صداي پر از هيجان سوهو خواب رو از سرش پروند و چشم هاشو باز كرد:چي شده؟؟
_شيومين بهم زنگ زد.
حالا كه كمي خواب از سرش پريده بود چشم ها و صورت پر از ترس سوهو رو بهتر ميديد،نگراني به دلش چنگ انداخت:شيومين كيه؟؟
_دوست پسر رييسم،رييس همون باري كه توش كار ميكردم.
كريس كاملا هوشيار بلند شد و روي تخت نشست:چيكارت داشت؟؟
سوهو سرش رو با سرعت به اطراف تكون داد:چيزي نگفت،فقط گفت بايد منو ببينه،ميخواد راجب كيونگسو و بكهيون باهام حرف بزنه،...
چشم هاي كريس گرد شد:مگه اونارو ميشناسه؟؟
سوهو كلافه روي تخت نشست:نميدونم...بايد برم پيشش تا بفهمم چه خبره.
كريس سريع بلند شد تا لباس بپوشه:حاضر شو باهم ميريم.
هنوز به كمد نرسيده بود كه صداي پيامك گوشيش متوقفش كرد،راه رفته رو برگشت و گوشيش رو باز كرد
با هر خطي كه ميخوند رنگ از صورتش ميپريد،سوهو با تعجب نگاهش كرد:كي بود؟؟
_ژانگ ييشينگ،ميگه انجمن ادم هاشو به دستور رييس جانگ فرستاده دنبال چانيول،گفت به پسرا بگم از پارك چانيول دور بمونن.
سوهو نزديك بود اشكش در بياد صورتش رو با دست هاش پوشوند:كيونگسو گفته بودانجمن قبلا تلاش كرده چانيول رو به دام بندازه....نبايد بهش اعتماد ميكرديم.
_الان بهش زنگ ميزنم..+خطش رو عوض كرده.
_از كاي شماره جديدش رو ميگيرم.
با اميد اينكه بتونه با بدست اوردن شماره جديد چانيول از نقشه انجمن با خبرش كنه شماره كاي رو گرفت،صداي اپراتور مثل پتك توي سرش كوبيد،با عصبانيت گوشي رو روي تخت پرت كرد:لعنتي...تو چرا گوشيتو خاموش كردي.
اشك هاي سوهو روون شده بود و مدام راه ميرفت:بكهيون....خداي من نكنه بلايي سرش بياد....
كريس چنگي به موهاش زد:حاضر شو بريم پيش دوستت،شايد اون خبري ازشون داشته باشه.
******************************************
به اينه سمت چپش خيره بود..
قشنگ ترين منظره توي دنيا جلوي چشماش قرار داشت،با اينكه سنگيني وزن كاي رو روي قفسه سينش حس ميكرد اما اجازه نداده بود كاي از روش بلند شه،
مثل يه تابلو نقاشي بدن لختش بين ملحفه ها پوشونده شده بود كاي روي سينش خوابيده بود دستاي خودش دور گردن كاي حلقه بود و انگشت هاي دست راستش توي موهاي كاي رفت و امد ميكرد.
مگر بهشت همين شكلي نيست؟؟
بغض سنگين توي گلوش فشار زيادي رو به قفسه سينش وارد ميكرد از ديشب به زور جلوي شكستنش رو گرفته بود و با چند قطره اشك فقط از لبريز شدنش جلو گيري كرد.
STAI LEGGENDO
* First wave : season 1 *
Fanfiction🔖📌دو كيونگسو و بيون بكهيون دو عضو جوان انجمن قاچاق انسان ومواد مخدر و البته به شدت مخالف با قوانين و فعاليت هاي انجمن ، ❌ تلاش دارن تا با همكاري با شركت هاي رقيب رييس انجمن رو از پا در بيارن، 📈براي اين كار مجبور به امضاي قرارداد هايي ميشن كه ش...