Autorul pov:
Acum lisa privirea surprinsă il facu pe Wonho sa zâmbească in mintea lui. Tot ce nu știa Lisa era scopul pentru care venise Wonho aici, credea că vroia sa o apere de Jungkook cum făcea cat timp a lucrat acolo dar s-a înșelat.
Wonho: esti surprinsă sa ma vezi aici dupa atata timp?
Lisa:da mi-ai lipsit....
Wonho: mie nu. Sa iti fie rusine!
Lisa: de ce wonho? Ce nu ti-a mers bine cat timp ai fost la Kai in mafie?
Wonho: nu mi-a fost bine deloc, ci doar am venit aici ca sa castig bani! Atât!
Lisa:ce?
Wonho:voi nu meritati sa trăiți, sunteti niste jigodii! Care nu stiti doar a raniti sentimentele altcuiva.
Lisa:OPRESTETE!
Wonho: de ce? HA? Adevarul doare!
Lisa: TACI ODATA
Wonho:adio lisa, poate ne vom intalni pe lumea cealaltă!
Lisa: ce faci?
Astea au fost ultimele cuvinte pe care Lisa le-a rostit inainte sa fie împușcata. Wonho lua fetiță care acum plângea lângă mama ei si pleca cu ea spre dubă.
Jungkook pov:
Il văzusem pe Wonho alergând cu fetita in brate spre dubă si nu peste mult timp pleaca spre vila noastra. Acum mai trebuie sa o gasesc pe In Ah a mea. Ma uit in toate directiile sa nu fie careva înarmat pe aci, însă m-am înșelat.
Kai: cauti ceva?
Jk:da pe tine mort
Kai:nu prea cred
Jk:serios?
Din cauza nervilor care puneau stăpânire pe mine am tras in el, dar nici el nu se lasa mai prejos și incepe sa tragă si el. Partea rea era ca nu mi-am luat hainele de protecție astfel glonțul a pătruns in mine. La un moment dat se aude țipete de fata. Stiam ca era In Ah. Ii cunosc vocea atat de bine.
Kai ramane pe podea chinuindu-se, iar eu ma ridic si ma îndrept spre sursă de unde se auzise tipatul.
Ajung in fata unei usi, o sparg si observ ca acolo erau câteva scări care duceau la o altă usa. Cobor in graba sa deschid usa dar era închisă.Jk:IN AH
In Ah: JUNGKOOK PLEACA O SA TE OMOARE!
Jk: NU PLEC FARA TINE!
In ah: PLEACA LASA PE MINE!
Incerc sa sparg usa dar puterile incep sa ma doboare din cauza glontului. I-au pistolul si incep sa trag in clanta usi această deschizandu-se cu ușurință. Intru mai bine in camera ușor luminata si puteam sa o vad pe In Ah plângând si chinuindu-se sa se dezlege de sfoara aia groasă. Încep să alerg spre ea sa o ajut si sa plecam cat mai repede de aici.
In Ah: JUNGKOOK CE AI PARTIT? TI-AM SPUS SA PLECI....
Jk : SHHHH linistestete sunt bine acum hai sa plec.
Autorul pov:
Jungkook o ajuta pe In Ah sa se ridice apoi se îndreaptă spre usa. Cand ajung in dreptul celei de a doua usa îngheață de frica crezând că sunt ceva oameni de a lui Kai însă era Namjoon.
Rm: Jungkook In Ah
Jk:orice ar fi hai sa plecam odată...
Namjoon in ajuta pe Jungkook care acum era super lipsit de puteri, iar In Ah care plângea in urma lor. Ajung într-un final la dubă, urca in ea apoi Jin apăsa pedala de accelerație.
Jk:In Ah?
In Ah: d-da
Jk: lisa acum a murit iar in urma ei a rămas o fetiță mic-
In Ah: vom avea grija de ea amândoi bine...
Jk: acum inteleg de ce te iubesc atat de mult.... însă este prea tarziu...
In Ah: nu, nu este tarziu, nu va fi niciodata târziu pentru noi...
Jk: In Ah te iubesc!
Si acestea au fost ultimele cuvinte, înainte ca jungkook sa închidă ochi.
In Ah:JUNGKOOK NUUUU, TEROG TREZESTETE, TE ROOOG NU MA LASA, JUNGKOOOK....
Namjoon pov :
Imi era milă de ei. Cand a dat domnul sa se iubesca si la il stiu si pe Jungkook la locul lui alaturi de persoana care il merita toate s-au dus pe râpă. Eram atent la drum până când o aud pe In Ah care incepe sa tipe si sa plângă într-una. Nu jungkook nu ne lasa aici.
Ajungem într-un final ajungem la spital iar Jungkook este băgat in sala de operație.
Rm:In Ah linistestete, jungkook va fi puternic, nu e va lasa aici.
Trecuse trei ore de când jungkook este in operație, si nimeni nu ne anunță cu nimic. La un moment dat doctori si asistente aleargă spre sala de operație unde era jungkook. M-am panicat asa ca am întrebat una din asistente.
Rm: CE SA INTAMPLAT?
As: pacientul a intrat in coma.
Rm:ce?
Cerul mi-a căzut in cap, jungkook este in coma, nu, nu....O pot vedea pe In Ah care incepe iar sa plângă si sa se agite.
In Ah: JUNGKOOK, NUUUUU
_____________________________________
Scuzați greșelile gramaticale!