Spremala sam se da nazovem Majkla jer kasnimo kod mojih na večeru ali preduhitrila me je mama i rekla mi da odlažemo večeru jer su iznenada došle u posetu očeve sestre koje ona ne voli i kojima ne dozvoljava da nas puno viđaju jer se po našoj majci bave nekom čudnom magijom.
- Mama zar ponovo? Možda ja želim da vidim tetke.
- Ti ćeš ostati kod kuće, te veštice su sigurno čule da se se vratila i odmah su dotrčale da provere da nisi poludela.
- Majko – zakolutam očima i ugledam Majkla.
- Znam kasnim, samo da se istuširam i idemo – ljubi me u čelo.
- Ne idemo na večeru.
- Zašto?
- Došle su moje tetke a znaš moju majku.
- One što se bave crnom magijom? – pita me.
- Ne bave se.
- Da bave se, Majkle ne dolazite, ne slušaj moju ćerku! – mama viče kroz telefon.
- Kako ti kažeš tašta, idem da se istuširam – nasmešio se.
- Idi. Mama stvarno preteruješ.
- Ne, ti si se konačno vratila a tvoja sestra je napokon pronašla muškarca koji nije glup, ne želim da vas neko urekne.
- Dobro – odustanem jer sa njom nema rasprave kada je u pitanju crna magija.
- Dobro, i poslaću sutra našeg sveštenika da ti osvešti kuću, za svaki slučaj.
- Majko mila.
- Svratiću sutra pre podne, ne radiš?
- Ne, ne radim.
- Ali rekla si da putujete za vikend – setila se.
- Tako je – ne putujemo ali ona ne mora da zna.
- Onda u ponedeljak, radiš drugu smenu?
- Da majko, druga.
- Odlično, dolazimo ujutro, pa onda idemo i kod tvoje sestre. Moram da idem treba da im skuvam kafu, šteta što nemam neki otrov...
- Majko?
- Dobro, valjda ima neko mleko kome je istekao rok trajanja jer one piju kafu sa mlekom.
- Bože!
- I ja to kažem, vidimo se u ponedeljak, lepo se provedite.
- Hvala mama i pozdravi tetke.
- Ni u ludilu, čujemo se.
Lude li žene. Crna magija. Pih.
. . .
Kako nisam spremila večeru jer je trebalo da večeramo kod moje majke izvadim testeninu da spremim nešto na brziniu.
Majkl ulazi u kuhinju bosonog, bez gornjeg dela odeće i sa mokrom kosom. Ah živote šta mi radiš?
- Večera će za pola sata.
- Otkazala tašta?
- Da, crna magija, u ponedeljak dovodi sveštenika da nam osvešti kuću.
Nasmešio se i zagrlio me s leđa. Nežni me ljubi u vrat i nasmešim se.
- Jedva čekam da pobegnemo iz grada.
- Što se tiče toga... – okrenem se i stavim ruke na njegove grud.
- Šta? – namrštio se.
YOU ARE READING
Lice prošlosti
Romance"Živela sam tri godine pokušavajući da zaboravim prošlost, sada živim samo da vratim njega".