Luna szemszöge
Természetesen minden szempár egyből rám szegeződött, de kb 5 másodperc után mindenki visszatért ahhoz a tevékenységhez, amit eddig is folytattak.
- Gyere erre!- intett Vanessa és követtem.
Kb mindenhol parafa táblák és állványok voltak, amiken képek és iratok voltak feltűzdelve és különféle cérnákkal összekötve. A vámpír a középen lévőhöz vezetett.
- Itt vannak a legfontosabb nyomok. Köztük hogy melyik lehet a búvóhely, ahová esetleg vihették Evelint.- tájékoztatott.
- Értem. Akkor eddig van 3 épület, de ezeket át is kutattátok, vagy....?
- Még csak találgatások. Mert ha ott is vannak, csak nem kommandózhatunk csak úgy be, reménykedve hogy Eric épp házon kívül van.
- Jogos. De akkor mégis hogy...?- kérdeztem volna, de Talia közénk lépett.
- Jó itt látni kislány!- mosolygott.
- Titeket is. -erőltettem magamra egy halvány mosolyt.
- Hogy érzed magad?
- Jól, de akkor leszek teljesen jól, ha megölelhetem majd a húgomat.
- Meg fogjuk találni. Épp egy varázsigén dolgozok, amivel át nézhetünk távolról is egy épületet, hogy van e ott mágia.
- De Eviben és Ericben is van.
- Igen, ezért próbalom úgy módosítani, hogy személyes mágiát is érzékeljen. Hisz mint azt már említettem, mindenkinek kicsit más a varázsereje.
- Ez jó ötlet. Segíthetek benne?
- Persze. De nem itt. A házamban több eszköz van, úgyhogy át kéne menni oda.
- Akkor induljunk!- mondtam, majd el is indultunk.
Az ajtó felé tartva még visszanéztem a társaságra, és tekintetem akaratlanul is összeakadt Stephanéval. A szívem egyből hevesebben kezdett verni, és valószínűleg meghallotta, mivel kisfiús vigyor ült ki arcára. Én sem tudtam megállni, hogy ne mosolyodjak el egy kicsit.
Kiértünk a házból és már egy ideje sétáltunk, mikor realizálódott bennem, hogy a mosoly még mindig nem hervadt le számról.
– jó így látni!- bontotta meg a csendet Talia.
– Tessék?– kaptam oda a fejem.
– Boldogan. Hogy nem stresszelsz vagy aggódsz.– fejtette ki.
– Nem is sztresszelek annyit...– vágtam rá, mire egy, 'ez most komoly?' arcot vágott. – jó, talán mostanság az átlagnál kicsit jobban aggódom.– vallottam be.
– Az nem kifejezés kislány! Úgy viselkedsz, mintha a világ terhét cipelnéd magadon...
– De jogosan, hisz...
– De csak egy gyerek vagy! Így is 15 éves létedre túl sok dolgon mentél át mint amennyin kellett volna. A korodbeliek ilyenkor moziba vagy plázázni járnak és pasiznak. Nem ezeréves vámpírok ellen harcolnak, vagy egy őrült varázsló ellen!
– Ezzel arra akarsz célozni hogy inkább a fiúkkal drámázzak, mint hogy a húgomat próbálnám megmenteni?!
– Arra célzok hogy élned is kéne! Élvezni az apró örömöket és pillanatokat, mert higyj nekem, az ifjúkor hamar elszáll.
– Mennyi ideje is vagy 26?– emeltem meg tréfásan szemöldököm.
– Akkor a tinikor!
– De ha egyszer nincs rá időm!
STAI LEGGENDO
Brookville titkai
FantasyLuna és Evelin Devero árvák lettek miután a családjukban rengeteg haláleset történt. egy kedves pár fogadja őket örökbe, akik Brookville-ben élnek. Ahogy elkezdenek beilleszkedni a lányok, rájönnek hogy ez a város sok titkot rejt, és lehet hogy nem...