Jungkook
O önden, bense arkasından yürüyordum. Sanırım hâlâ birazdan sevişeceğimizin farkında değilim. Ya da sadece rahatım. Ofisine girdiği zaman peşinden bende girdim. Modern bir ofisi vardı. Ama neden ofisi var anlamadım. "Neden bir ofisin var?"
Omuz silkti. "Bilmem."
Offladım. "Dalga geçme."
"Ciddiyim, buraya sadece insanlardan kaçmak için geliyorum."
Vay be, çok etkileyici. Keşke benim de ofisim olsa. Kendimi deri koltuğa attım. Ne kadarda yumuşakmış. "Ben de gelebilir miyim buraya? İnsanlardan kaçmak için."
Hmmlayarak beni onayladı ve kendini dönen koltuğa attı. "Hadi ama, şu an sevişmemiz gerekirken neden sohbet ediyoruz?"
"Doğru, iyi hatırlattın. Hadi sevişelim."
Histerik bir kahkaha attı. "Böyle söylemen çok komik geldi."
Şu an flört eden aptallar gibiydik, ortamı değiştirsem iyi olur. Sevimli gülüşü kulağımda yankılanmaya devam ederken, ayağa kalkıp yanına gittim. Belimi kavrayıp beni kucağına oturtmuştu.
Tam dudaklarımızı birleştirecekken duraksadım,ondan uzaklaşmıştım. Tanrım, zihnimi Taehyung'tan arındıramıyorum. Bunu yapmamamız gerekiyor gibi hissediyordum, onunla aramda bir şey olmamasına rağmen.
Yoongi bana öylece "ne oldu?" dercesine bakarken düşünmemeye çalışıp kollarımı boynuna sardım ve yüzlerimizi yaklaştırdım. "Sadece bazı şeyleri çok fazla düşünüyorum."
Dudaklarımızı birleştirmeden önce fısıldamıştı. "Düşünmemeni sağlayabilirim."
Böyle bir şey söyleceğini tahmin etmemiştim,şaşırmıştım. Ancak afallamamı kısa sürdürmüş ve öpüşmesine karşılık vermeye başlamıştım. Devam ettikçe kızaran yanaklarımdan hoşlanmamıştım. Nefessiz kaldığımız zaman dudaklarımızı ayırmıştık. Yüzündeki ifadeyle ve bozmuş olduğum saçlarıyla gözüme daha da çekici geliyordu.
Dudaklarını boynuma götürdüğü zaman gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştım. Belimdeki elleriyle beni kendine bastırdığı zaman dudaklarımdan ufak bir inilti kaçırmıştım. Ona sürtünmemi istediğini anladığım zaman istediğini yapmaya başlamıştım. İnlememek için alt dudağıma dişlerimi geçirip işkence yapmaya başlamıştım.
Sonuçta kimsenin olmadığı bir odada olmamız kimsenin bizi duymayacağı anlamına gelmez.
Hızlı nefes alışverişleri ve utanmadan bıraktığı küçük inlemeler bana hiç yardımcı olmuyordu. Beni durdurmuş ve ayağa kaldırmıştı. Çekmeceden prezervatif çıkardığı zaman kaşlarımı çatmıştım. Çekmecede niye prezervatif vardı? Masaya dönmemi sağlayıp -ona sırtımı dönmüştüm- pantolonumun düğmesini ve fermuarını açmıştı. Boşta kalan eli gömleğimden içeri girmiş ve vücudumda gezinmeye başlamıştı.
Birdenbire içime girdiği zaman acıyla inlemiştim. "Tanrım! Neden önceden haber vermiyorsun?!"
"Sence de seks yaparken Tanrı'nın adını söylemen arsızca değil mi?"
Bu aptal canımın acıdığının farkında mı?! "Budala."
Gülmeye başlamıştı. "Çok tatlısın."
Uzun zamandır smut yazmadığım ve utandığım için biraz kısa oldu biane aksakshaksjasj 🙈
bu arada fic #yoonkook 6 olmuş
😌✊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze/Yoonkook✔
FanfictionJungkook stajyerlik için gittiği kafenin sahibinin tek gecelik ilişkilerinden biri olduğunu öğrenir. Başlangıç: 13 ağustos 2020 Bitiş: 31 ekim 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #1 - yoonkook