~열한~

471 25 3
                                    

Autorul pov:

Toti 8 pleaca spre casă, unul mai trist ca celălat. După moartea celor doi eroi lumea lor se va schimba. Atât Jungkook împreună cu băieții cat si In Ah se vor răzbuna pe Kai, cel care îi i-au luat cei mai dragi prieteni.

Ajunși la vila fiecare coboară din dubă, ultima fiind In Ah. Pășesc in incinta vilei apoi fiecare se duce spre camera sa încercând să își țină lacrimile.

Jungkook si In Ah ajung si ei in dreptul camerei in care Hoseok isi dase ultima suflare. Jungkook deschise usa dar nu pentru mult timp, deoarece In Ah începuse a protesta.

In Ah: tot ce te rog este sa schimbi camera, fie ca te muți in camera in care m-ai inchis prima dată, sau oriunde altundeva dar nu in camera asta te rog....

Jk: inteleg cat de rau te simti, nu e vina ta....

In Ah: vreau ca camera aceasta sa fie închisă pentru totdeauna.

Jk: asa voi face....

Jungkook închise usa, si se îndreaptă spre camera in care o închise pe In Ah prima dată. Era in spatele lui In Ah si pe tot holul putea auzi suspinele fetei. Recunoștea că Hoseok i-a fost un prieten si un frate pe care mulți si l-ar dori, dar și-a dat seama prea tarziu de asta.

In Ah pov:

Intru in camera si primul lucru pe care il pot face in acest moment este sa plâng de durere. Nu mi-am imaginat ca voi plânge dupa un om, pot să spun ca imi era străin, care il cunoscusem abia acum 3 luni.

Omul pe care la început il uram din tot sufletul meu, acum am ajuns da plâng dupa el.

In Ah: de ce? Sa imi spuna si mie cineva de ce eu, de ce el, de ce voi?

Jk:gata In Ah, linisteste-te, acum este bine alaturi de Haneul.

In Ah: macar acum va fi in siguranta.....

Jk: In Ah?

In Ah:hm?

Jk: Înainte de a muri Haneul mi-a spus ceva, si ma rugat sa am grija de tine, ea......era sora ta mai mare....

In Ah:c-ceeee?

Jk: nici eu nu am stiut....

In Ah:înseamnă că doamna de la cabana este mama mea?

Jk:da...

In Ah: nu cred, nu are cum...mama mea este in seul....

Jk: hai sa mergem sa verificăm.....

Nu pot să cred....toti acesti ani am trăit in minciuna? Nu se poate ca oameni pe care i-am numit atata timp mama si tata, sa nu fie părinții mei.

Mă ridic si incep sa aleg până la usa de la intrare. Deși jungkook striga dupa mine nu puteam sa il ascult acum. Vreau sa stiu cine sunt părinții mei....

Jk:IN AH STAI, NU MAI ALERGA....

Jungkook pov:

Deodată In Ah se ridică si incepe sa alerge spre usa de la intrare. Deși strigăm dupa ea tot nu mă asculta. Încep să alerg și eu dupa ea prin toată pădurea.

Jk: IN AH OPRESTE-TE....

Strigăm inzadar. Tot nu vroia sa se oprească. La un moment dat încetinește, trage aer in piept si incepe iar sa alerge, însă nu pentru mult timp.

O apuc de mana si o întorc spre mine, nu înainte de a o îmbrățișa. Deși dădea du pumni și se zbătea, ma făcea sa o strâng si mai tare in brate.

In Ah: JUNGKOOK LASA-MA,

Jk:liniștește-te.....

In Ah: vreau sa imi stiu părinții....

Jk:In Ah calmează-te intai apoi vom pleca la mama lui Haneul, bine?

Aceasta nu mai spune nimic ci doar incerca sa se calmeze.

După câteva minute in care o tin in brate, acesta incepe sa vorbeasca.

In Ah: putem sa plecam te rog, vreau sa imi stiu părinții

Jk:doar daca promiti ca nu mai fugi si stai potolită.....

Acesta aproba afirmativ apoi pornim spre cabana. După vreo 5 minute am ajuns si incep sa bat la usa. Mama lui Haneul ne deschide usa dar nu înainte de a isi sterge lacrimile.

Bt(bătrâna): intrati...

Noi intram si ne așezăm pe canapeaua alba din centrul camerei.

Bt:va servesc cu ceva?

Jk:nu va multumim am venit doar sa va sun ca In Ah este sora mai mică al lui Haneul.

Bt:ma bucur sa te revăd.....din prima zi in care ai venit aici mi-am data seama ca tu esti In Ah a mea. Mare te-ai facut.....doar atât vreau sa iti spun ca jungkook este om cu suflet bun si nu iti va face rau......

_____________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum