~하나~

1.6K 47 3
                                    

In Ah pov:

Stiti momentul ala când esti in ultimul an de facultate si te gândești că dupa ce iti termini studiile poti sa iti vezi linistită de viata ta, nu mai te deranjează profesori și scapi de uni colegii care deseori te făceau sa iti urăști viata?

Ei bine a sosit si pentru mine acest moment, unul mult asteptat. Ma îndrept cu mare lene spre curtea facultăți. Il zăresc pe Hyunjin, il salut apoi astept până se termine festivitatea.

Ajungem si in clasa dupa 30 de minute de discurs. Ma asez in banca si astept sa intre doamna dirigintă.

Dir(dirigintă): Buna ziua, dragi elevi!

All:Buna ziua!

Dir: As vrea sa va prezentati in caz ca aveti elevi noi. Poti incepe tu!

Imi luase câteva secunde sa sesizez ca trebuie sa ma prezint,asa ca ma ridic si incep sa fac prezentarea.

In Ah:Buna ma numesc Lee In Ah, am 23 de ani si sunt din Seul.

Ma așez apoi astept sa continue si ceilalti.
După prezentare doamna dirigintă ne spune că putem pleca acasa. Imi i-au cărțile care deja erau puse pe bănci și pornesc spre casă.

Hyn(hyunjin):dar asteapta-ma si pe mine, In Ah

In Ah: doar misca ca nu am chef de nimic....

Hyn:s-a întâmplat ceva?

In Ah:아니 (autor: 아니=nu)

Hyn: hai ca ii ultimul an si dupa scăpăm de școală!

In Ah: da ai dreptate

Hyn: vi azi afara?

In Ah: Aha....

Hyn: hmm atunci ne vedem la ora 16:00

In Ah: 아라소 (autor: 아라소=am inteles)

Hyn: bye

In Ah: bye

După ce îl salut si fiecare merge pe drumul ajung si eu acasa, unde o salut pe mama apoi plec in camera mea așteptând ora 16:00 sa ies in oras cu Hyunjin.

Hyunjin pov.

Plec linistit pe strada până când aud că cineva ma striga cineva. Era I.N, fratele meu.

I.N:hello

Hyn:hello hyung!

I.N:ce faci azi dupa amiaza?

Hyn: ies cu In Ah si ceilalti in oras, de ce?

I.N: hmm, as fi dorit să mă ajuți cu ceva.

Hyn: iar ti-ai pierdut papucii?

I.N:ha ha nu, ii o treaba mai serioasa, însă nu vreau sa ii spui mamei sau tatei.

Hyn:bine....spune

I.N:vezi tu, din neatenția mea am intrat intr-o mafie si nu stiu cum sa ies

Cand am auzit ce a spus mi-a căzut cerul in cap. Nu il credeam instare de asa ceva. Ce ai ajuns hyung?

Hyn: tu te auzi ce spui?

I.N:shh ca suntem pe strada....

Hyn:nu imi pasa...cum ai ajuns acol-

I.N:lasă-mă sa iti explic omule....cum am spus din neatenția mea, am de gand sa plec in japonia sa mai fac bani sa pot să îi dau, însă vreau sa ii dai tu...

Hyn: de ce?

I.N:voi fi plecat, voi vorbi eu cu șeful mafiei si ii spun ca ii vei da bani in fiecare luna doar ca sa ma lase in pace.

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum