Umarım beğenirsiniz...
**
Hala Sinem'in gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. "Sinem neden bana söylemesin Giray'la sevgili olduğunu hala anlayamiyorum" dedim ona üzüntüyle bakarak. "Üzgünüm ama zamanı değildi ben sana her şeyi anlatacaktım" dedi. Ben konuşmaya başlayınca sustu. "Neler oluyor şimdi bana anlat" dedim merakla. Bana bakıp bir anda boynuma sarıldı. Şaşkın bir şekilde baktım ona. Sonra geri çekildi ve konuşmaya başladı. "Okul çıkışı bizim ordaki kafede buluşalım sana her şeyi anlatacağım söz" dedi sırıtarak. Benimde yüzümde yarım yamalak bir gülümseme olunca konuşmaya başladım. "Tamam orda olacağım şimdi derse gitmeliyim görüşürüz." Dedim ve sınıfa doğru yürümeye başladım. Hala anlayamıyordum nasıl olabilirdi.
Sınıfa ulaştığımda Giray çoktan sınıfa gelmiş test çözüyordu. Ona bakıp sıraya geçtiğimde Giray beni daha yeni far etmişti. Test kitabını kapatıp bana baktı ve konuşmaya başladı. "Sinem ile mi konuştun?" Dedi ona baktım ve baygın bir şekilde konuşmaya başladım. "Evet okuldan sonra kafede buluşucaz" dedim bana çok garip baktı sanki benden yardım ister gibi baktı. Tam konuşacakken ders başladı ve hiçe sınıfa girdi.
Yaprak Cefe'ye gelmiştim birkaç dakikila intagramda gezindikten sonra Sinem geldi. Gözlerine merakla baktım. Masaya yaklaşıp bir sandalye çekip oturdu. "Ee naber kanka" dedi. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım. "İyiyim sen" dedim kısa bir cümleyle. Bana baktı ve devam etti. "İyiyim bende ama birazdan sen iyi olmaya bilirsin" dedi korku dolu gözlerime bakarak. "Tamam şimdi neler oluyor anlar bakalım" dedim merakla. Bana bakıp konusmaya başladı. "Şey benim aslında Giray'la sevgili olma nedenim ondan hoşlanmam değil zorlanmam." Dedi üzülerek. Ona bakıp ne dediğini anlamaya çalışıyorudum ama anlayamiyordum insanlar birbirlerini sevince sevgili olmazlar mıydı çok saçmaydı. "Hala düşünüyorum ama anlayamıyorum" dedim şaşkınlıkla. Bana dönüp konuşmaya başladı. "Bak Irem beni anlamak zorunda değilsin sizin sınıftaki Yağız beni zorladı Giray'la sevgili olmamami ve ondan birkaç şey öğrenmem için zorladı. Bende korktum bizim sınıfta bir kiz ada aynı şekilde davranmıştı sonra kız onun dediklerini yapmayınca okula oyla bir yalan atti ki kızı okuldan göndermeye yetti yalanı bende öyle olmak istemedim üzgünüm birisine söylemekten korkum" dedi ağlayarak. "Peki Giray'dan ne öğrenmeniz istedi o yilan" dedim büyük kızgınlıkla. Bir anda konuşmaya başladı. "Annesinin ve babasının ismini, adrasini, telefon numarasını bunun gibi şeyler istedi ama ben bunu Giray'a daha fazla yapamayacağım zaten birkaç gün sonra tasinacağız" dedi bir anda bana sarıldı ve konuşmasına devam etti.
"Taşınınca ayrılıcaz Giray'la zaten o beni çabuk unutur her şey yaşanmamış gibi olur." Dedi ağlayarak. Daha fazla dayanamayıp boynuma bu sefer ben sarıldım ve onu teselli etmeye çalıştım. Tamam herşey geçti senin bir suçun yok Yağız seni zorlamış eminim Giray bunu anlayacaktır" dedim. Bir an durup arkaya baktı. Sanki orda çok garip bir şey varmış gibi bakıyordu. Bende dönüp arkama baktığımda gördüğüm kişiye inanamıyordum.
Giray!
*****
Kitap biraz textingden çıktı ama düzelticem
Bu arada Irem ve Giray'ın fotoğrafları gelsin mi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|
ChickLitUmutlar yok olduğunda, dünyadan bıktığında, hayatının sonra erdiğini düşündüğün zaman gerçek hayatın başlar. Noktanın konulduğu yerden yeni hayatlar çıkar. Belkide çıkan hayat senin yeni bir başlangıç yapmana yardım edecek o kişidir. Kim bilir... In...