~ 십구~

334 17 1
                                    

Jungkook pov:

Jk: vreau externarea

TM: Jungkook nu esti vindecat inca....este periculos....

Jk: si nici nu voi fi vindecat până nu o vad pe In Ah lângă mine.

TM:jungkook...asculta-ma

Jk: taemin....crede-ma ca nu mi usor....

TM:te cred dar wonho este lângă ea acum si nu v-am parti nimic, ai incredere.

In Ah pov:

De ce a vrut sa vorbeasca? Ca eu sa nu mai fiu linistită?

Fetita: mătușa de ce plângi?

Oh, iar fetiță? De ce am asa un sentiment neplăcut când apare ea? Nu are nici o vina, ca mama ei a fost ce a fost.

In Ah: nu plâng, du-te si joaca-te linistită. Bine?

Fetita: dar vreau sa iti spun ceva....

In Ah: ce?

Fetita: hmm mi-e cam foame si vreau sa stiu unde este mama.

A intrebat de mama ei, ce ii spun? Nu pot să îi spun că wonho a omorat-o.

In Ah: mama ta te-a lăsat in grija mea pana vine din alta tara.

Fetita: oh bine....

In Ah: du-te joaca-te până fac mâncare.

Fetita: bine

Fetita pleaca in camera mea, acolo unde ii sunt jucăriile și patul ei. Da am decis sa o las sa doarmă cu mine in camera, sa evităm orice pericol.

Ma îndrept spre bucătărie sa pregătesc ceva de mâncare. După câteva minute de gandit am decis sa fac ramen si mochi.

《Skip time》

In Ah: Haneul vin-o sa mănânci

Hn: vin acum

Fetita sare de fericire si incepe sa cânte. Ajungem in bucătărie unde ne așezăm la masă până când soneria se aude. Ma îndrept spre usa cu cea mai mare frică. Imi era frica sa nu fie oameni lui Kai, dar spre surprinderea mea era wonho.

Wonho: oh buna noona

In Ah: wonho ai venit, am pregatit ceva de mâncare....

Wonho: oh super, imi era foame....a am uitat ceva, am fost sa imi caut loc de munca...

In Ah: si ti-ai gasit?

Wonho: da la un restaurant din centru....

In Ah: oh super

Jungkook pov:

Au trecut 3 ore de când am vorbit cu In Ah, si tot 3 ore de când stau in patul asta de spital blestemat. Vreau sa scap cat mai repede de Kai sa o pot aduce inapoi pe In Ah.

《Skip time》

Peste 4 luni

In Ah pov:

Au trecut 4 luni de când sunt in America. Wonho se descurcă bine la serviciu, însă eu, am decis sa merg la facultate chiar dacă fetiță este într-un fel in calea mea.

Am reusit sa o inscriu si pe ea la o grădiniță, de unde aud multe laude. Mi-ar plăcea să fie si jungkook cu noi.

Cat despre jungkook, nu am mai fost anunțată despre starea lui. Ma îngrijorează.

Este ora 2 dupa amiaza iar eu acum ies de la facultate. Deja mi-am făcut planuri pentru azi. Fiind vineri o sa am timp si sa o învăț pe micuța Haneul.

??: In Ah poti sa ma ajuți azi la tema de la mate?

In ah: o sa o rezolv acasa si o sa iti trimit poza,bine?

??: desigur multumesc!

Am îndrept spre magazin, sa fac câteva cumpărături, apoi sa o i-au pe fetiță de la grădiniță.

Inv: doamna in ah, fiica dvs este o minune, este foarte talentată, ma bucur pentru ea.

In Ah: oh multumesc doamna  Charlotte!
Inv: o zi frumoasa, la revedere

In Ah: la revedere!

O iau pe fetiță de mana si plecam spre casă.
Nu dupa mult timp imi suna telefonul, era un numar necunoscut. O duc pe fata in camera ei apoi raspund la telefon.

??: buna ziua doamna Lee?

In Ah: da cu ce va pot ajuta?

??:suntem se la restaurantul din centru, vreau sa va anunt ca wonho a fost dus de urgență la spital. A fost înjunghiat.

In ah:Ceeee?

___________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum