0.9

33 4 16
                                    

Giray

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giray.doğan: Anılarla öl, hayallerle değil. ❇

              İrem_özcan beğendi

                   ( 2495 yorum )

      Selinerdiinç: Evet arkadaşlar nereye düşüyoruz.

      Salih_atınç: O benim kankağğm!

      Mercan.doğann: O da benim abim Aaa.

           
***

Hastaneden eve gelmiştim. Hala idrak edemediğim şeyler olmuştu. Kapının önüne geldığimde zile baştım ve beklemeye başladım. Saniyeler sonra kapı açıldı. İlk gördüğüm şey annemin meraklı yüzüydü.

"Hoş geldin kızım. Neden bu kadar geciktin?

Dedi annem. Annemin olaylardan haberi vardı. Hastanede annemi aramış ve olayları anlatmıştım.

" Sinem hastanede birkaç gün hastanede tutacaklarmış.  Sinem'in yanında sadece bir kişi kalabilirmiş o yüzden Ayşen teyze kaldı. Sonra bizde Giray'la bir şeyler yemeye gittik."

Dedim ve konuyu kapattım. Annem hala bana bakıyordu.

"Peki o zaman aç değilsindir sen."

"Valla anne yemekte ne olduğuna göre."

Dedim. Ben yemek yemeyi seven birisiydim. Annem genelde sevdiğim yemekleri yapardı benim.

"Yemekte sarma var sen çok seversin."

Dedi bana bakarak. Annem bemim bir dediğimi iki etmezdi bende onu olabildiğince üzmemeye ona yardım etmeye çalışıyordum.

"Bak şimdi acıktım."

Dedim gülerek.

"Hadi gel sofrayı kuralım babanda gelir birazdan."

Babam edebiyat hocasıydı. Ondan beleşe ders aldığım için edebiyat notlarım hep çok iyi olurdu.

"Tamam"

Dedim ve annemin uzattığı tabakları alıp masaya dizmeye başladım.

*****

Yemek bittiğinde odama çıkmış telefonuma bakıyordum. Bir anda üstten bir bildirim geldi. Mesajın üstıne tıkladım ve okumaya başladım.

Saklı_bey: sen beni engellersen bemde buradan yazarım kızım artık o aklına sok benden kaçış yok.

İrem_özcan: tamam bende seni buradanda engellerim.

Saklı_bey: yeni hesap açar tekrar yazarım.

Saklı_bey: sen beni boşverde sen neden bugün Giray ile yemek yedin.

İrem_özcan: SANA NE! Hadi siktir git.

Saklı_bey: birdaha seni o salak adamla görürsem dünyayı başına çalarım beni anladın mı?

İrem_özcan: lan ben sana siktir git demedim mi?

(Saklı_bey adlı kullancı engellendi)

Arkama yaslanıp Giray'a mesaj yazmaya başladım.

****** 

Selammm nasılsınız ???

Umarım beğenmışsinizdir ;)

İntagramdan takip ederseniz sevinirim

            İnstagram: beyza.sezer_

(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin