~이십 육~

292 16 0
                                    

Autorul pov:

Singura care mai trebuia găsită era in ah. Zăcea pe podeaua rece de la etajul vilei, camera in care wonho a omorat-o pe Lisa. După câteva minute bune de căutări Jimin fu cel care intrase in aceea camera. Se îndreaptă in graba spre in ah, o lua in brate apoi pleca cu ea spre masina.

Toti sperau ca totul sa fie bine, însă totul va lua o întorsătură.

Băieții, jungkook si in ah erau in drum spre spital când oameni lui Kai le-au tăiat calea. Au început să tragă cu arme, însă nici băieți nu se lasau mai prejos.

Au ajuns la spital, unde In Ah este preluată de medicii si dusă in salonul de operație. Aveau sa ii scoată aceea substanta prin operație, substanța pe care cu câteva minute înainte Kai i-o injectase.

Oamenii lui Kai nu încetase din ai urmări asa ca băieți s-au hotărât să plece sa le taie si ei calea. Singurul care a rămas la spital a fost Tae. In Ah trebuia protejată. Toti țineau la In Ah ca la sora lor in schimb jungkook visa ca dupa toată această perioadă de haos total, o va face mireasă, mama copilului său si fata viselor lui.

Nu va renunța asa usor la ea, deoarece o iubea prea mult ca sa o piardă. Înainte de a ajunge in fata acelor oameni care ii înconjurase vila, tot ceea ce își spuse in minte atat jungkook cat si ceilalti aflați cu el era ca răzbunarea lui In Ah sa aiba succes.

Jk: daca in ah vrea răzbunare asupra celor întâmplate asa va fi....

Si cu toate acestea au atacat pentru ultima dată, au pus mana pentru ultima data pe armă si au omorât pentru ultima data oameni pe care nu ii puteai numi doar animale.

《PESTE UN AN》

Autorul pov:

A trecut un an de la cele mai oribile zile. Totul a revenit la normal. In Ah s-a însănătoșit, iar Jungkook si băieții si-au deschis propria lor firma.

Între fiecare iubirea era mare. Fiecare si-a prins cate o iubita, însă pe In Ah nu o va întrece nimeni.

Toti erau fericiti in jurul unei mase copioase, râzând si simsindu-se fericiti si împliniti.

Jin: ya putina atentie....eu împreună cu Rita vrem sa va invităm la nunta noastra care va avea loc pe data de 25 iunie.

In ah: a dat domnul sa ma vad la casa voastra si pe voi...

Rm: toate ca toate jin se însoară, eu ma înșir peste un an....

Jimin: la fel si eu

Hana: taci ma jimin ca încurci lumea, namjoon iubitule continuă....

Rm: multumesc  iubire, deci Tae se însoară peste câteva zile,

Maya: adică mai pe scurt toată lumea este aproape insurata si măritata dar voi doi nu....

Jk: aish si noi o sa ne însuram si măritam Maya draga...

In ah: in august 30

All: si de ce spuneti numai acum?

In ah&jk: surpriza....

All: aish...

Zilele, lunile, anii au inceput sa treaca, fiecare au făcut nunta, au sărbătorit, si nu in ultimul rand au ajuns părinți.
Toti se bucură de momentele fericite stiind ca de acum totul va fi bine.

___________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!
사랑해!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum