A tegnap este már nem aludtam vissza. Inkább elmentem egyet sétálni. James meg is lepődött, hogy hogyhogy már kintről jövök mikor ő csak akkor indult futni.
az órákon nagyjából figyeltem, de leginkább csak az álmaimon járt az eszem. Valahogy muszáj rájönnöm hogy mit jelentenek. Lehet hogy csak az aggodalmam, hogy mi történne ha Eric az ő oldalára állítja Evelint, vagy ha szembe szállunk vele és mindenkit akit szeretek elvesztek. Nem tudom. De félek elmondani másoknak. Sajnos ma nem tudok elmenni a temetőbe mert Taliával és Evelinnel lesz boszi edzésem úgyhogy az még kicsit tolódik.
-Min gondolkozol?- kérdezte Stephan- mert lefogadom hogy nem a függvényeken.
-Mi? bocsi, nem figyeltem.
-Arra rájöttem.- nevetett.- nyugi már csak ez az egy óra van.
-Hála égnek!
-Délutánra van programod?
Furcsáltam a kérdését, de azért válaszoltam:
-Taliánál lesz boszorkányosdi Evelinnel.
-Ó, értem... Ron is ott lesz?
-Gondolom. Hisz ő is ott él.
-Hát persze...
-Miért? Talán bajod van vele?
-Nem, nincs semmi. Csak nem értem hogy miért szeretsz vele lógni.
Oké, ez már kezd irritálni. Nem is vele fogok lógni hanem Taliával! És nem értem hogy mi bajuk van egymással. Elvileg régen még jóban is voltunk. Igaz ők nem emlékeznek rá... Most meg... ez kész rasszizmus. Mert Ron nem farkas....
"Csengetés"
Hála égnek! Gyorsan összepakoltam és elkezdtem az ajtó felé sétálni.
-Most valami rosszat mondtam?- kiáltott utánam Stephan. - Luna?!
Nem válaszoltam neki. Pechemre a parkolóban James Bobbyval beszélgetett így meg kellett várnom hogy befejezzék a dumálást. Vártam egy pár percet, de nagyon benne voltak a témában.
-Khm....Fiúk, tényleg nagyon érdekes a mosómedve oposszum mutáns keresztezési ötletetek, de szerintem Evelin vár ránk.- néztem Jamesre.- ahogyan Talia is.
-Igaz, csá haver.
-Csá!
Felpattantunk a motorra és szerencsére már mikor elhajtottunk ért oda csak Stephan. Felvettük Evelint is a sulijánál, és szükösen, de sikerült mind hármunknak elférnie a motoron.
Mikor letett minket így szólt:-Jó szórakozást lányok! Sok sikert.
-Köszi, szia!- mondtuk majd bementünk a házba. Talia boldogan fogadott minket.
- Örülök hogy ide értetek! Menjetek ki a teraszra, Csak hozok még néhány gyertyát.
Úgy tettünk ahogy mondta. Már elég sok dolog oda volt készítve. Botok, könyvek, gyógynövények, pár alma, kristályok, meg füstölők. Szépen előkészült az biztos.
-Ezekkel mind varázsolni fogunk?- kérdezte kíváncsian Evelin.
-Igen.-jött ki Talia, de annyi gyertya volt a kezében hogy egy kiesett. Én gyorsan egy telekinetikus varázslattal elkaptam mielőtt a földre esett volna.
-Szép kapás!- dicsért Talia.
-Azta!- ámúldozott Évi.
-Kösz, nem is gondolkoztam.
ESTÁS LEYENDO
Brookville titkai
FantasíaLuna és Evelin Devero árvák lettek miután a családjukban rengeteg haláleset történt. egy kedves pár fogadja őket örökbe, akik Brookville-ben élnek. Ahogy elkezdenek beilleszkedni a lányok, rájönnek hogy ez a város sok titkot rejt, és lehet hogy nem...