In Ah pov:
Trecuse deja 3 zile de când stau aici, aici cu jungkook. I-am scos pe Hyunjin si I.N din belele si am intrat eu. Oare voi rămâne aici pentru totdeauna?
Eram in fata oglinzii când în camera intra Jungkook. Parea abatut.
In Ah: pot sa te intreb ceva?
Jk:deja ai facut-o, deci spune....
In Ah: esti abătut....
Jk: nu trebuie să îți pese tie....acum du-te jos la bucătărie si mănâncă.
In Ah:bine....
Jk:a si inca ceva....te voi lasa liberă az-
In Ah:pot pleca acasa? Huu ce bine....deci unde imi este telefonul? Trebuie să imi sun părinții?
Sunt atât de fericita ca voi fi liberă, pot să mă întorc la ale mele, al hyunjin, la părinți....am crezut ca nu voi mai scapa.
In timp ce ma agitam cautandu-mi telefonul il aud pe Jungkook care se pregătea pe el de ras.
Jk: nu la asta m-am referit.
In Ah: ce? Atunci? Aish, si eu care credeam ca pot fi liberă, Pfuuu
Jk: păpușa tu nu scapi de aici doar daca mor eu....cand mor eu va fi decizia ta ce vei face....nu te voi mai putea controla.....intelegi?
Incepe sa ma sperie cuvintele lui. Imi este frica ca ma voi obișnui cu el si ma voi putea despărți. Jungkook nu vreau sa ma apropii de tine, pentru ca la final eu voi aceea care va suferi.
Jk: poti sa te plimbi prin casa dar sa nu ai de gand sa fugi ca tot te gasesc.
In Ah: Pfuuu am inteleg....ma duc sa mănânc....
Jk:du-te....
Jungkook pov:
Lee In Ah nu mă face să mă apropii de tine, este pentru binele tău. Nu vreau sa ma îndrăgostesc de tine, înțelegi?
Toate ca toate, imi i-au telefonul de pe noptieră, apoi plec in birou pentru ai pregăti pe băieți.
Jk: deci cine ziceai ca este individul ala?
Rm: este fratele lui Lisa,
Jin: cel care a cerut răzbunare pe familia kim....
Hs:cum de nu ne-am dat seama ca el era sub atâția oameni?
Sg: plătea oamenii ca sa vina la noi,
Jm: yaa băieți....
All:ce?
Jm: ce ii aia acolo?
Toti ne întoarcem privirea către obiectul arătat de Jimin. Era doar o pisică din porțelan.
Jk:jimin aia ii doar o pisică din porțelan ce doamne iartă-mă....
Tae: asta stim si noi dar, ochiul stâng al ei nu lună până acum....
Ma ridic nervos de la birou si ma îndrept spre acea pisica din porțelan, o iau ii mana apoi o trântesc de podea această spargandu-se.
Printre miile de cioburi zarisem un mic obiect de culoare neagră. Dau sa ii ridic dar constat ca era o cameră de supraveghere.
Arunc o privire spre băieți care se uitati nedumeriți la mine apoi decid să o distrug.
Sg:ho omule....
Jm: o chem pe In Ah sa te liniștească?
Jk: CE?
Rm: dar nu ziceai că este iubita ta?