Často rozmýšľam nad životom ako takým. Ako to, že sme sa narodili, vyvíjame sa, starneme a potom umrieme. Ako to, že máme srdce, a všetky orgány potrebné pre život. Ľudia stále len pracujú, pretože bez peňazí sa nedá žiť. Všetci sú zaťažený na peniaze, ale prečo? Kedysi peniaze nikto nepotreboval do takej miery ako teraz. Mládež v mojom veku nič iné ako peniaze nepozná. Keď stretnú decká oblečené v teplákoch, hneď sú z chudobnej vrsty, a začnú ich široko obchádzať. Áno, nosím tepláky, voľné tričká a mikiny, ale z chudobnej vrstvy naozaj nie som. Nie som z bohatej rodiny, len naša rodina má dostatok financií na bohatý život.
Fajn, fajn, som z bohatej rodiny. Otec má svoju vlastnú firmu, ktorá vlastní pobočky po celom svete. Matka je právnička, takže teoreticky vyrastáme bez rodičov. Našťastie ešte keď sme boli malí boli častejšie doma ako teraz. O Molly sa od malička starajú pestúnky. Moja mladšia sestra, ktorá má iba 13 rokov, je príklad rozmaznaného dievčatka. Rodičia si ju odmalička rozmáznavali. Ocko by jej vždy zniesol modré z neba, a ona to začala využívať. Našťastie, som sa narodila ešte vtedy, keď sme nemali toľko financií. Žili sme v malom domčeku na predmestí aj s mojím starším bratom. Dylan a ja sme si vždy boli veľmi blízky, mali sme spoločných priateľov, a chodili sme všade spolu. Síce je medzi nami iba dvojročný rozdiel, boli sme pravý brat a sestra, čo si neskutočne vážim. Nie každý má také šťastie. Spolu s našou "úžasnou" rodinkou žijeme v meste Mullingar, čo je v podstate malé mesto Írska. Žije tu maximálne 2,5 obyvateľa ( to nie ale mne to tak príde). Ako malé deti sme bývali v Dubline, síce v starom malom dome ale bol to úžasný Dublin. Nie že by som sa sťažovala, ale zostalo mi tam detstvo, kúsok zo mňa. A ako pravá Írka, mám ryšavé vlasy. Som asi jediná baba široko ďaleko s "oranžovými" vlasmi, a tým sa vlastne líšim. Všetky tie rozmaznané dievčatká sa totižto nechali prefarbiť na blond, alebo na hnedo, aby som im nekrivdila. A moja 13 ročná sestra tiež, stále nechápem ako to, že jej to mama dovolila. Ja keď som mala 15 som sa chcela dať prefarbiť na čierno ale mama mi to zakázala, vraj je to otrasné. Ale však, prečo sa čudujem , veď je to naša malá zlatá Molly. Satanove dielo. Popravde, som rada že som sa nedala prefarbiť, pretože som to proste ja. Írske dievča...Dopredu upozorňujem, že toto nie je fanfiction. Je to moja druhá vec, a je to po prvýkrát čo ju uverejňujem. Každopádne, budem rada ak si prečítate aj ďalšie časti, ktoré pridám ešte v priebehu tochto týždňa. :)
Ivuska2311
YOU ARE READING
•Irish Girl• COMPLETED ✔️
Teen Fiction*Milujem tvoj krásny zadok* - To bola vec, ktorú som radšej nevyslovovala nahlas; bohvie, čo by si o mne pomyslel. Lucas sa zasmial a ja som na neho nechápavo pozrela. Otočil sa naspäť k chladničke. "Ďakujem." Prehlásil. "Za čo?" "Za to, že mám krá...