LÜTFEN KİTABINIZIN REKLAMINI YAPMAYIN DİĞERLERİNİN HAKKINA GİRİYORSUNUZ!
***
Bahçeye indiğimde okuldan çıkıp parka doğru yürümeye başladım. Telefonumun titremesiyle gerildiğimi fark ettim.
(Giray "DUYURU" grubuna bir mesaj yazdı.)
Giray : Arkadaşlar ben parka 10-15 dakika geç gelebilirim beni bekler misiniz?
İrem : Ben bekleyebilirim.
Mercan : Bende beklerim.
Azra : Benim içinde sorun yok.
Giray : Tamam.
Telefonu kapattığımda parka geldiğimi anlamıştım. Daha kimse gelmemişti. Giray'la dersimiz erken bitmişti bu yüzden parka erken gelmeyi tercih etmiştim. Bir salıncağa oturup beklemeye başladım. Kulağıma kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.
Yaklaşık 15dakika geçmişti ama kimse gelememişti. Artık sıkılmıştım! Giray'ın gecikeceğini biliyordum ama Azra ve Mercan'ın neden hala gelmemişti. Yanliş bir parka gelmemiştim veya yanlış anlamamıştım.
İrem : Nerede kaldınız?
Mercan : Üzgünüm bizim ders biraz uzadı.
Azra : Ben kantindeyim su alıp gelecektim ama bir arkadaşımı gördüm onunla konuştum biraz. 5 dakika sonra geleceğim.
Tam mesaj yazacakken arkamda birisiniz olduğunu fark ettim. ARKAMDA BANA BAKAN KİŞİ GİRAY'DI! Bir anda yerimden zıpladım.
"Selam seni korkutmak istemedim. Mesaj yazmaktansa gelmeyi terci ettim."
Giray'ın gözleri üzerimdeyken oturması için ona biraz yer açtım.
"Ee ne işin vardı? Yanlış anlama sadece sormak istedim.
Ona hesap sormak istemediğim için böyle söyledim.
"Bir arkadaşımın bana ihtiyacı vardı."
Dedi ve cümlesine ekleme yaptı.
"Bu arada bana istediğin gibi soru sorabilirsin."
Dedi nazik bir sesle. Giray arkadaşlarının yanında biraz kaba olabiliyorudu ama nedense kızların yanında hep çok nazık olurdu. Ama benim yanımda bir başka oluyordu bazen kekeliyordu bazen ise cümlesinin devamını getiremiyordu.
"Bir şey sorucam o zaman."
Dedim kısık bir ses ile.
"Unutma ne istersen sorabilirsin asla çekinme."
Çok nazikti.
"Sence ben nasıl birisiyim?"
Dedim bana bakmayı bırakıp havaya baktı ve cevap verdi nazik sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Askıya Alındı)YILDIZLARIN İÇİNDE KAYBOLAN AY |Texting|
ChickLitUmutlar yok olduğunda, dünyadan bıktığında, hayatının sonra erdiğini düşündüğün zaman gerçek hayatın başlar. Noktanın konulduğu yerden yeni hayatlar çıkar. Belkide çıkan hayat senin yeni bir başlangıç yapmana yardım edecek o kişidir. Kim bilir... In...