Találkozás

235 8 3
                                    

Már vártam hogy a földre essek, de Amanda elkapott de már nem tudtam megköszönni mert minden elsötétült.

Egy fotelben tértem magamhoz. Amanda egyből egy csésze teát nyomott az orrom alá.

-Ezt idd meg!

-Köszi. Kicsit kimeríthetett a varázslás.

- Kicsit?! 4 órán át szunyókáltál!- mondta idegesen Vanessa.- Ez nem egy kezdő ige volt. Mégis hogyan tanultam meg?

-Anya segített. Ezért kezdem el meditálni hogy tudják beszélni vele.

-Okos...

-Igen, de lenne egy kérdésem.- tértem át másra- Cameron mit akart pontosan délelőtt?

-Megkért hogy járják utána hogy nincs e itt Derek vagy más vámpír.

-Csak ennyi?

-Igen, de mint láthatod nem könnyítette meg a dolgom hogy nem ők tették.

-Tudod van egy tippem hogy ki áll Frederik amnéziája vagy mi mögött.

-és pedig?

-Eric! - egyből "ez most komoly" fejét vágott mindkettő- lehet hogy paranioásan fogok hangzani, de hallgassatok végig.

-Jó.

-Nekem egy kicsit fura hogy a semmiből előbukkant Frederik majd másnap egyből felbukkan Eric és ezek szerint szinte ugyanakkor leszúrta Dereket! Mert akármilyen jó varázsló ő sem lehet egyszerre 2 helyen.

-Ebben van valami....

-És lehet valami emlék törlő igével átmosta Frederik agyát hogy neki kémkedjen.

-Ez mondjuk már elég vadul hangzik.

-Lehet, de amit hallottam Ericről simán kinézem belőle.

Vanessa épp meg mondott volna valamit, de Derek ébredezni kezdett. Mindannyian oda siettünk hozzá. Sebe már teljesen begyógyult.

-Jó reggelt-nyújtózkodott

-Mar mindjárt este van!- mondta kicsit cinikusan barátném, de látszott rajta hogy azért kicsit örül hogy nem halt meg.

-Akkor jó estét! Köszi Luna hogy meggyógyítottál- fordult hozzám.

-Nem tesz semmit.

Pár perc csönd telepedett közénk, de en bontottam meg.

-Amugy mondátok hogy elcsórtátok a smaragd nyaklancot, de nem mondátok
mi lett vele?

-Elrejtettem. Gondoltam hogy ha nincs nálam Eric majd nem fog tovább üldözni.

-De tévedtünk.

-De biztos helyen van?

-Egy ismerősömre bíztam!

-Tehát veszélybe sodortál még valakit?

-Akkor ez nem jutott eszembe. De ne félj, biztos hogy meg fogja tudni oldani bárki is támadna rá!

- miért mégis kicsoda ez a nagyon megbízható ismerős?- kérdezte most Vanessa komoran. Tehát ő sem tudja kiről lehet szó.

-Damon Salvatore!

-Komolyan? Arra az idiótára? Te nem vagy normális!

Oké, akkor mégis ismeri.

-Vámpír?- kérdeztem olyan halkan hogy éppen Vanessa hallja. Ő bólintott.
Nem tudom hogy pontosan milyen is ez a Damon, de remélem nem egy kelekótya idióta, mert ha elveszti a nyakláncot és Eric valahogy megszerzi akkor kitudja hogy az enyémért vagy a zafírért mikor megy el. És akkor nekünk hivatalosan annyi.

Brookville titkaiNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ