Problémák

153 5 3
                                    

[Figyelem!
Aki még nem látta az Originals 3. évadát annak a spoilerveszély még mindig fennáll]

Elijah szemszöge

Klaus Camivel üzletel hogy adja vissza a fehér tölgyet.
Megjött Cameron Miller, a Brookvilli alfa és Talia Butcher a helyi boszorkány és velük egyeztettünk hogy mi tévők legyünk.

-Sajnos most mi is elég elfoglaltak vagyunk így segítünk ahogy tudunk, de a figyelmünket inkább a családunk védelmére szentelnénk leginkább- kezdtem.

-És az én családommal mi lesz? Tudod nekünk is vannak gondjaink odahaza, de mégis itt vagyunk, New Orleans-ban mert itt is szükséges.- mondta Cameron. Látszott rajta hogy próbálja visszafogni magát,de fontos neki a lány így elég nehéz neki.

-Majd én egyeztetek velük- mondta Hayley.- hisz én voltam ott a mocsárban ezért részben az én hibám hogy elrabolták.

-Ne vedd magadra. Annyi Strix tag ellen  egy csapat se lett volna elég.

-Apropó Strix....nem Aya-hoz indultál?- nézett rám Hayley.

-Rendben. Még beszélünk- majd elmentem.

Ron szemszöge

Miután Elijah elment Hayleyvel elkezdtünk beszélgetni. Nemsokára Klaus is csatlakozott már ha a kis kiabálás majd elvonulás annak számít.

-A keresőbűbájt már kipróbáltam, de a hely ahová rejtették holtpont.- szólt Talia.

-nem sok hely van a városban ami mágiaálló. A temető, de az boszorkány terület meg Marcell bárja.

-Ó, ott voltunk! De nem tűnt ellenséges területnek.

-Akkor városon kívülre vitték.

-Valószínűleg.

- Csak nem kopogtathatunk be minden házba!- szólt közbe Stephan.

Végülis igaza van. De azon kívül nagyon mást nem tudunk tenni, csak várni....

-Igaz, de néhány ismerőst talán felkereshetünk hogy kémkedjenek.

-Igazán?

-Igen. Ha Elijahnak sikerül a terve ő fogja vezetni véglegesen a Strixet és irányíthatja őket.- mondta Hayley.

-Apropó.– szólt közbe Talia– mi van az ellenségeitekkel. Mert ha abból indulunk ki hogy titeket raboltak el akkor lehet azt hitték Lunáék is veletek vannak így vele is tudnak majd zsarolni titeket.

-Lehet. De aki jelenleg fenyegetést jelent az Auróra, akiről azt se tudjuk hol van és esetleg Lucien, de ő mostanában nem jelentkezett.

-Akkor segítünk megtalálni ezt az Aurórát.

-Remek!- mondtam.

-Nem, nem, ti mentek haza. Majd a felnőttek megoldják!- teremtett le egyből Cam.

-De....!

-Nincs apelláta!

-Ez nem fer!- kiáltott Stephan is- mi is lehettünk volna Luna helyében és szerintem tartozunk neki annyival hogy megteszünk mindent hogy megtaláljuk.

-Nyugalom. Nem azt mondtam hogy ne tegyünk meg mindent hanem hogy nektek biztonságosabb lesz ha otthon lesztek.

-De ha nem segítünk nem fogunk megtenni mindent- folytattam Stephan érvelését.

Akármennyire nem szeretném bevallani Luna neki is fontos. És ő is megtenne akármit hogy biztonságban legyen. Úgy ahogy én. Mert lehet hogy pár napja kicsit mérges voltam rá de az már elillant. Csak meg akarom vele beszélni. Hisz nem tehet róla hogy bevésődott neki és arról se hogy lekapta őt. Igaz utóbbiért Stephan még lakolni fog valahogy. De csak az számít hogy megtaláljuk. Őszintén már kezdem azt érezni hogy az se lenne baj ha nem velem van csak a környezetemben legyen. Biztonságban. A többit majd utána ráérünk megbeszélni.

Brookville titkaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora