0.2

55 8 12
                                    

Umarım. Beğenirsiniz

*****

Bir hocayı dinliyor birde ona bakıyordum. Sonra kulağıma yaklaşıp fısıldayarak konusamaya başladı

"Bakıyordumda gözünü benden alamıyorsursun çok yakışıklıyim ondan bana bakıp duruyorsun değil mi?" Dedi, gülmeme engel olamadım. Bana baktı ve kaşlrını çattı bende konuşmaya başladım.

"Sensin yakışıklı öyle mı?"

Dediklerimi düşünüp durduktan sonra tekrar konuşmaya başladı.

"Evet çok yakışıklıyım ne oldu bana çok mu düştün?"

Dediği gerçekten çok komikti ben bu zamana kadar kimseye düşmemiştim.
Büyük bir kahkaha patlattıktan sonra konuşmaya başladım.

"Ya yürü git ya hem Irem paşanın sırasına oturmuşsun hemde konuşuyorsun hadi yav hadi hadi."

Biz konuştuktan sonra hoca tahtanın yanına geçip konuştu.

"Arkadaşlar benim bir işim var zil çalınca çıkarsınız. Bir sonraki des görüşmek üzere" dedi ve kapıyı kapatıp çıktı.
O esnada Giray konuşmaya başladı.

"Oh be sonunda" diyip bir defter çıkardı ve benim göremeyeceğini bir pozisyonda deftere bir şeyler karalamaya başladı. Bende umursamıyor gibi yapıp aniden deftere baktım defterde harika bir karakalem resim vardı. Çok şaşırmıştım. Ve aniden konuşmaya başladı.

"Sen ne yapıyorsun." Dedi sınırlı bir şekilde. Ben aldırmadan konuşmaya başladım.

"Şey sen çok güzel resim yapmışsın ben bile bu kadar yapamam. Benim yaptıklarım seninkinlerin yanında çöp adam kadar bir şey kalır." Dedim şaşkınlıkla. O da bana bakarken konuşmaya başladı.

"Sen de mi resim yapıyorsun?"

Hiç düşünmeden cevap verdim.

"Evet ama çok arada." Dedim
Tam o esnada zil çaldı ben çok yorgundum kafamı sırama gömdüm.
Tam uyuyacakken kafamda bir baskı hissettim. Biri kafama bir kağıt parçası atmıştı. Kağıtta bir numara ve bir yazı vardı. Yazıda şöyle yazıyordu:

İsimsiz
Numara:0543***
Selam ben isimsiz numaramı gördüm zaten beni rehberine kaydet yoksa ben seni kaydederim.
Yani anladığın benden kaçış yok.
Bakıyorum hala elinde telefon yok. Hadi kaydeden şu numarayı bakayım...
Kaydettikten sonra mesaj at :)

Gördüklerime inanamamistim kim bana böyle bir şey yazardı ki. Telefonumu elime alıp numarayı kaydettim ve mesaj yazdım.

(0543***  adlı numarayı İsimsiz olarak kaydettiniz)

Irem: kaydettim mutlu musun?

İsimsiz: çok mutlu oldum  ismimi nasıl kaydettin?

Irem: isimsiz diye 😒

İsimsiz: ben seni nasıl kaydettim merak etmiyor musun?

Irem: umrumda bile değil. Ne istiyorsun benden?

İsimsiz: benimle sevgili olmanı😁

Irem: hoşttt yavaş gel.

İsimsiz: kim olduğum merak ediyor musun peki.

Irem: UMARUMDA DEĞİLSİN!

(İsimsiz adlı kişiyi engellediniz)

Başımı masadan kaldırdım ve bir oh çektikten sonra zil çaldı ve ders başladı Giray kantine gitmişti ve gelirken yanında bir kız vardı. Hayır kıskanmamıştım sadece çok şaşırmıştım tabi biraz yakışıklı olabilir ama bu ondan hoşlandığım anlamına gelmez yanındaki kıza baktığımda çok şaşırdım.
Hayır hayır o olamazdı o kız olamaz!

(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin