Çok heyecanlanmıştım. İçimde ona karşı çok güzel bir duygu vardı. Refkeks olarak korkmuştum. Gözlerıme bakarak konuşmaya başladı.
"Biliyor musun şu an çok garip hissediyorum."
Elimi alip tam kalbinin olduğu gere koydu ve konuşmasına devam etti.
"Burası İrem burası yanıyor. Bir yanım seni burdan çıkatıp her
şeyi unutmak ıstiyor ama diğer yanım seni buranın merkezine koymak istiyor. Ne yapayım ben şimdi?"Ona bakmaya devam ederken hislerim çok garipti tarif edilemez bir duyguydu bu. Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde elimin diş kısmıyla göz yaşımı sildim ve sırıtarak ona baktım.
"Çok garip hissediyorum. Kimse... Kimse bana bunları yaşatmadı. Kimse bana bu duyguları tattırmadı. Ben ben ne diyeceğimi bilemiyorum."
Dedim ağlamaya devam ederken. Neden ağladığımı bilmiyordum.
"Neden ağlıyorsun?"
"Ben bilmiyorum sanırım heyecan ve mutluluktan."
Dedim sırıtarak bana bakmaya devam ederken telefonum titredi. Mesajın üstüne tıkladığımda masajın bilinmeyenden geldiğini gördüm. Artık mesaj bile yazmayacaktım hemen engelleyip rahatıma bakacaktım. Giray'ın meraklı bakışlarını fark ettiğimde konuşmaya başladım.
"Bilinmeyen merak etme hemen engelleyeceğim."
"Bak İrem bu iş ciddi Yağız'a gidip onu basmalıyız."
"Giray ben halledeceğim."
"Nasıl halledeceksiniz İrem hanım."
"Okula gidince anlatacağım."
"Bu arada Sinem okula gelecek mi?"
"Hayır doktor bir hafta hastanede kalacak demedi mi?.
"Tamam her neyse Sinem'in olaylardan haberi var mi?"
"Hayır yok daha hiçbir Şey bilmiyor herşey o kadar hızlı gerçekleşti ki anlatacak vakit bulamadım."
"Peki yarın okul çıkışı kütüphaneye gidecegim sınava çalışmak için sende gelmek ister misin?"
"Olur zaten sıkılmıştım son günlerde hiç bu kayalık okul ve ev dışında bir yere gitmemiştim banada değişiklik olmuş olur."
Bir anda telefonumun titremesiyle tekrar elimi cebime attım ve telefonuma baktım annem mesaj yazmıştı.
Annem : İrem nerdesin yarım saat dedik bir saat oldu.
İrem : tamam anne geliyorum.
Giray'a döndüm bama bakmaya dev ediyordu.
"Annem eve gelmemi istiyor yarın akşam yine gelirim sene gelecek misin?"
"Gelirim sana iyi akşamlar"
"İyi akşamlar"
Dedim ve evin yolunu tuttum. Eve vardığımda kapıyı çaldım ve içeri girdim annem bana bakıyordu.
"Kız nereye gittin bir saate gelemedin ya."
"Anne bir arkadaş ile buluştum."
"Kimmiş o erkek mi?"
"Ya anne erkek hehe mutlu musun?"
"İyi tamam fotoğrafı var mı?"
"Ya anne ya."
Umutsuzca anneme Giray'ın intagrama attığı fotoğrafı gösterdim.
"Ayyy çokta yakışıklıymış."
"Tamam anne mutlu musun? Ben yorgunum odama çıkıp uyuyacağım size iyi geceler."
"İyi geceler bu konuyu yarın konuşacağız."
Daha fazla konuşmadan odama çıktım ve resim defterimi elime aldım kimi çizeceğimi bilmiyordum. Aklıma Giray geldi bende onu çizmeye başladım. Çene hatlarına dikkat ederek çizmeye başladım. Bir süre sinra çok yoruldum ve baddaniyeyi uzerime alarak uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|
ChickLitUmutlar yok olduğunda, dünyadan bıktığında, hayatının sonra erdiğini düşündüğün zaman gerçek hayatın başlar. Noktanın konulduğu yerden yeni hayatlar çıkar. Belkide çıkan hayat senin yeni bir başlangıç yapmana yardım edecek o kişidir. Kim bilir... In...