11

13.2K 684 8
                                    

Ruke mi podrhtavaju dok pokušavam da sipam vodu. Moje grlo se suši, oči me peku, u glavi mi je haos... Pipijem malo vode da se saberem.

- Diši Bler – naredim samoj sebi.

Ne bi Majkl napravio dete drugoj ženi, ne nakon svega što smo... ne!

Dok se ja molim u sebi striže Majkl sa obezbeđenjem. Posmatram ga kroz prozor dok hitro izlazi iz automobila i utrčava u kuću.

- Bler! – viknuo je.

- Bler! – ponavlja.

- U kuhinji sam – odgovorim sa ono malo snage što imam.

- Jesi li dobro? – pita me dok mi prilazi.

- Bler? – hvata me za ramena.

- Reci mi da nisi to učinio.

- Šta?

- Reci mi – ponovim.

- Da nisam učinio šta? Bler ne razumem te. Šta ti je dođavola to na tvojoj ruci? – ljuto podiže moju ruku ali ja je izvučem.

- Džek Roberts je želeo da ti prenesem poruku.

- Koji Džek Roberts? Je li ti on ovo uradio?

Podignem sa stola vizit kartu i pružim mu je.

- On je Alisin brat. Sećaš se Alise? Tvoje... devojka – izdahnem.

- Bler?

- Trudna je Majkle! – viknem.

- Tvoja ljubavnica čeka tvoje dete! – gurnem ga snažno a on ni da se pomakne.

- To ti je rekao tip koji je bio ovde? Džek Roberts – čita njegovo ime sa kartice.

- Da.

- Da li ti je pretio?

- Šta misliš? – podignem svoju ruku sa njegovim otiskom.

- Ispred moje kuće. Napravio si dete drugoj ženi – kažem poraženo.

- Nisam napravio dete nikome.

- Kako možeš biti siguran? Spavao si sa drugom ženom i napravio joj dete! – vičem na njega i počinjem da se tresem.

- Bler smiri se pozliće ti.

- Skloni ruke sa mene – otrgnem njegove ruke sa svog tela.

- Obećao si mi! – podignem prst i zapretim mu.

- Mogu da pređem preko milion tvojih ljubavnica, možeš da spavaš sa svakom ženom u ovom gradu, nije me briga za neki tamo beznačajan seks, ali dom, porodica, deca, ljubav... to je moje! – izdahnem i okrenem se da se smirim.

- Je li ti bolje? – pita me i to me dodatno razljuti.

- Nije mi bolje! – okrenem se besno ka njemu.

- Dozvoli mi da ti razjasnim neke stvari.

- Molim te.

- Nisu sve žene fine i poštene, ne prihvataju sve „ne" kao odgovor i ne govore istinu. Znam tačno sa kojom sam ženom bio i zašto. Zar misliš da bih napravio dete nekoj ženi koju sam jebao da skrenem misli? Dete Bler! Dete sam napravio tebi, svesno i željno, ne pravim decu nesvesno i neželjeno i verovala ili ne stalno razmišljam o tome da li će i naredno dete koje napravim umreti za par sati! Ramišljam o milion stvari ali jedna je konstanta, majka si ti, moja žena, niko drugi.

Lice prošlostiWhere stories live. Discover now