Hoseok pov:
Stăteam in camera alaturi de In Ah si Haneul. Tae plecase până afara sa vada ce se petrece. Deodată In Ah incepe sa se agite, sa tremure si sa plângă.
Hs: In Ah?
Haneul: In Ah? Ce s-a întâmplat?
In Ah:lasati-ma....plecati....
Ce doamne iartă-mă, niciodată nu a mai făcut asa de urat....si sa ne spuna sa plecam.
Haneul:ma duc sa il chem pe Jungkook.....
Hs:fugi....
In Ah pov:
Stăteam in pat uitându-ma la pereti până deodată in mine imi apare o amintire, era cu Hyunjin. Imi aduc perfect aminte ca el era cel care ma vandut unei persoane, iar aceea persoana era de fapt capul unei mafie.....De frică am început să mă agit, si sa plâng.
Hoseok si fata care era lângă mine observase si începură să îmi puna tot felul de întrebări care pentru mine nu aveau valoare.Deși incerca sa ma liniștească nu pot, până când aceea fata spune că ii va chema pe Jungkook. Oare cine o fi?
Jungkook pov
Tocmai ce intrasem inapoi in vila dupa plecarea lui Kai, când o vad pe Haneul fugind spre mine.
Haneul: In Ah.....
Jk: ce s-a întâmplat?
Haneul: plânge si se agita.....
Fără să îi mai pun întrebări urc in viteza spre camera mea. Acolo se află Hoseok care incerca sa o faca pe In Ah sa se liniștească dar era in zadar. Ii fac semn sa iasa afara apoi ma îndrept spre In Ah.
Jk: In Ah?
Aceasta când își auzise numele se întoarce și spre surprinderea mea se liniștește.
In Ah pov
Imi aud numele, ceea ce ma face sa ma uit la aceea persoana. De ce mi se pare atata de cunoscuta? In timp ce ii analizăm fata acelei persoane, o amintire imi apare din nou in minte. Ziua in care m-a dus in camera, dar nu înainte de a-mi da o armă. El este....cel de care spun si spuneam ca nu vreau sa ma îndrăgostesc.
In Ah:jungkook?
Jk:In Ah?
In Ah: jungkook unde esti?
Jungkook pov:
De cateva minute In Ah sta si ma priveste fără a zice ceva.
In Ah:jungkook?
Jk: In Ah?
In Ah: jungkook unde esti?
Acestea au fost ultimele cuvinte inainte de a leșină.
Jk: In Ah? In ah Trezestete.....Haneul, Hoseok?
Hs:ce s-a intampla- IN AH?
Haneul:Hoseok du-te repede dupa spirt si apa
Hs:acum,
Haneul: nu uita câteva prosoape.
Hoseok pleca ducă ce ii ceruse Haneul, între timp o asez usor pe pat. Ajunge si Hoseok cu spirtul, apa si prosoapele. Haneul usa usa un capăt al prosopul cu spirt si apoi il îndreaptă spre nasul lui In Ah.
Haneul:jungkook uda doua prosoape si pune unul pe frunte si altul pe picioare.
Jk:bine ........
Ud cele două prosoape si ii le asez cu mare grijă una pe fruntea ei si altul pe picioare. Haneul inca ii tinea spirtul lângă nas si nu dupa mult timp In Ah incepe a se trezească.
Jk: In Ah?
In Ah: jungkook?
Jk: gata linistestete totul este bine.....
In Ah: tu esti cel la care ma vandut hyunjin?
O priveam nedumerit, nu stiam daca sa in spun sau nu.
Jk: da In Ah....eu sunt....
In Ah: orice ai face nu mă omora bine?
Jk:nu vorbi prosti.....
In Ah: eu pe Hyunjin o să-l bat....
Jk:liniștește-te....
_____________________________________
Scuzati greșelile gramaticale!
As dori sa stiu daca mai are rost sa continuu cartea sau sa o sterg:))