7

14K 668 6
                                    

Izbezumim se kad ugledam Majkla. Sranje.

- Zaboravila si da idemo na večeru zar ne? – znao je.

- Izvini ali bila je tvoja sestra i onda je ona plakala...

- Pa si i ti plakala – podiže obrve.

- Nisam – slažem.

- Oči su ti naduvene od plakanja Bler, znam kako izgledaš kada plačeš.

Izdahnem. Čovek me poznaje.

- Idem da se istuširam, biću spremna za pola sata.

- U redu, ja ću obaviti neke razgovore, čekam te ovde.

Otrčim na sprat da se spremim na brzinu.

Život je nepredvidiv, menja se, iznenađuje te ali ne razumem kako može ići iz krajnosti u krajnost. Danas si loš a sutra dobar, danas gaziš ljude a sutra ih moliš, pljuješ pa ližeš. Ne znam više šta da mislim.

Pokrijem crvene tragove oko očiju šminkom i obučem se na brzinu. Siđem dole i zateknem Majkla u razgovoru, kada me je video nasmešio se i krenuo ka vratima.

Razgovarao je još nekoliko minuta pa prekinuo.

- Gde želiš da idemo? – pita me.

- Ne znam, ništa mi se posebno ne jede.

- Onda idemo u Simple.

- Može.

Simple je naše mesto – mirno, tiho, sa dobrom hranom i ljubaznim osobljem.

- I hoćeš li mi reći? – pita me.

- Šta?

- Nakon koliko rečenica si oprostila mojoj sestri – podiže obrve zabavljeno.

- Znaš, nisam znala da misliš da sam toliko slaba osoba.

- Ne slaba više si... žalostiva.

- Nisam... – frknem.

- Delovala je iskreno – šta ću kada nisam imuna na suze?

- Ili je samo dobra glumica.

- Šta je trebalo da uradim? Osim toga da smatraš da je opasna po mene odmah bi posao svoje gorile.

- Tačno, Majda se možda kaje ali ne želim da se previše vrti oko tebe, možda sam popustio malo ali i dalje sam skeptičan.

Razlog zbog kojeg Majkova majka i sestra nisu mogle da unište našu vezu je taj što je on uvek bio na mojoj strani, nikad nije posumnjao u mene i uvek me je štitio.

- Želim nešto da te pitam.

- Pitaj.

- O tvojoj majci – moram da znam.

- Jesam li ja krivac što više ne razgovaraš sa njom?

- Nisi ti za sve kriva Bler.

- Znam ali osećam krivicu, mislim ona ti je majka a tvoja sestra kaže da ste završili a tvoja majka krivi mene.

- Ona će uvek okriviti druge pre nego sebe. Jednostavno je, moja lista prioriteta je vrlo kratka, ti si na vrhu a svi ostali su ispod tebe.

I tek tako on mi oduzme dah. Tako sam i pala na njega, kaže jednu rečenicu iz vedra neba i ti odmah pomisliš kako ništa ne može da se meri sa njom, niko ne može da se meri sa njim.

Lice prošlostiWhere stories live. Discover now