Vystoupily jsme z vlaku. Nezapomenu jeho pohled. Díval se přesně tak jako já před pár měsíci, a mě přišlo jako kdyby jsem to všechno zažívala znovu "Pojď něco ti ukážu" řekla jsem usmála se a vzala ho za ruku. Nic neříkal a šel "Hej" řekl neznámý hlas a já se prudce otočila. Draco. "Draco nech nás být" řekla jsem "Sheilo potřebuji si s tebou promluvit, sám jen ty a já" řekl "Draco ne, přestaň se snažit, každý sme z jiného světa, z jiného těsta prosím přestaň" řeka jsem pustila Willovu ruku "Prosím" řekl Draco a bylo vidět jak se mu do očí hrnou slzy "Promiň Draco" řekla jsem a otočila se "Sheilo nemůžeš se mi dokola vyhýbat!" řekl a já sevřela pěsti "Wille najdi Lunu a jděte spolu do hradu já se vrátím později" řekla jsem "Ne, nenechám tě tu s tou existencí" řekl a zaťal pěsti "Prosím Wille" řekla jsem "Jdi" řekla jsem a Will se díval na Draca a potom odešel. Otočila jsem se na Draca "Co chceš?!" řekla jsem frustrovaně "Proč si po té puse utekla?" řekl a já cítila jak se mi červenající líčka "Byla to chyba" řekla jsem "Chyba říkáš?" řekl a začal se přibližovat "Nechala jsem se unést" řekla jsem když byl Draco úplně u mě. Draco stal těsně předemnou. Draco je vyšší než já tudíž když se koukám rovné vidím jeho hruď, musím pozvednout hlavu aby jsem mohla pohlédnout do jeho očí. "Já jsem tu tu pusu dát nechtěla" řekla jsem a koukala vzhůru do jeho očí "Když si mi ji nechtěla dát tak proč si mě nechala ti ji dát?" řekl a já nemohla odpovědět. Cítila jsem nutkání ho políbit. Holka co to děláš? Ty pro něj máš snad slabost? Ne! Nebo ano? Z přemýšlení mě vytrhl Draco který se začal přibližovat k mým rtům. Skoro se jich dotkl, probrala jsem se a začala utíkat. Draco chvíli stál ale pak běžel za mnou. Chytil mě za ruku a šubl. Škubnutím mě otočil a přitáhl k sobě. Opět jsem byla nucena se dívat do těch očí, do očí které mě tak přitahovali. Tentokrát jsem dala pusu já jemu. Začali sme se líbat. Oddálila jsem se "Počkej, neděláš to jen aby si mě měl jako další tvoji trofej že ne" řekla jsem a koukala mu do očí "Pí všech těch holkách co jsem měl, jsi jediná kdo mě přitahuje, jediná do které jsem se zamiloval" řekl a já měla pocit že se mi v Bruce najednou ocitlo milion motýlků. Dala jsem mu pusu a on mě vzal do náruče a popošel se mnou pár metrů "Něco pro tebe mám ale musíme si pro to zaletět" řekl a ukázal na jeho černé koště a já se usmála "Nasedni si" řekl když si sedl "Doufám že mě nevyklopíš" řekla jsem a oba sme se zasmáli "Tak drahocený náklad? Nikdy!" řekl a já odlepila špičky nohou od země. Letěli sme až do Bradavic.
********
Když na Sheilu bude promlouvat vnitřní hlas bude to znázorněné 'takto' 😂Zastavil na nadvoří a já se hned jak jsem skezla rozběhlado hradu. Draco stal jak přibitý. Zastavila jsem se na půli cesty. 'Holka šlapeš si po štestí' řekl můj vnitřní hlas a já hlavou otočila na pravý roh Bradavic kde byla hlas "Už zase ty" řekla jsem "Nekecej mi do toho" řekla jsem a uvědomila si ze Draco mě nejspíš slyší 'Tak mu tu pusu dá Pansy jak chceš' řekla a já si uvědomila že na něj má zálusk Pansy "Pansy?! Hlavě ta ne" řekla jsem a vnitřní hlas zmizel. Otočila jsem se na Draca. Zahřmelo a začalo pršet. Zvládla jsem hlavu vzhůru a pár sekund na to i Draco. Rozběhla jsem se za ním a on za mnou chytil mě a já dala nohy okolo jeho pasu a začali sme se líbat. Tentokrát jsem už neutíkala. Oba sme se od sebe oddalili a dali čela a na sebe "Parkerová já tě asi miluju" řekl a já se usmála a dala mu pusu "Molfoy já tě určitě miluju" řekla jsem a on mě dlouze políbil "Já vím že se máte rádi ale mohli by ste jít dovnitř" řekl neznámý holčičí hlas. Draco protočil oči, pustil mě a chytl mě za ruku před vstupem do hradu jsem do pustila a on se na mě nechápavě podíval "Pro jistotu" řekla jsem a usmála jsem se. Brumbál naznačil at jdu nejprve k němu a já tak udělala "Vítám vás zpět slečno Parkerová, doufám že jste se pne zotavila" řekl a já s úsměvem na tváři řekla "Ano jsem plně zotavena děkuji" řekla jsem on přikývl a zasmál se a já si sedla ke Zmijozelskému stolu "Přivítejme nového žáka který usedá ke Zmijozelskému stolu" řekl Brumbál a ukázal na Willa "Vítáme vás v Bradavicích pane Williame Jonesi" řekl Brumbál a podíval se na mě "Od vás slečno Parkerová očekávám že svého nejlepšího přítele provedete po škole a ukážete mu vše potřebné" řekl a já přikývla.Divila jsem se že věděl že jsme přáteli. Will se rozešel ke Zmijozelskému stolu a já hlavou naznačovala at si sedne ke mě. Udělal tak. Celou dobu jsme si povídali o všem možném smáli se a on mi z misky ovoce dal dračí ovoce" Vím že ho máš ráda" řekl a já se usmála dala mu pusu na tvář a obejmula ho "Všimla sis že Draco žárlí?" řekl a já se podívala na Draca "Proč myslíš?" řekla jsem nejistě "Sheilo nejsem slepej, viděl jsem vás na nádvoří" řekl a já cítila jsem mi červenají líčka "To nic nebylo" řekla jsem i když jsem věděla že to není pravda "Tak já mu to jdu říct jo když to nic není" řekl a já zpanikařila. Zaškubla jsem ho za ruku aby si sednul "Co blázníš?!" řekla jsem "Takže je to něco víc?" řekla a já byla červenější než rajče "Asi jo já nevim" řekla jsem a začala jsem jíst své dračí ovoce "Ne neodvracej se od tématu Parkerová" řekl "Já vůbec neodvracím od tématu jen to ovoce je strašně dobrý víš" řekla jsem a zabrala jsem se do jezení mého ovoce "Sheli nejsem tupej takhle si se naposledy tvářila když jsme spolu chodili my dva" řekl a já se zakuckaly a otočila s přivřenými oči a lžičkou v puse "Tohle nebudeme rozebírat" řekla jsem s ovocem v puse "Ale budeme ovocná královno " řekla a polkla sousto "Nebudeme přechytralý prnci" řekla jsem a oba jsme zadržovali smích až do té doby dokud Brumbál neřekl "Studenti vraťte se na své koleje" já si vzala druhou půlku dračího ovoce. Šli jsme jako poslední. "Teď si s tebou o tom můžu promluvit" řekli když jsme šli na kolej a nikdo okolo nebyl "Á to je škoda že mám chuť na to ovoce" řekla jsem a chystala se zabořit lžičku do ovoce ale Will mě zastavil "Parkerová neměň téma" řekl a já si vzala svoje ovoce zpět "Já neměním téma" řekla jsem a lžičkou jem nabrala kousek ovoce "Tak se mnou mluv" řekla a já ho zastavila "Čistá krev" řekla jsem a dveře do Zmijozelské koleje se otevřeli "Ani jsem si nevšiml že jsem došli ke dveřim" řekl a já jedla své ovoce. Šli sme výš a výš a skoro k mému pokoji "Můžeš se přestat cpát a odpovídat mi?" řekl já se na něj podívala "hum" řekla jsem se zavřenou pusou "Tak řekneš mi už o tobě a Malfovyovi?" řekla a já si všimla dveří do mého pokoje "No vlastně já jsem už strašně unavená" řekla jsem, dala ruce dozadu a hledala kliku "Sheilo z tohohle se nevy-" "Taky tě mám ráda dobrou" rakla jsem a zabouchla dveře.
Ani jsem se nepřevlékla a hned jsem padla na posel koukla jsem na strop a před očima se mi přehrávala pusa s Dracem. Zavřela jsem oči a usnula jsem.
Tak jo tahle část byla delší než obvykle ale dozvěděli ste se toho hodně❤️
ČTEŠ
Vervain Amortentia
FanfictionSheila žila normální život, až na to že byla z kouzelnické rodiny do Bradavic se však nejdřív než 15ti nepodívala to otočilo její život o 360° to ale neměla tušení co bude následovat...