18

12.2K 649 0
                                    

Izgleda da sam zadrmala jer me budi zvono na vratina, bez razmišljanja skočim iz kreveta i otvorim vrata.

- Detektivko Red? – protrljam oči.

- Dobro jutro gospođo Adams. Moramo da razgovaramo.

- Izvini ali nije dobar trenutak...

- Znam, bojim se da imam loše vesti o gospodinu Adamsu – kad je ovo izgovorila noge su mi se odsekle.

- O Adamu?

- Da, uđimo unutra.

Sklonim se i dozvolim detektivki da uđe.

- Ne mogu cele noći da dobijem supruga – započinjem priču nervozno.

- Vaš suprug je u zatvoru.

- Šta?

- Uhapšen je noćas i najverovatnije će biti pušten na slobodu čim njegov advokat bude mogao da plati kaciju, to je za otprilike... – pogledala je u sat.

- Pola sata.

- Ali... ne razumem. Zašto je Majk uhapšen?

- Zbog fizičkog napada na bivšu ljubavnicu.

Namrštim se.

- Znali ste da vaš suprug ima ljubavnicu – to je bila konstatacija.

- Alisa? – pretpostavim.

- Da, Alisa Prajs. Gospođo Adams činite se kao jako fina žena, protiv vašeg supruga će biti podneta krivična prijava. Da li biste želeli nešto da mi kažete o njemu? Ne bojte se.

- Da li vi to insinuirate da je Majkl nasilan prema meni? – naljutim se.

- Shvatam da je ovo jako zbunjujuće ali vaš suprug ima istoriju nasilja nad ženama...

- Molim? Kakva istorija nasilja nad ženama?

- Sa petnaest godina je izvršio fizičko nasilje nad tadašnjom devojkom a kako je bio maloletan nije mu se sudilo.

- O čemu vi to pričate? – kakva devojka i kakvo nasilje?

- Ukoliko se osećaš nebezbedno mogu te zaštititi – stavila je ruku preko moje i nervozno sam ustala. Očigledno smo prešle na ti.

- Moj suprug nikad nije bio nasilan prema meni. I zašto mi sve ovo govorite?

- Zato što želimo da izgradimo slučaj protiv njega.

- Protiv... prestani. Nazvaću advokata – meni ništa nije jasno.

- Samo razmisli o mojim rečima, želim da ti pomognem kao i ženama koje je maltretirao tvoj muž.

Namrštim se nan ovo i taman se spremim da joj pokažem vrata kad ugledam Majkla. Bio je izgužvan i delovao je umorno i ljuto.

- Majke – krenem ka njemu i zagrlim ga. Osećam kako me on ljubi u kosu.

- Dobro sam – prošaputao je tiho i podigla sam glavu.

- Šta ti tražiš ovde? – gledao je u detetktivku besno.

- Došla sam da obavestim gospođu Adams da je bolnica neće tužiti, vaš advokat je priložio dokaze o uplati za maloletnu Misi, pokrenuli smo istragu i tražimo proneveren novac.

- Nema potrebe ništa vi da tražite, novac je već na računu bolnice, izgleda da je samo bio zadržan – uputio joj je pogled i kunem se da se nešto promenilo u njenom pogledu. A onda mi je sinulo. On je spavao sa njom!!!

Lice prošlostiWhere stories live. Discover now