9.

229 15 5
                                    

Mé tělo obklopovalo příjemné teplo. Líně jsem od sebe rozlepil oči. První věc která moje oči zaujala byla ruka která byla přehozená přes můj bok. Lehce jsem natočil hlavu za mě a naskytl se mi pohled na spícího Hoseoka. Byl nalepený na mých zádech a hlavu měl zabořenou v mých vlasech. Klidně oddechoval. Byl roztomilý. Měl tak neutrální a zároveň tak spokojený výraz. Potřeboval jsem nutně na toaletu, ale nenapadalo mě jak ze sebe tohle setřást, abych ho neprobudil. Pomalu jsem se odkryl a dával nohy na zem. Ale ve chvíli kdy jsem udělal jen sebemenší pohyb, jeho stisk ještě zesílil a nalepil se víc na moje záda. Sakra. Doufám, že jsem ho nevzbudil. Nějakou dobu jsem tam jako zamrzlý ležel a čekal jestli se nakonec probudí nebo ne. Naštěstí ne. Zkusil jsem se znovu opatrně dostat z jeho sevření a tentokrát se mi to povedlo. Potichu našlapoval po pokoji až ke dveřím.

„Utíkáš? " ozvalo se za mnou ospalým hlasem. Otočil jsem se. Hoseok se protáhl a sedl si. Měl rozcucháné vlasy a jeho ranní hlas .. Nedokážu říct co se mnou dělá, ale rozhodně se mi to líbí. „Jo utíkám před tebou z vlastního domu" zasmál jsem se. Přeměřil si mě pohledem od hlavy až k patě a uchechtl se. Nechápal jsem. Potom zapadl zpátky do peřin. Já vyšel z pokoje a mířil do koupelny kde jsem udělal to co vždycky. Čemu se smál. Zastavil jsem se u velkého zrcadla v koupelně a prohlédl se. Nevypadám tak hrozně. Najednou jsem si ale všiml čemu se smál, vykulil jsem oči a začal se červenat. No to si děláte srandu.. Zakryl jsem si dlaněmi rozkrok. Už si ani nepamatuju kdy naposledy se mi stalo, že jsem měl po ránu erekci. A nechápu proč se mi to musí stát zrovna teď když tady spí on. Vždyť se mu po tomhle nemůžu podívat do očí. Co s tím teď? Ledovou sprchu, jasně.

Snídaně proběhla díky Bohu v klidu a tichu. Jen doufám že nebude mít potřebu se zmiňovat o tom co se stalo předtím.

„O čem se ti zdálo? " zvedl jsem pohled z talíře. Tiše se pochechtával a mě bylo jasný na co naráží. „Sklapni" řekl jsem a zvedl se od stolu. „Promiň" začal se nahlas smát a běžel za mnou. Obejmul mě zezadu a chytl mě za pas. Zarazil jsem se. Znervózněl jsem. „Nechci do tebe kvůli tomu rýpat, ale když tomu se nedalo odolat" položil si hlavu na moje rameno. „Pustíš mě?" vypadlo ze mě nakonec. „Jo, promiň" odskočil ode mě a dal ruce vzhůru. Na nic jsem nečekal, odešel jsem umýt talíř po snídani a mířil do pokoje se převléct.

Vytáhl jsem ze skříně šedé tepláky a černé triko, Prostě domácí oblečení. Boxerky už jsem na sobě měl, natáhl jsem na sebe šedé tepláky a sundal si triko. Zaslechl jsem kroky. Otočil jsem se. Ve dveřích stál Hoseok a zaraženě si mě prohlížel. Nechápal jsem ho, na co tak zírá, jako by nebyl taky kluk. „Co? " zeptal jsem se. Nic žádná odpověď. Zvedl hlavu a podíval se mi do očí. „M-můžu něco zkusit? " zakoktal se. „Jsi v pohodě? " vypadal vykolejeně, to jsem udělal já nebo co? Začal se přibližovat, udržoval se mnou oční kontakt. Byl už tak hrozně blízko. „Hoseoku?" couval jsem. Můj dech se zrychlil, co je to za pocity? Zakrýval jsem svou hruď tričkem které jsem drtil v dlaních. Zarazila mě zeď za mnou, teď už nikam couvat nemůžu. Byl tak blízko. Jeho nos se skoro dotýkal toho mého. Díval se mi hluboko do očí. Pohladil mě po tváři a palcem přejel přes můj spodní ret. „Co-" nenechal mě ani domluvit. Přitiskl svoje rty na ty moje. Měl zavřené oči, ale já je měl dokořán otevřené. Zčervenal jsem. Začal rty pohybovat, já přivřel oči a začal spolupracovat. Nikdy jsem nikoho nelíbal. A nikdy by mě nenapadlo, že je to tak příjemné. Ve chvíli kdy jsem lehce pootevřel pusu, Hoseok mi do ní vjel jazykem. Moje rty a jeho rty do sebe tak perfektně zapadaly. Jakoby se čas zastavil, nevnímal jsem nic jiného než Hoseoka. Chytil mě za pas a přitáhl si mě blíž k sobě. Pořád mi plně nedocházelo co dělám, co děláme. Jeho ruce pomalu sjely na můj zadek který jemně zmáčkly. „A-ah" vyšlo ze mě. V tu chvíli jsem se od jeho obličeje odtáhl a zakryl si pusu. Vykulil jsem oči. Co to sakra bylo? Zčervenal jsem ještě víc než předtím. Lehce jsem Hoseoka odstrčil. Držíc se za pusu jsem vyběhl z pokoje do koupelny kde jsem se zamkl.

Sjel jsem zády po dveřích na zem. My jsme se líbali!! Já k sobě nikdy nikoho nepustil, ani vlastní rodiče. Tak proč jsem pustil tebe?

~Rozhodla jsem se, že to nechám takhle 'otevřený' 😋 . Moc by mě potěšilo kdyby jste mi dali vědět jestli se vám příběh líbí, nebo konkrétně co se vám nelíbí. Mějte se krásně ♡

Silent Angel  |SOPE|Kde žijí příběhy. Začni objevovat