevinovat, unul la care In Ah ținea ca la propria sa fiica, chiar daca nu ii aparținea.

Namjoon iese din biroul doctorului cu o privire mult mai tristă. Cand intalni fata trista si plansa a lui In Ah toate cuvinte i-au pierit.

In ah: ce a spus doctorul?

Rm: In Ah, iti spun dar sa nu reacționezi gresit ok?

In ah: SPUNE-MI ODATA

Rm: nu putem lua nimic din fetiță, toată este arsa din cauza acidului.

In ah: ce? Nu, nu se poate....

Jk: in ah liniștește-te

In ah: lasă-mă...

All: in ah nuuu

In Ah era deja pre sătulă de tot ceea ce ii se întâmplă atat ei cat si prietenilor ei, asa cum ii considera ea.

Din cauza nervilor care puse stăpânire pe aceasta, iese cu viteza luminii din spital. Avea sa se răzbune pe Sunmin, kai si toti cei care făceau parte din acel grup de oameni fara suflet.

Lua masina lui namjoon si porni spre vila. In schimb Sunmin se află la kai in birou.

Kai: cum ai putut să imi omori nepoata. Ha?

Sm: a fost o greșeală, am crezut ca va bea sucul IN AH nu fetiță...

Kai: sunt sigur că acum in ah te va omora cu mana ei pentru fetiță, asa ca du-te frumos la vila iar eu o înconjura....

Sm: iar la sfârșit vei ataca...

Kai: exact.....

După convorbirea dintre cei doi, Sunmin se îndreaptă spre vila, iar Kai o înconjoară. Nici in ah nu întârzie să apară. Deși băieți o sunau din secunda in secunda ca sa nu fac vreo prostie, totul era inzadar. In Ah intra cu viteza luminii in vila iar persoana tinta a fost Sunmin care se "prefacea" ca face curat.

Doar sa o împingă in perete si sa o strângă de gât ii era suficient lui In Ah. Deși nu avea o forță super mare la corpul ei subtire si fragil, dar parca dumnezeu ii dăduse atata cat sa o poata sufoca pe Sunmin.

In ah: tu c**** nenorocita, mi-ai omorât fiica, ca fiica? Sufletul la care țineam ca la propria fiica

Sm: a-a fost o-o-o gre-gre-seala....

In ah: o greșeală ha? Nu prea cred! Acum mori in chinuri la fel cum o murit biata fata....

In Ah începuse a o strânge si mai tare de gât pe Sunmin însă totul s-a sfârșit doar de la o simplă injecție.

Da era Kai. Asa cum a plănuit, oameni lui se ocupau de băieți și oamenii lui Jungkook, in schimb kai se planuise sa o ia pe In Ah.

Kai: până aici ti-a fost si tie Sunmin....multumesc pentru intelegere....

Si cu acestea fiind spuse la fel ca si ceilalti Sunmin a plecat pe lumea cealaltă....

Jk: nici tu nu scapi asa usor Kai...

Kai: tu de unde ai apărut javra....?

Jk: magic...acum las-o pe In Ah...

Kai: nu o las ea imi apartine....

Jk: ai gresit persoana frate.....

Kai: as f vrut eu dar nu....

Kai o ia in cârcă pe In Ah apoi incepe a fugi cu ea. Nici jungkook nu se lasa mai prejos decât el. Le făcuse semn inca la câțiva oameni si lui jimin, suga si Tae sa il urmeze. Deși trăgeau focuri de armă unul dupa altul, kai tot nu s-a oprit.

Ajuns in fata vilei, kai o ducem pe In Ah in pivniță, intorcandu-se la băieți care deja au înconjurată zona.

Tae: credeai ca scapi?

Kai: voi scapa si de voi si de in ah

Jimin: nu prea cred....

Kai: nu imi este frica de voi....

Suga: ne vedem pe lumea cealaltă, adio Kai....

Kai: NUUUUU

Ultimile cuvinte, ultimul strigat, ultima lumina. Suga.. el a fost cel care l-a împușcat... el a fost cel care s-a răzbunat in locul lui In Ah.... Acum kai isi va gasi liniștea acolo in ceruri unde își va primi socoteala pentru cele facute......

__________________________________

Scuzați greșelile gramaticale!

In atentia cititorilor:
-cartea mai are maxim două capitole si se va încheia
- exista probabilitatea sa incep o noua carte
사랑해❣

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum