12.Kapitola

74 4 0
                                    

Nechápala jsem co tím Luna myslí a tak se mi na tváři vytvořil necháoavý výraz. Luna se zvedla z postele a dveře se otevřeli. Byl to Draco. "Tak já půjdu" řekla Luna s úsměvem na tváři s já ji úsměv oplatila. Draco měl ten svůj typický Dracovský nabručený výraz. "Za rodiče se ti omlouvám" řekl  a sedl si na postel "Draco to nic ty za to nemůžeš" řekla jsem usmála jsem se a dala mu ruku na tvář "Měl jsem něco říct.." řekl a vzal moji ruku "Draco i kdyby si něco řekl tak by se jejich názor nezměnil" řekla jsem a Draco se mi podíval do očí "Tak alespoň o Vacnocích budeš se mnou" řekl a já zakývala hlavou na znamení nesouhlasu "Draco promiň ale už jsem domluvená s mamčinou kamarádkou" řekla jsem. Lhala jsem. Znova. Musela jsem lhát. Ze lží se mi zvedal žaludek. "A nějde to zrušit?" řekl a já opět zakývala hlavou ze strany na stranu "Někde Draco promiň." řekla jsem a on si odfrkl "A můžu alespoň spát dnes s tebou?" řekl a já se usmála "Jasně že můžeš" řekla jsem a on se taky pousmál.

Povídali sme si až do večera. Až do doby než sme šli spát. Usnuli sme v obětí.

********

Do konce měsíce se nic nedělo. Přišela zima a s ní sníh. "Sheilo nechceš jít s námi do Prasinek?" zeptala se Luna když jsem si četla ve velké hale "Jo ráda" řekla jsem a měla stále zabořenou hlavu v knize. Zasekla jsem se "Počkat? Řekla jsi a náma?" řekla jsem a koukla na Lunu vedle ní stály Cho a Hermiona "No já na společenský věci moc nejsem" řekla jsem "Neboj Sheilo jdeme jen my čtyři" řekla Hermiona a Cho kývla a dala se do řeči hned po ní "Bude sranda" řekla Cho a já se podívala na Lunu která rukami udělala prosící gesto "No tak fajn" řekla jsem a všechny sme se zasmáli.

Po cestě do Prasinek sme potkali Cedrica "Ahoj Cho můžu s tebou mluvit?" řekl Cedric a Cho se červenala. Bylo vidět že ho má ráda. "Jistě" řekla a Cedric se usmál "Víš říkal jsem si jestli nechceš jít semnou na Vánoční ples" řekl a Cho zčervenala ještě víc "Ráda s tebou půjdu Cedricu" řekla Cho a já byla vnitřně nadšená. Cedric se usmál "Zítra to probereme Cedricu" řekla Cho a Cedric odešel. Všechny sme se zběhli kolem Cho a hned ji vyzpovídali "O můj bože Cho Diggory tě pozval na ples" řekla nadšeně Hermione "Co budeš mít za šaty" zeptala se Luna "Budu mít bílé šaty a detaily si necham jako překvapení" řekla Cho a všechny sme byli nadšené "Možná že přeskočí jiskra?" řekla jsem a Cho se začervenala "Já v to taky doufám" řekla Cho a všchmy sme byli šťastné z jejího štěstí "Bacha mudlovský mrchy" řekl neznámý hlas a já se otočila. Crabbe a Goyle. "Co vás žere, slepičí mozky" řekla jsem, odstoupila od holek a přišla k nim blíž "Vy nás žerete vy mudlovský šmejdky, nemáte tu co dělat, kazíte pověst školy!" řekl Goyle a myslel si ze vyhrál. Naopak. Chytla jsem Crabba za levou stranu hlavy, Goyla a pravou a praštila jim hlavama o sebe. Zvládli na zem a holky se začali smát. Crabbe a Goyle se zvedli "To tě bude mrzet" řekl Crabbe a svyžnejším krokem ustupovali "No tak teď to mrzí vás" řekla jsem, otočila jsem a prošla mezi uličkou mezi holakama který měli pusu dokořán a smáli se jim. "Co je? Jdete?" řekla jsem a ony se rozesmál se ještě víc "Sheilo ty si jim to nandala" řekla Hermiona a stále se smála "To? To nic nebylo" řekla jsem a začala se smát taky. "Sheilo tohle mě musíš naučit" řekla Cho a já se usmála "Neboj naučím ale teď jdeme do těch Prasinek" řekla jsem a hlavou naznačila at jdou.

Došli sme do Prasinek. "Dáme si máslový ležák?" zeptala se Luna a já nechápala. "Co je to máslový ležák?" řekla jsem a všechny se na mě nevěřícně podívali"Co je? "řekla jsem bez nejmenšího ponětí "Děláš si srandu Parkerová?" nevěřícně se ptala Hermiona "No nedivte se jsem tu poprvý" řekla jsem "No tak to musíš ochutnat" řekla Cho a já se zasmála.

Moc nadějí jsem tomu nedávala. Ochutnala jsem. Bylo to výborný. "Upřímně jsem nečekala že mi to bude chutnat" řekla jsem a Luna se zasmála."Takže co se dělo ty roky předtím než jsem se sem nasáčkovala?" řekla jsem a popíjela máslový ležák načež se Cho zasmála "Vlastně nic, Harry byl strašně důležitej a nafrněnej že je on ten vybraný, Ron byl praštěnej, Draco nepříčetnej, Snape chladnej, Brumbál milej" řekla Hermione a Cho jí doplnila "Draco byl chladnej do chvíle než přišla Sheila" řekla a já se málem utopila v máslovém ležáku "Ale copak copak ono mezi vámi něco je" řekla Hermiona "Je jistě že mezi vámi něco je" řekla Luna a já začala pít svůj ležák aby jsem nemusela odpovídat ale jejich pohledy mi nedali "Přiznávám že mazi námi něco je ale není to oficiální, tak to prosím nikomu ještě neříkejte" řekla jsem a holky přikývli.

Vydali sme se zpět do hradu. Šli sme na večeři a já jsem si sedla za Willem, Blaziem a Theodorem. Vzhledem k tomu že jsem se s absolutně žádnou holkou ze Zmijozelu nebavila a měla jsem spíše kámoše než kámošky tak Draco žárlil. Bylo to na něm vidět. Hlavně když se se mnou bavil Blazie se kterým jsem byla dobrá kamarádka, čekala jsem že bude spip žárlit na Willa.

Po večeři jsem se odebrala do svého pokoje. Šla jsem s velkým návalem lidí. Dnes už jsem s nikým nechtěla mluvit. Podařilo se. Zamkla jsem se v pokoji. Lehla do postele a téměř okamžitě jsem usnula.

Tak jo to je pro dnešek vše❤️
Zítra odpoledne vyjde další část, dnes je byla v časovém presu tak kapitola vyšla až takhle pozdě, omlouvám se. ❤️❤️

Vervain Amortentia Kde žijí příběhy. Začni objevovat