Autorul pov:
Au trecut doua zile de când Haneul, in ah si jungkook au venit inapoi la vila. Starea fetei s-a îmbunătățit, ceea ce i-a făcut fericiti pe cei doi îndrăgostiți.
Jungkook tocmai ce plecase cu băieți sa rezolve ceva treburi, iar in ah era in biblioteca,căutând o carte sa isi umple timpul liber. După ce gaseste cartea potrivita coboară jos in sufragerie unde Haneul se juca împreună cu una dintre menajere.
In ah: se pare ca ti-ai facut prietena micuțo
Hn: da mătușa, si doamna Soomin este foarte de treaba
Soomin: hmm este plăcerea mea sa ma joc cu fetita.....
In Ah: ma bucur.
Sunmin trecuse pe lângă ele. Avea de gând să schimbe cearșafurile din fiecare dormitor însă in ah o oprise.
In Ah: sunmin poti sa imi aduci te rog in pahar cu suc?
Sm: desigur doamna.
Tot ce nu știa in Ah este ca alese persoana greșită care sa ii aduca acel pahar. Sunmin ii puse sucul proaspăt preparat in pahar, se uita in jur sa nu fie vreo menajeră, apoi ii toarnă din pliculetul cu droguri in pahar. Il amesteca bine apoi il duce lui In Ah.
Sm: poftiți doamna....
In ah: pune-l te rog pe masa....am sa il beau imediat.
Sm: bine....
Sunmin dispare din raza vizuală a menagerei si lui In Ah continuând ceea ce a început să facă, sa schimbe cearceafuri. La un moment soneria incepe sa sune.
Soomin: deschid eu....
In ah: bine....
Soomin se ridică si se îndreaptă spre usa, fetiță rămânând cu In Ah.
Soomin: doamna Lee va cauta postasul....
In Ah: vin acum, Haneul ramai aici da!
Hn: da mătușa
In Ah isi lasa cartea pe canapea si se îndreaptă spre usa. Nu s-a gândit nici macar pentru o clipa ca doar plecarea ei la usa va crea o adevarata tragedie.
Lui Haneul ii se făcuse sete asa ca s-a gandit sa bea sucul de pe masa. Fetita ii bău dintr-o înghițitură, iar după două minute începi să a se simti rau, a ametii iar la final sa cada la pământ.
In Ah pov
Tocmai ce plecase poștașul, care imi dăduse facturile, a apărut si jungkook împreună cu băieții. Ii salut apoi le fac loc sa intre in casa. Ma îndrept spre locul unde am lasat-o pe Haneul si observ ca era leșinata pe podea, iar paharul cu suc gol. Panicată incep sa aleg spre ea.
In Ah: HANEUL....TREZESTETE....JUNGKOOOK AJUTOOR...
Jk: In Ah? Haneul...
Băieți: In Ah, Haneul.....
Jungkook pov:
Ma îndreptam spre scări, când deodată In Ah incepe a stiga si pot auzi cum plânge. Ma îndrept gandit spre ea, care incerca sa o trezească pe Haneul. Nici băieți nu au întârziat să apară.
O i-au in brate pe fetiță si ma îndrept cu ea spre masina. Ce doamne iartă-mă s-a mai întâmplat cu ea.
In Ah se urca pe bancheta din spate alaturi de fetiță apoi plecam de urgență la spital. Da din nou la spital.
Ajunși acolo doctorii o preiau si o duc într-o sală. In Ah deja începuse a se simti rau.
Jk: in ah fi tare....
Jimin: jungkook, noona?
Tae: fetiță?
Jk: au dus-o într-o sală.
Rm: puteti sa imi explicați ce s-a întâmplat?
In Ah: m-am îndreptat spre usa doar ca sa semnez livrarea facturilor si cand m-am intors fata era pe jos leșinata.
Jin: gata in ah, totul v-a fi bine....
In Ah pov
Trecuse 15 minute de când Haneul a fost preluată de medicii... spre sa fie bine. La un moment dat vine doctorul....
Jk: cum se simte...
Dc: imi pare rau sa va spun dar nu am putut-o salva, a fost otrăvită. In sucul băut de această se află acid....
In ah: c-cum.....inseamna ca haneul a mea a murit?
Dc: sincere condoleanțe.....
In Ah: NUUUUUUU HANEUL......
Rm pov:
Săraca fetiță, a murit nevinovată. Sunt sigur că a fost mana lui Kai. Sunmin aceea trebuie onorată astfel nu putem sa il prindem pe Kai.
Nu dupa mult timp plec in biroul doctorului sa imi dea mai multe informatii. Acesta imi spusese ca nu putem lua nimic din fetiță deoarece acidul o distruse, mai exact o arse.
Nu stiu cum ii voi spune lui In Ah si jungkook. Tot ce stiu este ca vor fi psihic distruși. Imi pare rau pentru ei.
_____________________________
Scuzati greșelile gramaticale!