Hol lehetnek a lányok?

142 9 0
                                    

Brookvilleben
1 hete

Stephan szemszöge

Mikor Cam hazahozott minket egyből elmondták Evelinnek mi történt.
Szegény nagyon rosszul fogadta. Bezárkózott a szobájába.
Minket Ronnal meg úgymond őrizet alatt tartanak. Se én se ő nem lehetünk egyedül se kettesben. Cam úgy fogalmazott a végén valami hülyeséget csinálnánk.

***
1 napja

Alig egy hete hogy eljöttünk New Orleans-ból de már nagyon elegem van mindenből. Alig tudok aludni a suliban nem igazán figyelek. Bár ki a fene tudna a hülye biosszal meg fizikával foglalkozni mikor az élete szerelme ki tudja milyen kínokat él át.

Talia pár napra hazajött és egyből varázslasba kezdett. Freya talált egy olyan bűbájt ami meggátolja hogy bizonyos helyeken varazsoljanak. Így legalább lesz 1 fő pont ahol Eric nem támadhat. Legalábbis varázslattal nem.

Mindenki összegyűlt majd miután elmondta Talia a bűbájt a bátyám így szólt:

-Csak ennyi?

-Ennyinek kéne lennie.– megpróbált egy igét, de nem sikerült.– igen, kész!

-Remek.

Frederik és Evelin elkezdett furcsán viselkedni. Jessica szerintem egyből használta az erejét mert ha ölni lehetett volna a nézésével rég a föld alatt lettek volna.

-Mi a baj?- kérdezte James.

-Frederik nem velünk van. Cseppet sem.

-Miről beszélsz? Kivel lennék ha nem veletek?- mondta nyugodtan.

-A gondoltadaid mást mondanak.

-Ugyan már....

-Mondd miért hinnénk neked?- nézett rá szúrósan már Ron is.

-Hisz senkinek se ártana. Miért lenne gonosz?- kérdezte Evi.

-öszintén. Tudod mit gondolok most?- szólt Talia- hogy varázslattal törölték a memóriáját de az most megszűnt. És ha engem kérdeztek szerintem Eric áll a dolog mögött.

-Nem is ismerem őt.

-Jessica?

-I..igazat mond.

-Látod?

-De...de az előbb...

-Szerintem rád volt hatással a bűbáj és nem rám.

-Nem hiszem.- mondta majd kiment a házból.

-Jessica!- kiáltott Bobby utána majd utánament.

Jessica szemszöge
Pillanatokkal ezelőtt

Miután Talia végzett a bűbájjal Frederik zavarodott lett és furcsa arcokat vágott.
Egyből a fejébe néztem
Emlekképeket latott

-Ne feledd Evelint át kell állítani az oldalunkra.- mondta egy 30-40 közötti szőke férfi.
-Nyugi, tudom a dolgom.

***
Másik emlék

Megint a szőke fickó, de itt vannak a klubházban.

-Evelin, meg kell értened hogy a nővéred gonosz és mindenkit el akar pusztítani a világon
-de még mindig nem értem hogy mi oka lenne rá

Frederik átváltozik Lunává majd így szól:

-Hát nem érted? Senki sem számít. Mi farkasok sokkal erősebbek vagyunk az embereknél. Felsőbb rendű faj. Most bújdosnunk kell, de sokkal jobb lenne ha az emberek a rabszolgáink lennének a többi természetfeletti lényt meg elpusztítanánk.
- de miért mondasz ilyet? Ez rémes. Te nem lehetsz ilyen.
-Pedig ez az igazság Evelin-mondta a szőke- sajnálom hogy rá kellett jönnöd a szörnyű igazságra.

Brookville titkaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora