Giray'ı görmemle şok geçirmiştim. O da bize şaşkınca baktı ve bir anda konuşmaya başladı. "Demek planın buydu Sinem hanım ilk önce beni parmağınızda dondurup sonra oyun oynadınız." dedi Sinem'in yüzüne bakarak. Sonra bana bakıp konuşmaya devam etti. "Tamam ben anlayacağımı anladım size iyi günler." Dedi ve arkasını dönerek gitti. Sinem bir anda elini kalbine koyup derin bir nefes almaya çalıştı ama yapamadı. Bana korkuyla baktıktan sonra bir ana da gözleri kapanıp yere yığıldı. O an ne yapacağımı bilemezken hemen telefonumu çıkartıp hastaneyi aradım.
Giray'ın Ağızından
Çok garip hissdiyordum sevdiğim kız beni terk etmişti.
Ben Sinem'e aşıktım ama o değildi. Yanağımın ısladığını hissettiğinde telefonum çaldı. Bilinmeyen numara arıyordu telefonu kaydırarak açtım.
"Giray Sinem bayıldı ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım et" dedi birisi. Sesin tanıdık olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Arayan kişi İremdi. Sesini duyduğumda konuşmaya devam ettiğini anladım. "Giray ne olur bir şey de çok kötü hissediyorum" dedi umutsuzca. Daha fazla dayanamayıp konuşmaya başladım. "Hastaneyi aradım mı?" Diyebildim sadece. "Evet aradım" dedi Irem'in ağladığını o an anladım. "Sinem'i yoğun bakıma aldılar Menekşe hastane'deyiz lütfen hızlı gel" dedi endişeyle. "Tamam ailesine haber verip geliyorum." Dedim ve telefonu kapatıp Ayşen teyzeyi aradım. Durumu ona da anlattıktan sonra apar tost hasataneye git tip bir taksiyle.Hastaneden içeri girdiğimde ilk gördüğüm kişi Irem oldu bir köşede oturmuş ağlıyordu yanına gidip yanına oturdum. Bir elimi omzunu koyarak konuşmaya başladım. "Tamam geçecek Sinem iyi olacak." Dedim ağlayan kahverengi gözlerine bakarak. Bir anda omzunu geriye çekip ayağı kalktı çok sinirliydi. "Seninle bugün tanıştım ve bana herşeyin iyi olacağını söylüyorsun. Sen gelmeden önce doktor gelip durumunu anlattı. Sinem kansermiş ve kanseri ileri gittiğinden dolayı kalp atışı bozulmuş sen bir anda önünde belirince panik atak geçirmiş ve bayılmış. Kanserinden dolayı yaşama olasılığı azmış anlıyor musun?" Dedi yakamı tutarak başımı onaylayarak salladığımda korktuğumu anladı ve konuştu. "Özür dilerim çok üstüne gittim sadece anlayamıyorum sen Sinem'i seviyor muydun?" Dedi. Sorusuna afallayarak cevap verdim. "Bak Irem, ben Sinem'e aşıktım ama o sadece bir plandan ibaretmiş. Yani beni sevmiyor kendimi zorla sevdiricek de değilim ama kalbim çok acıdı." Dedim boşta olan elini alıp kalbime koyarak. "Burası yanıyor." Dedim ağlayan gözlerine birkez daha bakarak. Doktor geldiğinde elini çekip ayağı kalktı. "Sinem Yaş'ın ailesi siz misiniz?" Dedi doktor tam o sırada Ayşen teyze geldi yanımıza. "Evet" dedi ayşen teyze merakla. "Sinem'in durumu iyi normal odaya aldık. Sinem ilaçlarını alıyor değil mi?" Diye sordu doktor bey. "Evet alıyordu ama son günlerde çok kötüydü ilaçlarını almıyordu ne yapsam dinletemedim."
Dedi Ayşen teyze. "Tamam bir kaç gün hastanede kalması onun için iyi olacak dedi doktor. "Hepimiz onaylandıktan sonra" Irem bir soru sordu. "Onu görebilir mıyız?" Diye sordu. "Malesef bugün olmaz yagin gelirseniz götürebilirsiniz." Dedi doktor.Tam o sırada İrem'in yanina gidip onunla konuşmaya çalıştım. "Irem kafeye gidip biraz kafa dağıtmak ister misin?" Dedim merak içerisinde. "Tamam gidelım zaten kendimi çok kötü hissediyorum." Dedi.
****
Evet nasıl olmuş?
Oy verip yorum yaparsanız sevinirim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|
ChickLitUmutlar yok olduğunda, dünyadan bıktığında, hayatının sonra erdiğini düşündüğün zaman gerçek hayatın başlar. Noktanın konulduğu yerden yeni hayatlar çıkar. Belkide çıkan hayat senin yeni bir başlangıç yapmana yardım edecek o kişidir. Kim bilir... In...