2.2

8 2 0
                                    


Giray ile sevgili olmamızın arasından 2 hafta geçmişti ve gayet mutluydum. Onunla bir çok şey yapmıştık. O her zaman beni mutlu etmek için uğraşıyordu. Fakat bilinmeyen aklımdan hiç çıkmıyordu. Kafamda o kadar çok soru vardı ki...

Bunları düşünürken aklıma annem geldi. Evet annemin haberi vardı her gun olanları teker teker anlattığım için bunu söylemek çok kolay olmuştu.

Bugün sarp'ile beraber bir yerlere gidecektik. Bu aralar Sarp'da bir değişiklikler vardı. Çok garip bir şekilde benimle dışarı çıkmak istemiyordu genelde hep arkadaşları ile geziyordu, telefona gülerek bakması beni şaşırtmıştı, artık kavga da etmiyordu. Kısacası Sarp'a bir şeyler olduğunu çok kokar bir şekilde anlayabilirdik.

Onu sorguya çekmek için odasını bastım.

"Dikkat eller yukarı bu bir baskındır."

Kapıyı direk açtığımda korktuğunu anlamak zor değildi. Yerinden zıplamıştı çocuk.

"Ödüm koptu lan."

Yavaşça odaya girerken konuştum.

"Napıyon bakım sen."

Yatakta uzanan Sarp bana bakıyordu. telefonunu benden sakladığını fark ettim.

"Kiminle konuşuyon sen."

"Arkadaşımla."

"He he bende inandım lan bak yalan söylediğin çok açık. Yani en fazla ne olabilir ki. Yani en fazla arkadaşım dediğin kişi kızdır."

Sarp bana korku dolu gozleri ile bakarken elinden telefonu çektim.

Telefonda yazan mesajları okurken ellerim titriyordu.

Mercan: selam

Sarp: selam

Mercan: bir şey sorcam

Sarp: sor

Mercan: şimdi biz resmi olarak sewgili mi olduk?

Sarp: sanırım evet

Mercan: bizimkinlere nasıl söyliycez.

Sarp: bilmiyorum bir şekilde bizi anlamaları lazim.
(Görüldü...)

Mesajları hızlı bir şekilde okuduktan sonra gözlerim Sarp'a kaydı. Yorgan ile yüzünü kapatmıştı.

"Sarp?"

"He."

"Bunlar ne Sarp."

"Bak Sarp ben sana bu konuda karışmam ama Mercan'ın bir abisi var bunu unutma."

"Ya abla ne olur yardım et."

"Ben zaten fark etmiştim bu günlerde sende bir şey olduğunu."

"Ne zamandır var bu Sarp?"

"Ya ışte siz Giray ile konuşmaya gidince bende Mercan ile karşılaştım. Sonra bir yerde oturup bir şeyler yedik. Işte numarasını falan verdi. Konuştuk falan sonrasını biliyorsun."

"Ah Sarp vallaha Giray seni dovecek bende sadece izleyeceğim."

"Ya abla nolur yardım et."

"Peki yardım edeceğim."

"Bugün Giray ile bulunacaktın o zaman konuşun olmaz mi?"

"Tamam ama sene bunun bedelini ödeyeceksin."

"Oh ve rahatladım."

"Ben şimdi gidiyorum konuşmaya."

"Çok teşekkür ederim."

"Teşekkür etme çünkü gelecekte bunun sonucu olacak."

"Ah tamam."

___

Garip garip şeyler ekliyorum ama umarım kitabın akışı bozulmaz.

Artık daha sık bölüm atıp kitabı bitireceğim.

(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin