Čekal jsem a čekal. Začínal jsem se sakra nudit. Psal jsem mu ve čtyři a teď je šest. Takže čekám dvě hodiny. Co mu tak trvá? Začínal jsem se trochu bát. Několikrát jsem mu psal ale ani si ty zprávy nepřečetl. Měl bych mu asi zavolat. Z mého přemýšlení mě vytrhl zvuk zvonku. Vymrštil jsem se do sedu a vyběhl z pokoje po schodech dolů přímo k hlavním dveřím, které jsem otevřel. „Kde jsi takovou dobu!? Už jsem tě chtěl jít hledat. Neumíš odepisovat?! Víš jak jsem se bál?!” Spustil jsem. On se jen nevinně usmál zvedl igelitovou tašku kterou držel do výše své hlavy. „Něco jsem cestou koupil” řekl. „A to ti trvalo dvě hodiny? ” nechápajíc jsem se ptal. Otočil jsem se a mířil do svého pokoje. Hobi mě doběhl a zezadu mě objal. „Promiň, zasekl jsem se v zácpě, půjčil jsem si tátovo auto” omluvil se a políbil mě zezadu na krk. Moje slabé místo. Nemohl jsem se má něho zlobit, kdo by mohl??
Večer probíhal v pořádku, bylo hezké trávit večer tím, že se mazlíte s člověkem kterého milujete. Po večeři jsme leželi na pohovce v obýváku a koukali na nějaký film, který Hobi vybral. Byla to nějaká slaďárna. Celou dobu jsem na něho ležel a hrál si s jeho prsty na ruce. Různě jsem je mačkal a obdivoval jak dlouhé jsou. On mi na oplátku prohraboval vlasy. Neustále mi šeptal jak mě miluje, bylo to romantické. Dával mi malé pusinky do vlasů. Potom ale film skončil a já se musel zvednout jelikož měl Hobi v záloze ještě jeden film na který se chtěl podívat. Zatím co Hobi zapínal film já zjišťoval kolik je hodin. Už bylo skoro devět. Hobi se ke mě znovu přitulit a já si na něj nalehl jako předtím a věnoval se filmu.
'Padesát odstínů šedi' to je jméno filmu, který Hobi pustil. Z počátku jsem netušil o čem to je. Upřímně nikdy předtím jsem to neviděl, ano slyšel jsem o tom ale ne moc. Začátek vypadal docela nevinně. Až při první erotické scéně mi došlo o čem to vlastně je. Proč to tam ten zatracenej Hoseok pustil ksakru! První erotickou scénu jsem zvládl poměrně dobře, to jsem ale netušil že takových tam bude mnohem víc. Zrovna probíhala třetí erotická scéna a já začal pociťovat náhlé teplo které se rozlévalo po mém celém těle. Nevím jestli si toho Hobi všiml ale rukou mě začal hladit na břiše přes moje tričko. Těžce jsem dýchal. Přejížděl po celé mé hrudi až k bříšku a potom na boky. Byl jsem si jist jednou věcí, začínal jsem být lehce vzrušený. Film pořád běžel, ta scéna pořád běžela. Hobi se najednou vymrštil do sedu i semnou. Cítil jsem jeho dech na mém krku.. Na slabém místě. Rukama mi zajel pod triko a věnoval se mým bradavkám, které mnul mezi prsty. Začínalo na mě být znám jak moc jsem vzrušený jelikož se mi začínal rýsovat kamarád v kalhotech. Hobi mi pokládal jemné polibky na krk. Přejel rukou přes bříško až k mému kamarádovi, kterého přes látku promnul. Unikl mi jemný vzdych, zavřel jsem oči a zaklonil hlavu dozadu opírajíc si hlavu o jeho rameno. Zrychloval se mi dech. Chtěl jsem aby se mě dotýkal víc. Hobi najednou přestal a stoupl si. Já ho následoval a zmateně se na něj podíval. „Co? ” chytl jsem ho za ruku. V jeho očích jsem mohl vidět jen touhu, byly tmavší než byly před chvílí. Chytl mě pod koleny a vyzvedl mě. Trochu jsem překvapením vyjekl. Omotal jsem mu ruce kolem krku a on mě chytil za zadeček. Políbil mě.. A aniž by polibek přerušil mě odnesl do pokoje pokládajíc mě na postel. Vjel mi jazykem do úst, moje erekce začínala neskutečně bolet, cítil jsem to, bylo to tak intenzivní. Vrhl se na můj krk který začal sát a olizovat. Vytvořil mi pár značek na krku a pár na klíčních kostech. Pomohl mi sundat triko. Vrhl se na mojí hruď, kde se věnoval pouze mým bradavkám, které byly neskutečně citlivé. Jednu olizoval a sál, druhou mnul mezi prsty. Začal jsem lehce vzdychat. Zavzdychal jsem nahlas ve chvíli kdy mi jednu z bradavek zkousl. Užíval jsem si jeho péče. Rukou jsem vjel do jeho vlasů a trochu za ně zatahal.
Pomohl mi sundat kalhoty a já se před ním najednou ocitl pouze v boxerkách. Zrudl jsem a snažil se skrýt rukama. On mi ruce chytl a odsunul. Kochal se mnou poměrně dlouho. Začal mé tělo obsypávat malými polibky. Zastavil se před mýma boxerkama a i přes ně políbil mého kamaráda. Cítil jsem jak moc chci aby se mě dotknul právě tam. Sledoval jsem všechno co udělal. Chytl lem mých boxerek a chtěl je stáhnout, já ho ale chytil za ruku. „Hej, nechci být jediný kdo na sobě nemá oblečení” prohlásil jsem. Opravdu mě frustrovalo když jsem tu před ním ležel skoro tak jak mě sám Bůh stvořil a on byl oblečený od hlavy až k patě. Usmál se na mě a začal se pomalu vysvlékat. Uchvátily mě jeho břišáky. Byl opravdu nádherný. Jsem vzrušený ještě víc než jsem byl.
Zůstal předemnou jen v boxerkách. Vrátil se zpátky tam kde skončil a stáhl mi boxerky. Uchopil mého kamaráda a párkrát s ním zapumpoval nahoru a dolů. Rozetřel mi po špičce preejakulát. Vzdychl jsem. Bože, bylo to tak dokonalé. Olízl ho po celé délce. Zaklonil jsem hlavu. Vzal si mě celého do pusy a začal hlavou hýbat. Sál, občas přidal zoubky a jazykem po něm kmital. Začal jsem vzdychat víc nahlas. Zrychloval. Sál můj žalud. „Oh bože” vzdychl jsem. Byl jsem blízko, ale on se najednou odtáhl a políbil mě. Je zvrácené když mě vzrušuje to že ihned po kouření mého penisu mě začal líbat?
Podíval se mi hluboce do očí. „Můžeme tady skončit jestli chceš” řekl upřímně. Zakroutil jsem hlavou v nesouhlas. Chtěl jsem víc. Chtěl jsem všechno co mi může dát. „Chci tě v sobě” pronesl jsem jakoby nic. Kde se to ve mě jen bere. Hobiho oči ztmavly snad ještě víc. Otočil mě na bříško a donutil mě jít na všechny čtyři. Nevěděl jsem co má v plánu. Najednou jsem ale ucítil jeho jazyk na mojí dírce, přesněji uvnitř mě. Vzdychal jsem. Užíval jsem si to. Místo jeho jazyku mi do dírky pronikl prstem. Zavzdychal jsem nahlas, spíše jsem sténal. Přidal druhý prst... A další.. Už ve mě byly tři prsty, které různě roztahoval a přirážel. Prsty vytáhl a znovu mě otočil na záda.
„Jsi si jistý? ” ptal se starostlivě. Já se na něho jen usmál. „Pokračuj prosím” zaprosil jsem. On se natáhl ke své tašce ze které vytáhl kondomy a lubrikant. Lubrikant mi rozetřel na dírce, do které zajel znovu prsty načež jsem zavzdychal znovu. Chtěl si nandat kondom. „Můžeme bez toho? ” chytl jsem ho za ruku. Chtěl jsem ho v sobě tak jak je. On přikývl a stáhl si boxerky. Dobře myslím že tohle se neobejde bez bolesti jak jsem si myslel. Byl opravdu velký. Rozetřel si po kamarádovi lubrikant a nastavil ho před můj vstup. Lehce zatlačil na dírku a pronikal dovnitř. Sténal jsem bolestí. Bolelo to ale nechtěl jsem přestat. Na jeden pomalý příraz byl ve mě až po kořen. „Jsi neskutečně úzký”
Chvíli počkal až si přiviknu a potom se poprvé pohl. Byl to zvláštní pocit v sobě něco mít, ještě něco tak velkého. Pomalu přirážel. Vzdychal jsem, sice jsem necítil plně slast ale nebylo to tak zlé, bylo to trochu příjemné. „Všechno v pořádku? ” ptal se. Já jen přikývl. „Pokračuj” přikázal jsem mu a on mě políbil na čelo. Začal trochu zrychlovat a věnoval se mým bradavkám. Nejednou ale narazil na nějaké místo po kterém mi přejel mráz po zádech a srazila mě vlna slasti. Chtěl jsem víc. Sténal jsem jako smyslů zbavený. Pořád narážel na ten jeden bod. „T-tam” vzdychal jsem tak nahlas že mě musel slyšet celý Seoul. Přírazy se změnily na hrubší a intenzivnější.
Otočil jsem se na všechny čtyři a Hobi znovu přirazil. V téhle poloze jsem to cítil ještě víc. Byl to neskutečný pocit, byli jsme spojeni. Hobi si lehl na záda a já se na něm začal pohupovat. Miloval jsem pocit vyplnění. Hlavně když narazil na mojí prostatu. Rukou jsem sjel ke svému penisu kterého jsem začal honit v rytmu přírazů. Byl jsem blízko. „Už b-budu” řekl jsem mezi vzdychy. Hobi chytil moje boky a pomáhal mi se nadzvedávat. Po čele nám stékaly kapky potu. Bylo to úžasné. Tak vzrušující. Netrvalo dlouho a já ucítil výstřik, který dopadl na Hobiho bříško. On mě přetočil na záda a moje nohy si dal na ramena. Přirážel tak rychle, nestačil jsem popadat dech. „M-můžeš to udělat do mě” vykřikl jsem. Ještě chvíli do mě přirážel, potom jsem ale ucítil teplo, které se ve mě rozlilo, přesněji jeho sperma. Vydýchával orgasmus přesně jako já.
Pohladil mě po tváři a políbil mě. Pomohl mi vstát a umýt mě. Byl to úžasný zážitek, tohle bych mohl dělat pořád. Přenesl mě do postele a lehl si ke mě. Přitulit jsem se k němu. „Miluju tě” řekl. „Taky tě miluju” políbil jsem ho na čelo. Popřáli jsme si dobrou noc a ve společném objetí usnuli.
Jsem si jistý, že na tebe nikdy nezapomenu.
~Psala jsem to tak strašně dlouho ale konečně můj první smut je venku! Snad se vám líbí 🥰 a snad vám nevadí že je to dost zdlouhavé. Já prostě miluju dlouhé sex pasáže
ČTEŠ
Silent Angel |SOPE|
FanfictionNetušil jsem, že dokážu někoho milovat tolik jako tebe.. *Začátek : 28.11.2020 *Konec : 17.12.2020