Luna szemszöge
Május 1Holnap lesz a szülinapom. Nem tudom eldönteni hogy izgatott vagyok vagy lehangot. Most kérdezhetitek hogy miért lenne valaki lehangolt a szülinapja hallatán. Hát egyrészt mivel az egyik ilyen alkalommal kapcsolódott be a családomat kiírtó átok, a másik pedig hogy rossz előerzetem van hogy Eric megint lecsap.
Most éppen matekon ülök de nemsokára vége a napnak. Holnapra meg Camék kikértek mindenkit.
Remélem hogy azért nem fognak túl nagy felhajtást csapni.-Na, mit szólsz?- kérdezte Vanessa.
-Hogy mi? Mihez?
-Már megint elkalandoztál?
-Talán egy kicsit. Bocsi.
-Legalább valamelyik fiún? Hm?
-Nem. De hagyj már békén velük.
-Hát jó. De láttam hogy reggel elég furcsán viselkedtetek.
-Nem is.
Úgy nézett mint aki éppen a fejemben kutat valami normális válasz után.
-Mondj amit akarsz de nem tudsz meggyőzni az ellenkezőjéről.
-Miért nem tudsz egyszerűen leszakadni erről a témáról?
-Mert ahhoz túl jó hogy zargassalak vele.- nevetett.
-Ja, marha jó hogy ennyire jól mulatsz a szerencsétlenségemen.
-Én nem kifejezetten nevezném szerencsétlenségnek. Mármint én annak is örülnék ha akár csak egy ember lenne aki a kegyeimért harcolna.
-Tényleg? Akkor mi van Rubyval?- neztem rá úgy mint ahogy ő az előbb rám.
-Mégis miről beszélsz?- mondta zavarodottan.
-Látom hogy mostanában sokat lógtok együtt....
-Az nem jelent semmit...- fonta keresztbe a karját.
-Ha te mondod....
***
Suli után még beszélgettünk egy kicsit a többiekkel majd hazamentünk.
Otthon Evelin kicsit furán viselkedett de nem fektettem neki nagyobb figyelmet. Legalábbis nem mutattam ki. Talán Eric rajta keresztül akar megtámadni, de az ellent mondana annak hogy elvileg akarja az erejét, így őt nem bánthatja.***
MásnapMikor fölkeltem, felöltöztem, de amikor lementem a földszintre nem volt ott senki. Körbenéztem de se az udvaron se a ház többi részében nem találtam senkit.
- Ez valami rossz vicc akar lenni?- kiáltottam.
Gondoltam ha már egyedül vagyok megreggelizek és majd utána keresem meg a jómaradakat.
Mikor kinyitottam a konyhaszekrényt és kivettem a müzlisdobozt láttam hogy van rajta egy cetli."Kedves Luna!
Nyugi nem felejtettunk el téged csak gondoltuk érdekessé tesszük az egészet egy kincskereséssel.
Ergo találj nyomokat és keress meg minket ha akarsz egy jó bulit
(És persze ajándékokat.)Amanda"
Hah, jó vicc... Még elvárják hogy keresgéljek.
Inkább megnézem hogy a klubhazban vannak e, ha meg nem...akkor inkább visszajövök és filmezek. Majd este ha rájönnek hogy nem mentem el megkeresni őket hátha visszajönnek.***
Éppen az ösvényen sétálok és mindjárt a klubházhoz érek, mikor hangokat kezdek el hallani a ház felől.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brookville titkai
FantastikLuna és Evelin Devero árvák lettek miután a családjukban rengeteg haláleset történt. egy kedves pár fogadja őket örökbe, akik Brookville-ben élnek. Ahogy elkezdenek beilleszkedni a lányok, rájönnek hogy ez a város sok titkot rejt, és lehet hogy nem...