Tavaszi szünet

184 7 1
                                    

Luna szemszöge

Szombat van, de arra kell hogy keljek hogy Evelin ugrál az ágyamon és kiabál:

-Kelj fel el fogsz késni! Kelj fel el fogsz késni!-

-Mi, honnan, miről beszélsz?- morogtam fáradtan.

-Nem azt mondtad hogy Ron 11-re jön érted?- huppant le mellém én meg szinte kicsattantam az ágyból.

-De! Mennyi az idő?!

-10:18.

-Miért nem szóltál hamarabb?!

- Elfelejtettem.

Gyorsan megfésülködtem, fogat mostam és elkezdtem nézegetni hogy mit is kéne fölvenni. Általában azt veszem fel ami először a kezembe akad, de ez most csak másabb.
Végül ezt választottam.

10:49-re kész is voltam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

10:49-re kész is voltam.
Mikor lementem a földszintre James várt ott.

-Jól festessz....

-Köszi.

Már épp a kilincsért nyúltam mikor még utánam szólt:

-Aztán ne vaduljatok túl....!

Erre megforgattam a szemem és miután kimentem még a vállam fölött átszóltam:

-Majd valamikor jövök!

Mikor kiértem a ház elé Ron már ott várt. Egy piknikkosár volt a jobb kezében.

,-Szia!- mosolyogtam

-Szia! Remekül nézel ki.

-Köszi.

-Akkor indulhatunk?

-Persze.

Kézen fogva sétáltunk egyenesen a barlangig. Leterítettünk egy pokrócot majd elkezdtünk beszélgetni.

-Tudod mindig is érdekelt hogy milyen volt egy boszorkánnyal felnőni?

-Most viccelsz?

-Amig ide nem kerültem azt se tudtam hogy léteznek, úgyhogy nem, nem viccelek.

-Persze.hát Annyira nem volt más mintha egy sima ember nevelt volna. Igaz, a takarítást, főzést megkönnyítő varázsigék mást bizonyítanak, De az mellékes. Sosem ismertem az igazi szüleimet, de Talia olyan nekem mint az anyám. És semmi sem tudna változtatni ezen. – kis szünetet tartott– ő sosem  éreztette velem hogy más lennék, különc. Mindig is azt mondta hogy ne foglalkozzak hogy mit mondanak mások. Hogy úgy vagyok jó ahogy vagyok.

-És mennyire igaza van.- mondtam majd közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam. Kb tíz percig elvoltunk, de a hasam korgása szétrebbentett minket.

-Bocsi ma még nem ettem.- vakartam meg a tarkómat.

-Van néhány croissant a kosárban.

-Komolyan?- egyből a kosárért nyúltam és el is kezdtem enni.- imádlak.

Brookville titkaiOnde histórias criam vida. Descubra agora