In Ah pov:In Ah:de ce sunteti atat de sigura?
Bătrâna isi întoarce privirea spre Jungkook, apoi da din cap. Ce se intampla?
Jk: voi pleca afara va las sa vorbiti!
Bt:bine....
Jungkook pleaca, apoi o liniște se lasa in intreaga incapere.
Bt:In ah...daca Jungkook era un om rau atunci eu si Haneul nu eram in viata, muream demult...
In Ah: Haneul?
Bt: Da Haneul este sora ta mai mare....
In Ah:si eu de ce doar acum stiu?
Bt: am fost nevoită să te abandonez.....tatal tau vroia un băiat, nu fata....familia care te-a adoptat nu pot avea copii asa ca te-am dat lor....
In Ah:si de ce pe Haneul a acceptat-o
Bt: Credea că dupa va sosi un băiat dar nu, asa ca am decis sa fug de acasă. Eram pe străzile Seulului, afara ploua, iar Jungkook trecuse pe lângă mine cu inca 2 băieți, Hoseok si Tae.
《Cu 8 ani in urma》
Autorul pov:
Doc: doamna Lee felicitări veti avea o fetiță!
Lee: ce? Mu-multumesc!
Doamna lee pleaca acasa cu cea mai mare jena. Stiind ca va avea inca o fata, pe o parte o bucura dar pe a doua parte nu. Soțul si isi dorea un băiat, cum ii va spune.
《Peste un an》
Plange, după fata pe care nu o va vedea niciodată. Da au dat-o pe In Ah la orfelinat. Ajunse acasa o anunță pe Haneul sa isi faca un mic bagaj. Decise sa fuga de acasa.
Erau pe străzile Seulului când din neatenția lor si ciocnesc de trei băieți. Își continuă drumul dar nu dupa mult timp numele său fiind auzit.
??:doamna ma scuzati....
Lee:da spune cu ce te pot ajuta?
Jk: sunt Jungkook, este fiica dvs?
Lee:da de ce?
Jk: de ce o țineți in ploaie?
Lee:am incercat sa fugi de acasă și acum caut un loc unde sa ma ascund...
Jk: va agresează soțul dvs?
Lee: mai am o fata pe care azi am dat-o la orfelinat și nu o voi mai vedea si stiu ca daca mai stau lângă el ma va moara....
Hs: jungkook hai sa o luam la noi....pacat de ea si de fata...
Tae:da
Lee:nu este nevoie ma descur-
Jk: va rog sa urcati in masina, soțul dvs nu va sti ca unde stati....veti divorța de el in maxim o saptamana.
Lee: multumesc!
《 prezent》
Bt: tatăl tău inca ma mai cautat dar unul dintre oameni lui Jungkook l-a omorât.
In Ah: eu?
Bt:am aflat nu dupa mult timp ca familia Shin te-a adoptat, iar numele au decis să ți-l lase asa.
In Ah: deci tu esti mama mea?
Bt: da....
Nu pot să cred, am 23 de ani si in toti acesti ani am trăit in minciuna.
In Ah:ma scuzati dar trebuie sa plec.
Mă ridic de pe canapea, si înaintez spre usa. Ies apoi imi continui drumul spre vila.
Bt: sa ai grija de ea te rog Jungkook
Jk: bine...
Nu din nou....boala vieți....da sufăr de o boală de inimă și simt că nu mai pot....desi încerc să pășesc cat de poate de drept dar privirea mi se incetoseaza, facandu-ma sa cad la pământ.
Jk: IN AH....
Bt: IN AH FATA MEA....
Jungkook pov:
Dau sa ma îndrept spre In Ah când aceasta se prăbușește la pământ. Încep să alerg spre ea. Iar a leșinat. O iau in brate stil mireasă si ma îndrept spre vila, cu doamna Lee dupa mine.
Ajungem la vina, o duc in camera, iar doamna Lee cere apa si spirt. Uda un prosop mic cu spirt si o duce spre nasul lui In Ah. Face asta de câteva ori, facand-o pe In Ah sa se trezească.
Răsuflă ușurat când văd că își deschidă ochii.
Lee: de ce nu i-ai spus lui Jungkook ca ai boala la inima....??
In Ah:dar dvs de unde ati stiut?
Lee:sunt mama ta...
In Ah are boala la inima? Si eu nu stiam? Nu se poate.....
Timpul trecea si seara se lasa. Era ora 20 si luam cina. Doamna lee a decis să stea cu noi pentru a fi aici lângă In Ah când are nevoie.
Aceasta a decis să doarmă in camera lui Haneul. Nu dupa mult timp ne punem si noi la somn.
Kai pov:
Kai: maine jungkook pleaca de acasă deci această este sansa noastra sa o luam pe In Ah da?
All:da domnule....
_______________________________
Scuzati greșelile gramaticale!!!