3.

214 13 0
                                    

HOSEOK

„Volají tě”
Vymanil se z mého sevření. Odešel zpátky do třídy. A já jen mlčky pozoroval jak mizí ve dveřích. Můj úsměv povadl. Achjo, docela mě to zamrzelo, že nešel, chtěl jsem ho poznat. Při pohledu na něj se mi něco nezdá. Je zvláštní. Jiný, takový  člověk jakého jsem ještě nepoznal.

„Hobiii, tak už pojď!!” zakřičel Jimin. Kluk kterého jsem dnes poznal. Můj spolužák. Velice roztomilý skřítek. Chce mě představit svým přátelům.

Přiběhl jsem k nim. „Takže kluci tohle je Hoseok, můj nový spolužák” začal Jimin cestou do knihovny. Usmál jsem se. „Hoseoku tohle je Taehyung, Jungkook, Namjoon a Jin. Jin a namjoon jsou ze třeťáku, Taehyung ze druháku akorát z jiné třídy než naší a Jungkook z prváku.” řekl a začal jednotlivě ukazovat na kluky. Na všechny jsem se mile usmál. „Moc mě těší já jsem Hoseok.” byli vážně milí.

Takhle jsem se snad ještě nikdy nenasmál. Kluci jsou vážně Boží je s nima sranda. „Hobi?” otočím hlavu směrem na Jungkooka. „Umm chtěl jsem se zeptat, ty se s ním bavíš?” zeptal se se zvědavým výrazem. Nechápal jsem na co nebo na koho se ptá. „S kým?? ” koho myslí? „No přece s Yoongim, byl jsi s ním na chodbě. Mluvil s tebou? ” zeptal se Taehyung. Takže se jmenuje Yoongi.

„No vlastně snažil jsem se, ale nedaří se mi to. Proč?? ” vyzvídal jsem. Třeba se dozvím něco zajímavého. „Tak být tebou vzdám to hned. Ten od prváku nepromluvil. Lidé o něm a jeho rodině neříkají zrovna hezké věci. Moc bych se s ním být tebou netahal.” řekne Jin.  Co provedl? Nasadil jsem vážný výraz. Vypadá, že to myslí vážně. Chci vědět víc. „Ale nikdo nevíme jestli je to celé pravda.” řekl Taehyung.

„Co jestli je pravda?” co je to? „Ten příběh zná snad každý tady. Už jen proto, že jeho máma je známá právnička. Bylo to všude v novinách, na internetu prostě všude. Říká se, že důvodem proč nemluví je to co se stalo před několika lety.” zašeptal Jin. „Jděte rovnou k věci prosím.” řeknu nedočkavě. „Před několika lety, měla jeho rodina  bouračku, narazil do nich náklaďák. Říká se, že to všichni přežili bez větších zranění až na Yoongiho sestru. Víc o ní nepsali, ani důvod její smrti. Taky se říká, že se jeho otec zbláznil a stal se z něj násilník a alkoholik, a z matky workoholik který se nedokázal postarat o vlastního syna. A Yoongiho to postihlo natolik, že přestal komunikovat.” skončil Jin. Páni. To jsem nečekal. Hodně mě to zaskočilo. Chtěl bych ho obejmout, neumím si představit jak moc to muselo bolet.

Celý den jsem nad tím přemýšlel a nakonec mě napadlo, že bych ho mohl vzít ven. Zkusit mu být přítelem. Vím, že mi kluci říkali abych se s ním nekamarádil, ale neřekl bych, že je na něm něco špatného. Nikdo z nich ho ani pořádně nepoznal. A já chci být ten kdo zjistí jaký opravdu je.


~Další kratší část, doufám, že se líbí ☺. Chci vám ještě popřát aby jste byli zdraví a drželi se v této ne úplně příjemné situaci, která vládne. Mějte se krásně a u další části papa💙

Silent Angel  |SOPE|Kde žijí příběhy. Začni objevovat