1.6

23 3 0
                                    

Herkes Azra'ya bakarken hala düşünüyordum. herkes şaşırmıştı.

"Nasıl ya hala anlamıyorum düşünüyorum ama bu akıl anlayamıyor."

Dedi Mercan. Azra sesini yükselterek konuşmaya başladı.

"Ya bir şeyi anlasan şaşarım zaten Mercan. Aranızdan kimse beni anlamıyor. Neden anlamıyorsunuz? Ben Doğu'yu seviyorum."

Dedi Azra sinirli bir tavırla. Giray Azra'ya sinirli bakışlar atarken araya girdim.

"Bak Azra biz bu olayı anlayışla karşılıyoruz. Sadece biraz şaşırdık o kadar."

Dedim ince ses tonumu kullanarak. Giray bakışlarını Azra'dan çekerek bana bakmaya başladı.

"Peki nasıl gelişti bu olaylar?"

"Aynen kız anlar bizde anlat biraz."

Dedi Giray sırıtarak. Giray'dan böyle bir cümle beklemiyordum ama çok da şaşırmamıştım.

"Ya sonra anlatırım."

"Anlatmak istemiyorsan zorlamayız."

Dedi Mercan. Mercan'a bakmaya devam ederken Giray araya girdi.

"Peki. Ee kızlar dersler nasıl gidiyor?  Biliyorsunuz ki birkaç ay sonra sınava gireceğiz."

Giray derslerimi biliyordu. Gerçekten berbat gidiyordu şu lanet olası dersler. Sınavı hatırladıkça korkum o kadarda artıyordu. İstidiğim üniversiteye girememekten korkuyordum.

"Bemimkini biliyorsun abi. Derslerim iyi ama edebiyat dersine aynı şeyi söyleyemem. Hiçbir şey anlamıyorum şu lanet dersden."

Dedi Mercan. Giray ile aralarında 1 yaş olmasına rağmen Marcan ona abi diyordu.

"Valla benim derslerim çok iyi. Sınava çok çalışıyorum umarım güzel bir yere giderim."

Dedi Azra. Gerçektende dersleri çok iyiydi. Sınava dediği gibi çok çalışıyordu.

"Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Hiçbir şey anlamıyorum. Sınavda ne yapacağım acaba."

Dedim hala kısık olan sesimle. Giray bana bakmaya devam ederken telefonumdan bildirim sesi geldi. Telefonumu çıkarttığımda mesajın bilinmeyen şeysinden geldiğini gördüm.

Bilinmiyor_ : Neden yanında Giray var?

Mesaja bakıp bu hesabıda engelledikten sonra telefonu oflayarak çantama koydum. Giray'a baktığımda gözlerinin bana dönük olduğunu fark ettim.

"Kimden mesaj gelmiş."

Dedi merakli bir ses tonuyla.

"Annemden gelmiş. Ne yapıyorsunuz diye sormuş."

Yalan söylemeyi hiç sevmezdim hele Giray'a yalan söylemek çok kötüydü ama bunu yapmak zorundaydım.

"Peki."

Gözleri masaya kayınca arkama yaslanıp konuşmalarını dinledim.

***

Eve döndügümde annemi bana  bakarken yakaladım.

"Kızım nerelerdesin sen? Akşam oldu çok merak ettik seni."

"Anne arkadaşlarımla buluştuk sana söylemiştim."

"Tamam kimler vardı yanında? Bana gösterdiğin çocuk ile mi buluştunuz?"

Annemin meraklı sorularını kisik sesim ile cevapladım.

"Mercan, Azra , Giray ve ben badka kimse yoktu."

"Aa Giray bana gösterdiğin çocuk dimi?"

"Evet anne. Ben çok yoruldum bugün erken uyuyacağım."

Dedim ve odamın kapısına doğru yürümeye başladım. Odama girdim ve kapımı sertçe kapatıp yatağıma girdim. Bugünüde Giray ile bitirmiş olmanın mutluluğunu yaşadım bir süre.





(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin