~스무 째~

330 16 1
                                    

Autorul pov:

Kai era dupa urmele lui In Ah din momentul in care jungkook a intrat coma. De data asta nu vrea sa ii scape din mâinii. Vrea sa il faca pe Jungkook sa sufere, la fel cum a suferit si el dupa lisa. Nici wonho nu v-a scapa usor.

Azi ora 15:30 v-a fi ultima ora pentru wonho. Tot planul lui Kai v-a funcționa, deoarece jungkook nu ii v-a sta in cale, o v-a putea lua mai usor pe In Ah.

In Ah o îmbracă pe fetiță, își i-a poseta, paltonul si porneste spre spital. Spera ca wonho sa nu moara. Nu dorea ca toti cei dragi ei sa plece pe rând.

Ajunse in graba la spital, unde astepta medicul. Nu mai gândea limpede. In capul ei erau o grămadă de teorii. Pe o parte gândul ii era la jungkook sa nu fi partit ceva, iar pe cealaltă parte gândul ii era la wonho. Știa exact cine a fost. Era sigura ca sunt oamenii lui Kai.

La un moment dat apare si doctorul, care tocmai ieșise din operație cu o fata foarte tristă. Tot ce gândeam In Ah era ca isi v-a ura viata pentru totdeauna.

Dc: condoleanțe! Nu l-am putut salva!

Pentru In Ah era suficient cuvantul condoleanțe, ca deja cerul ii căzuse in cap. Wonho, a plecat, nu se v-a mai întoarce.

In Ah căzuse in genunchii. Plângea, stiga de durere. Plângea la fel cum plansese acum jumate de an dupa Hoseok. Wonho ii fusese ca un frate, un frate mai mare chiar daca varta difera. Acum a rămas singură, in toata America, nu se poate întoarce, deoarece oamenii lui Kai erau dupa ea.

Recunoștea că nu mai poate, nu mai poate îndura. Tot ce i-a mai rămas este răzbunarea. Plecase in biroul doctorului unde il anunțase că îi va lua trupul lui wonho si il va duce cu ea inapoi in Korea, in tara lui.

Din pacate doctorul nu mai apucase să protesteze, ci doar executa. La fel si In Ah plecase spre apartament unde își lua hainele, fetiță si nu in ultimul rand bani strânși de Wonho ca sa se poata întoarce in Korea si pistolul acesteia.

Nu puse mana pe pistol de mult, dar tot ce stie este ca nu v-a regreta. Luase avionul spitalului până in Korea, astfel nu putea duce corpul neînsuflețit al lui wonho.

După ore lungi de zbor cu avionul ajunse in Korea. Il înmormânta pe Wonho, apoi plecase spre casă lui Jungkook. Ajunse la usa vilei, bate de câteva ori, iar in usa se află o fata, femeie nu știa cum sa o numească. Tot ce simțea atunci era ura, tristețe. Credea că jungkook o uitase.

In Ah: il caut pe domnul Jeon Jungkook.

??: oh iar o alta parasuta, il chem acum.

Gata In Ah era sătulă până peste cap. De ce doar ei i se întâmplă atatea? Nu dupa mult timp in fata ei apare jungkook.

Jk: IN AH A MEA?

___________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!
사랑해!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum