~마지막 장~

452 23 1
                                    


《PESTE 15 ANI》

Anii au trecut, iar Jungkook si In Ah au format cea mai frumoasă familie. Acum 15 ani In Ah a adus pe lume cea mai frumoasă ființă, care seamănă perfect cu Jungkook.

Hyuna, Jeon Hyuna fata care azi va împlini frumoasa varta de 16 ani. O fata frumoasa, înalta, cu părul lung si ochi albastri ca mama ei si cu personalitatea tatălui ei.

Hyuna: mama sti ce zi e azi?

In ah: ya stai sa ma gandesc, fata mea a împlinit 16 ani!

Hyuna: Daaa

Jk: si Eu vreau o îmbrățișare...

Hyuna: vino tata si tu la o îmbrățișare de familie...

Jk&in ah: la multi ani draga noastră fiica!

Hyuna:multumesc mult mama si tata

Jk: fiind vara ai sa iti petreci ziua de naștere laaaa

Hyuna: spune tata spune

Jk: surpriza....

Hyuna: oh dar de ce nu imi spui?

Jk: surpriza, asa ca fugi sa te pregătești....

Hyuna: macar anunță daca ii apa sau zăpadă....

In ah: ia costum de baie.

Hyuna: mergem la mare?

Jk: dap

Hyuna: sunteti cei mai tari părinți, va iubesc!

Jk&In ah: si noi te iubim!

Hyuna fericita pleaca spre camera ei sa isi pregătesca micuțul ei bagaj pentru a merge la mare. Jungkook si In Ah erau externi de fericiti sa isi vada fetiță zâmbind. Însă toată această fericire a lor nu va dura mult.

După ore multe de stat la mare si sărbătorind a sosit si timpul sa se întoarcă acasă. Hyuna se află pe bancheta din spate râzând si fiind fericita alaturi de mama ei si tatăl ei care se aflau in fata. Doar o mică privire pe care jungkook i-o aruncă lui In Ah si Hyuna ii face ca toata fericirea lor sa dispară.
Un camion cu viteza mare intrase in ei fără milă.

Hyuna a fost singura care a supraviețuit accidentului, in schimb jungkook si In Ah au pierit in accidentul care de acum ii va lasa doar cicatricii si durerii lui Hyuna.

Deși aceștia au fost duși de urgență la spital medici nu i-a mai putut salva. In urma lor a rămas doar o fetiță care abia împlinise 16 ani, care la randul ei va rămâne plina de durere si dor dupa părinții ei.

《 PESTE 7 ANI》

Au trecut 7 ani de la tragedie. Hyuna a crescut și-a terminat studiile, iar in urma cu un an a făcut nunta. Da faimoasa cantareata Hyuna s-a căsătorit cu faimosului si  celebrul Eunwoo.

Hyuna: Eunwoo azi se împlinesc 7 ani trebuie sa plec la cimiti-

Eunwoo: vin si eu Hyuna...Nu vreau sa patesti ceva....

Hyuna: doar sti ca o sa am grija de mine nu?

Eunwoo: nu vreau ca un dus cu capu sa se lege de tine si îngerul meu...

Frumoasa celebra Hyuna va deveni mama peste putin timp, însă azi se împlinesc cei 7 ani de la moartea părinților ei. Încă mai are pe suflet aceea tragedie si nu o va putea uita niciodata.

Ajunși la cimitir cu flori si lumânări dupa ei, acesti se roagă pentru câteva minute apoi Hyuna se așează lângă mormântul părinților ei.

Hyuna: mama, tata mi-ar fi placut sa fiti lângă mine, sa imi împart fericirea cu voi. Dar uitati am venit aici împreună cu soțul meu sa va anunțăm ca o sa aveti un nepotel. Ati plecat spre devreme, ma supăra faptul că voi ai plecat, nu ma-ti putut vedea crescând si...sa fiti alaturi de mine. Va iubesc si va voi iubi mereu. Sper sa fiti fericiti acolo unde nimeni nu va mai poate deranja. Va iubesc mama si tata.

~SFARSIT~

_________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!
Sper ca v-a placut cartea.
사랑해!

The King ~ Jeon Jungkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum