Kirándulás (part-1)

195 8 2
                                    

Luna szemszöge

A szülinapom óta nem igazán vagyok jól. Mármint fizikailag majd ki csattanok de lelkileg nem vagyok biztos benne hogy minden 100-as. És még mindig nem hiszik el a többiek hogy Frederik tett valamit a tortába.

Pechemre még itt sem maradhatok mert Cameronék Mondhatni rám erőltetik a kirándulást. Juhé....
Legszívesebben itthon maradnék és nutellát zabálnék egész nap.
Párszor voltunk a bunkerban.( mert a kriptai helyet így neveztük el)
Elolvastam pár könyvet elég sok témában. Harcműveszetről, egyéb lényekről, szokásokról... Mikor mi akadt a kezembe.
De egy könyvet többször is atnyálaztam. Ami különösen a vérfarkasokról szól. Összesen 9 főfalka van a világon. Azon belül 7 plusz egy meg a 9., a félhold falka. A plusz egy a mi falkánk. Azaz akik úgy változnak át hogy nem éreznek fájdalmat. Ezért is elég kevesen maradtunk. Jó tudni....

Olvastam a társakról azaz ha 2 farkas bevésődik egymásnak. És hogy miért érdekel ez annyira? Stephan miatt. Amit leírtak a bevésődés folyamatáról az nagyon leírja azt amit még a legutóbbi teliholdkor éreztem. Csak az a bökkenő hogy ezt az érzést éjjel nappal, teliholdtól függetlenül kéne érezni. Lehet a boszorkány oldalam a probléma. Mivel az általában akkor szinte teljesen elnyomódik szerintem ezért erezhetem a kötődést legjobban csak akkor. Ami azért gáz mivel ezek szerint Stephan ezt mindig érzi. És ettől én érzem magam rosszul mert együtt kell látnia Ronnal. De nem tehetek róla hogy őt is szeretem.

A kirándulásra holnap reggel indulunk.
Vagyis hajnal 5 órára a suli előtt kell lenni és negyed hatkor indul a busz New Orleans-ba és megkezdődhet a 7 órás buszút. Nem is értem miért nem tudtak találni valami közelebbi célállomást.
Így még az ősi család miatt is aggódhatunk. De elég nagy az a város, csak nem futunk össze velük. Bár amekkora mázlink van valahogy biztos beléjük botlunk.

-Luna bepakoltál mindent?- kérdezte Andrea miközben bejött a szobámba.

-Igen! Legalábbis remélem.

-Ugyan már....

-De nem akarok menni, mi....

-Nem lesz semmi.– szakított félbe– ha esetleg bármi gond fel is merülne, meg. fogjuk. oldani.- tagolta az utolsó részt.

-Oké. -sohajtottam - de akkor sem tetszik.

-Kell egy kis kikapcsolódás neked is.

-Ja, vagy....

-Nem lesz semmi baj. Taliának van ott egy ismerőse. Vincent Griffis. Erős boszorkány. És jól ismeri a Mikaelsonokat. Ha bármi be is ütne ő segíteni fog.

-Rendben.

***
Másnap
4:15

-Luna, felkeltél már?!- kiáltott Cameron.

-Mi?! Mi van?- kérdeztem zsörtölődve, álmosan.

-Jó lenne ha felkelnél Ha időben el akarsz készülni!- nyitott be a szobába.

-De úgyis csak felöltözök meg fogat mosok, majd a buszon eszek.

-Te tudod...

-5 perc és kikelek!- mondtam, de átfordultam az oldalamra.

***
4:37

- Luna!!!- kiáltott most James és lerántotta rólam a takarót.- ha így akarod megúszni hogy ne kelljen menned nem fog beválni!

Arcomat a párnámba temettem.

-Gyerunk!– hallottam hogy kiment a szobából, de pár pillanat múlva visszajött– hát te akartad....

Brookville titkaiNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ