Autorul pov:
Jungkook era extrem de speriat, nu stia ce faca, nu ii venea să creadă că doar in cateva ore in care lipsise In Ah va dispărea.
Nici băieților nu le venea să creadă. Din cauza nervilor care începeau să pună stăpânire pe Jungkook, acesta isi i-a armă din sertarul biroului apoi porneste spre casă lui Kai.
Vrea sa se răzbune. I-a luat tot ce iubea mai mult, In Ah. Fata care i-a luat inima cu scopul de a avea grija de ea. O iubea prea mult ca sa o piardă asa usor.
Rm: Jungkook stai, nu este bine ce faci....
Jk: nu imi pasa, nu o pot lasa acolo.....
Tae: crezi ca noua nu ne este greu?
Sg: e noona cea care plângeai usor dupa noi....gandestete....
Jin:daca pleci doar asa o poate răni!
Jk: dar, sigur o v-a forța sa faca ce zice el.....
Rm: hai sa ne gandim la un plan
In Ah pov:
Stau aici legată de scaunul asta blestemat de 5 ore, fără apă si mâncare. Deja începuse să mi se facă frig. Urăsc frigul de când eram mică.
《Cu 7 ani in urma 》
In Ah: Hyunjin hai odată ca mie frig....sti ca urasc frigul
Hyn: uita geaca mea nu o sa iti mai fie frig, mergem imediat acasa doar sa termin cu curățenia asta....
Da din cauza lui Jake am primit pedeapsa sa curata curtea școlii de zăpadă timp de o lună.
Hyn: gata hai sa mergem
In Ah:doamne ajuta!
《Prezent 》
Afara era deja lună decembrie, peste câteva zile urma sa ningă potrivit calendarului.
In Ah: ah...jungkook unde esti?
La un moment dat usa se deschide.
Kai: buna păpușa....
In Ah: dă-mi drumul.....
Kai:nu....
Cat timp el ma analiza o voce de fata se face auzită in intreaga incapere. Era o fata cu părul lung, blond și cu breton, de înălțime medie...parea de treaba la prima vedere.
Lisa: ea cine este? Iar ti-ai gasit vreo parasuta?
In Ah:parasuta esti tu cu mata
Kai: tu cum iti permiți?
Si atat. O palmă pe care nu credeam ca o voi primi vreodata.
Kai:sa nu te mai prind ca vorbesti urat cu ea....
Lisa: cine este totusi....
Kai: asa zisa iubita a lui Jungkook. Doar ti-am spus că o sa ma razbun pentru tine!
Ce legătură are jungkook ce fata asta? Nu ca as fi geloasă, doar ca curiozitatea ma omoară. Si ca legatura are omul din fata mea cu Jungkook? Cu ce i-a gresit?
Kai: tu....imi vei spune toate ascunzatorile secrete ale lui Jungkook astfel vei muri in chinuri ca Haneul si Hoseok.
El...el este cel care mi-a omorât sora si prietenul. De ce mi i-a luat?
In Ah: tu esti cel care mi i-a luat de lângă mine....monstrule.....
Kai: YOU CALL ME M-O-N-S-T-E-R
Vocea lui incepe sa ma înspăimînte. Ce vrea omul asta de la mine? La un moment dat glasul unei fetițe se face si el auzite printre rasetele acelui monstru.
Lisa: Haneul ce cauti aici? Nu ti-am pus sa nu vii aici?
Cand i-am auzit numele fără să vreau am început să plâng. Imi adusem aminte de sora mea. Fetița sare in bratele acelei persoane.
Ft( fetiță): mama cine este ea
Kai : este o domnișoară care va avea grija de tine.
Ft:unii esti frumoasa.
Ii zâmbesc fetei, dar zâmbetul imi dispare când focurile de armă se fac auzite. Nu eram sigura ca sunt oamenii lui Jungkook si băieți sau alți oameni.
Kai: au venit dupa ea....lisa du-te in camera mea acum cu Haneul....
Lisa: da acum
Cei doi împreună cu fetita pleaca din camera apoi închid usa. Focurile de armă se fac din ce in ce mai auzite.
Wonho pov:
Am lucrat timp de 6 ani pentru Kai si stiu toate ascunzatorile secrete ale sale. In urma cu 3 ani am decis sa plec in străinătate, asa am reusit sa scap de Kai. Stiam ca este un om rau, stiam tot ca făcea Lisa cu Jungkook, stiu si momentul când a fugit cu Baekhyun in China.
Însă jungkook ce putea face? Doar a suferit. Stiam ca jungkook este om bun si doar vrea sa se răzbune pentru părinți lui. M-am angajat ca om al sau, cu scopul de al ajuta, până într-o zi când a apărut In Ah.
La început credeam ca este o fata exact ca Lisa, dar când am văzut cum plângea dupa moartea lui Hoseok parerea mi s-a schimbat.
Acum ne aflăm in fata vilei lui Kai. După ce am înconjurat vila, si am pornit focurile de armă, urmează să urc la etaj. Acolo se află Lisa si fetita ei. Tot ce vreau este ca ea să moară, de ce? Pentru ca l-a făcut pe Jungkook sa sufere.
Eram sus la etaj in fata camerei lui Kai. Sparg usa facand-o pe Lisa sa tresare.
Wonho: buna lisa
Lisa: WONHOOO
_____________________________________
Hello army!
Imi cer scuze de absența mea!😁
Wonho(fost membru monsta x), este noul personaj.
Sper sa va placa!
Scuzati greșelile gramaticale!😁