Sinem.bayraktar : biraz eskilere dönelim. ❇
(İrem_özcan beğendi.)
Azra.akçay : her zamanki gibi muhteşemsin. ✨
Noluyo.ben : eskilere döndük de ne oldu?
(254 yorum)
Giray.doğan : sıcak mı oldu biraz? :)
(2054 beğeni)
(Yorumlar kapalı)
***
Sınıfa çıktığımda saate baktım. Dersin başlamasına daha vardı. Sınıfta Yağız, Ali ve benim dışımda kimse yoktu. Sırama yerleştikten sonra telefonum titredi.
(Azra, "DUYURU" grubunu oluşturdu.)
(Azra, sizi gruba ekledi.)
(Azra, Giray kişisini ekledi.)
(Azra, Mercan kişisini ekledi.)
Azra : Ee naber?
İrem : Azra hani bana ödevini vericektin.
Giray : Bakıyorum birileri ödevini yapmamış.
İrem : Ya Giray üstüme gelme öff!
Giray : Ben şimdi sınıfa geliyorum. Sana veririm.
Azra : Benim bir işim çıktı bugün okula gelemiyeceğim. İrem aynen Giray versin.
İrem : İyi tamam Giray o zaman hızlı gel.
Mercan : Neler oluyor böyle?
İrem : ???
Giray : 10 dakka sonra sınıfa geleceğim.
İrem : İyi tamam.
(Giray çevrimdışı.)
(İrem çevrimdışı.)Telefonumu elimden bırakıp çantama bir göz attım. Sıkılmıştım bende Giray'ın resmine devam etmek istedim.
Yarım kaldığım resmi çıkartıp kurşun kalem ile saçlarını çizmeye başladım. Yaklaşık 10 dakika geçmişti ama Giray hala gelmemişti.
Omzumda bir el hissetmemle elin sahibine döndüm. Giray gelmişti! Hızla yaptığım resmi sıradan kaldırmaya çalıştım ama o çoktan görmüştü.
"Bakıyorum resimlerim çiziliyor. Ünlü mü oldum acaba?"
Dedi alaycı bir sesle.
"Hayır canım resim yapmak istedi bende aklıma ilk gelen kişiyi çizmeye karar verdim."
"Yani resimlerim çizilmekle kalmıyor birde akıllarda kalıcı bir hal alıyorum. Ben basbaya ünlü olmuşum."
"Hayır. Her neyse ödevini verecek misin?
"Vericem."
Dedi ve elini çantasına attı. Çantasının içinden bir defter çıkarttı.
"Al bakalım."
"Teşekkür ederim."
Güzel gözleri üzerimdeydi. Bana çok güzel bakıyordu. Saklamaya çalıştığım resmi ona uzattım.
"Aslında bu resmi sana sonra vermeyi düşünüyordum ama bittiği için artık sana verebilirim."
Kısaca resime baktıktan sonra şaşkın bir ifade ile yüzüme baktı
"Gerçekten mükemmel olmuş. Teşekkür ederim."
"Bir şey değil. Hoca gelir birazdan ben hemen şunu geçireyim de."
Tam konuşacakken hoca içeri girdi.
***
Dersler bitmişti ve ben cafeye gideceğimiz için tuvalete gidip kendime çeki düzen verecektim. Doğu üstüme meyve suyu döktüğü için getirdiğim kıyafetleri giyecektim. Dolabıma koyduğum kıyafetleri aldım. Gerçekten şık şeyler seçmiştim.
Güzel bir bluz ve dar bir pantolon almıştım yanıma.Giysilerimi giyinip bahçeye indim.
****
Nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|
ChickLitUmutlar yok olduğunda, dünyadan bıktığında, hayatının sonra erdiğini düşündüğün zaman gerçek hayatın başlar. Noktanın konulduğu yerden yeni hayatlar çıkar. Belkide çıkan hayat senin yeni bir başlangıç yapmana yardım edecek o kişidir. Kim bilir... In...