A gonoszok oldala

166 7 0
                                    

Eric szemszöge
Még februárban

Drága unokáimat a mocskos Miller család örökbe fogadta így oda kellen mennem személyesen. Még jó hogy van ott pár ismerősöm.
Egyből a háza felé mentem. Megvártam hogy a fia lépjen mert nem tudom hogy beavatta e már a családi dolgokba vagy nem. Nem is értem miért ilyen elnéző azzal a gyerekkel. Bár ha az anyjára hajaz akkor jobb is.
Bekopogtam és egyből ajtót is nyitott.

-Hát itt vagy! Már azt hittem nem is érsz ide!

-Tán hiányoztam? Öreg barátom!- húztam félmosolyra a számat.

-Te csak ne beszélj vénember!

Megöleltük egymást majd beinvitalt egy italra.

-Szóval Osvald...- kezdtem- Frederik mikor akar ideérni?

-Nem tudom. Valamikor a napokban.

-Vagy már itt is van!- kiáltott az ajtóból.

Vele is leöklöztünk majd elkezdtünk a komolyabb dolgokról tanácskozni.

-Akkor Luna és Evelin.... Mit akarsz velük kezdeni?- kérdezte Fred miközben hörpintett egyet az italából.

-Hát a kis Evelin erejét elvenni, Lunával meg még nem tudom. A nyakéke se jönne rosszul csak....

-Csak azt tudod megszerezni utoljára de a másik kettő még nincs meg- fejezte be mondatomat Osvald.

-Igen. A smaragd már megvolt csak az a mit ugrász vámpír ellopta.

-Akkor miért nem intézed még el?

-Mert valami mágia biztos helyre rejtette és nem tudom megtalálni.

-A nagy Eric Mcanisteren kifog egy pipogya vámpír?

-Fogd be!

-hát jó, de akkor mi a terv?

-Téged a bizalmukba férkőzetni.

-Hah, jó terv. Sajnos a telepata a gondolataimat egyből át kutatná és egyből lebuknék.- tette le poharát és újra telet töltötte.

-Erről gondoskodok.

-Mégis hogyan?

-Kifejlesztettem egy olyan varazsigét ami részlegesen törli a megóriád....

-Hogy mi?

-Hagyd hogy befejezzem. Tehát teljesen elfelejted hogy egyáltalán ismersz engem, Osvaldot vagy úgy általában a természetfelettit. ha 10 méteres körzetemben kerülsz visszatér minden.

-És ez miért is lesz jó?

-Mert így nem fogják sejteni hogy velem vagy.

-Aha...

-Majd valamikor felbukkanok, valamikor amikor mindannyian együtt vannak. Egy egyszerű álomvarázst rájuk teszek kivéve a drága Lunara és te felveszed egy öregember alakját hogy beszélj vele.

-Mi? Mégis miért pont egy öreg emberét?

- Mert így könnyebben fogja elhinni hogy egy 600 éves varázsló vagyok! De addig amíg te Lunát foglalod le valami monodóggal ha arra kerül a sor egy kis harccal, én Evelint elvarázsolom hogy tegye azt amit akarok.

-De ha irányítod akkor nem fog valójában segíteni. Ugye ezt tudod?- szólt közbe Osvald.

-Csak kezdetben, miután meggyőztem hogy valójában mi vagyunk a jó fiúk és a nővére fajtája csak Fertő a földön örömmel fog segíteni..

Brookville titkaiWhere stories live. Discover now