11.Kapitola

80 6 0
                                    

Draco me táhl po schodech nahoru až do jeho pokoje. "Co to mělo být?" řekl naštvaně "Co co mělo být?" řekla jsem a založila si ruce na hrudi "Sheilo sama dobře víš co jsi říkala" řekl a v jeho očích byla vidět špetka agrese. "Draco řekla jsem to co jsem musela! " odskla jsem "Mohla si být zticha a jen se představit!" Řekl Draco a ve mě se všechno začalo vařit "Jak můžu být zticha?! Ty to nevidíš?! Tvoje mamka předstírá že mě má ráda a tvůj otec se ani nenamáhá něco předstírat!" zvýšila jsem hlas na Draca "Sakra Sheilo. Mě je jedno co si oni o tobě myslí já tě miluju a nic to nezmění" řekl a šel ke mě "Draco nemůžu tady být. Nemůžu se jim koukat do očí a necítit to že by jim bylo líp kdyby jsem odsud vypadla" řekla jsem a oddálila se od něj a on jen zklopil hlavu "Sheilo.." vyšlo z něho já zakývala párkrát hlavou a začala jsem si balit věci "Co to děláš?" řekl a snažil se mě zastavit "Balím se a jedu do Bradavic..." řekla jsem a Draco chtěl něco říct ale já jsem ho přerušila "Teď hned!." řekla jsem a začala jsem si balit věci do bezedného vaku"Ne teď  si jdeš odpočinout" řekl a já se ani nehla. Měla jsem zabaleno "Uvidíme se v Bradavicích" řekla jsem, otočila se a šla k jeho dveřím. "Tak tě alespoň doprovodím" řekl a já se otočila tak abych na něj vyděla a usmála jsem se.

Sešli sme dolů a u krbu na pohovce seděli Malfoyovi "Dekoji vám za to že jste mě tu nechali. Jak jsem řekla nezdržela jsem se dlouho." řekla jsem a Draco si odfrkl a protočil oči. Jeho otec se jen pousmál a jeho matka jen zkameněle seděla. Sebrala jsem se a šla ke dveřím, dlDraco chtěl jít za mnou ale já ho zastavila" Myslím že bude lepší aby si se mnou nešel. Zůstaň s rodinou já do Bradavic trefim" řekla jsem a šla. Draco me přitáhl a dal mi pusu, malinkato se odtáhl a řekl "Koště je venku" a dal mi ještě jednu pusu. Oddálila jsem se a šla ke dveřím. Otevřela jsem a zavřela za sebou. Venku bylo koště. Privázala jsem si vak kolem pasu a sedla jsem si na koště.

*******

Přistála jsem v Bradavicích na balkonu svého pokoje. Koště jsem dala  do rohu. Vzala si knihy na hodiny a šla jsem dolu. Nikdo nikde. Uvědomila jsem si že jsou všichni na hodině obrany proti černé magii. Vyplížila jsem se do hodiny aby si nikdo ničeho nevšiml a tak se i stalo. Lupin si mě ani nevšiml. Ani nevím o čem se bavili jen jsem stála vzadu a ani jsem neposlouchala. Vstřebávala jsem události posledních dnů. Slyšela jsem že obranu proti černé magii má učit Lockhart. Třeba odsoupil nebo ho vyhodili, celkově jsem vůbec nic o učitelých nevěděla, jak taky když jsem nastoupila je konci Listopadu a jako 15ti létá. Moje narozeniny se blížili. 5.6. jsem měla mít narozeniny. To už měli být vánoční prázdniny a já to neměla s kým oslavit. Napadl mě ten ani nejšílenější plán jaký jsem kdy měla. Z přemýšlení mě vythl Lupin "Hodina končí!" řekl a já se odebrala s ostatními studenty pryč že třídy. Na chodbě mě zastavil Snape "Vy!" řekl a vzal mě za zápěstí a táhl mě pryč "Omluvte mě ale co to sakra děláte?" řekla jsem a snažila se dostat z jeho sevření "Jdete okamžitě do kanceláře ředitele Brumbála" řekl a já začala mít stres.

Vešli sme do Brumbálovi kanceláře. Stál tam Brumbál a nějaká žena celá v růžovém, hned na první pohled nesympatická. "Sedněte si slečno" řekl Brumbál. Sedla jsem si a přede mě si sedla ta neznámá žena a Brumbál "Toto je paní Dolores Umbridge" řekl a já nuceně usmála "Těší mě, jsem Sheila Parker" řekla jsem a viděla její bezduchý pohled "Já vím" řekla a já měla nutkání jí zlomit vaz "Paní Umbridge jsem přišla na žádost ministerstva kouzel." řekl Brumbál a já nechápala proč "Mohu se zeptat proč?" řekla jsem nechápavě "Kvůli vašemu incidentu na ošetřovně, měla jste zranění které do pár sekund zmizeli a pouhou rukou bez pomoci hůlky jste zavřela dveře" řekla a velkou domu se bezduše smála. "A co ode mě tedy chcete?" řekla jsem I když jsem odpověď znala "Jak ste se za pár sekund uzdravila a jak jste zavřela dveře" řekla a já nevěděla co jí mám odpovědět, nevěděla jsem jak jí říct že nic nevím "Paní Umbridge ráda by jsem vám všechny okolností vysvětlila ale nevím co se stalo. Je možné že mi Draco v lese rány nějakým kouzlem ošetřil i já sama bych ráda věděla jak js to s těmi dveřmi udělala" řekla jsem a ona se znova bezduše smála "Budeme dělat že vám věříme. A co ta událost v lese" řekla a já zrůda a byla pod stresem "Jak o tom víte?!" řekla jsem a Umbridgová se zasmála "Řekněme že jsme doslali tip od jistého mladíka" řekla, zvedla se a šla za židli na které seděla a dlaněmi se o ní opřela "Buď nám řekněte všechno, nebo zkončíte jako váš otec, bez nikoho, v Azkabanu a nenáviděná" řekla a já vybuchla "To by stačilo" když jsem to říkala, zvedala jsem se se zatnutými pěsti a všechny svíčky vzplanuly měli vysoký plamen. Umbridgová se vyděsila a Brumbál zasáhl "Paní Umbridge to by pro dnešek stačilo, slečna Sheilo očividně neví jak to udělala" řekl Brumbál a svíčky zmírnily plamen "Věřte paní Parkerová že já budu pátrat dokud nezjistí každičký detail vaší síly" řekla a plamen se zase o něco zvětšil. Když Umbridgová odešla, uklidnila jsem se a svíčky zhasli. "Slečno pojďte si sednout k mému stolu. Sedla jsem si k jeho stolu a viděla fénixe ohromilo mě, slyšela jsem o něm z pohedek nikdy jsem ho neviděla naživo. Přistoupila jsem k němu a pohladila ho, on se nechal a hlavou mi projel po dlani."Ještě nikdy se nenechal pohladit od cizích lidí" řekl a já se lekla a odstoupila od fénixe. Naznačil ať si sednu "Nebudu z vás vymáhat co se teď den stalo, chci jen aby jste věděla že cokoliv budete potřebovat, jsm tu pro vás" řekl a já se usmála "Děkuji" řekla jsem usmála se in se usmál na oplátku "Můžete jít" řekl já se zvedla a šla ke dveřím. Za dveřmi čekal Snape. Vzal mě. Za ruku a táhl mě zpět na hodiny "Půjdete na hodinu do své třídy a budete dělat že se nic nestalo, šlo jen o formalitu. Nikdo nebude vědět sebemenší detalily ani slečna Luna ani Draco Malfoy, chápete? " řekl a já souhlasila "Rozumím" řekla jsem.

Byli jsme před třídou lektvarů. Suploval tam Lupin. Snape vešel do třídy a furt mě držel na zápěstí "Slečna Sheia je již zde a já tadky můžete jít Lupine" řekl pustil me a Lupin se sebral a šel pryč. Sedla hem si vedle Blazieho, už tam byl i Draco ale u něho naprdelená Pansy. S Blaziem jsem vycházela ale Pansy jsem nemohla vystát a vypadalo to že Draco taky ne. "Kde si byla?" zeptal se Blazie "Ale Brumbál potřeboval probrat nejáké formality" řekla jsem a Balzie přikývl "Kolik hodin jsem promeškala?" zeptala jsem se Blazieho  "No přišla jsi v deset byla jsi na jedné hodině a zameškala jsi hodinu a půl takže jsi tady na poslední půl hodinu" řekl "Super" řekla jsem zkaženě a protočila očima. Až do konce hodiny jsem poslouchala Snapea "Hodina končí" řekl Snape a já jsem se v blesku zvedla zbalila všechno a vystřelila jsem přes chodbu na kolej.

Hodila jsem věci na zem a lehla jsi do postele a dala jsem si polštář na obličej. Někdo zaťukal. "Jestli si Luna pojď dál jestli si Draco běž pryč" huhlala jsem s polštářem na obličeji. Dveře se otevřeli. Odkryla jsem polštář a uviděla Lunu. Sedla jsem si a polštářem si zakryla břicho "Můžu si sednout za tebou?" řekla Luna a já se usmála "Ano" řekla jsem Luna se taky usmála a sedla si za mnou. "Sheilo děje se něco, celý den jsem s tebou nemluvila a neviděla jsem tě." řekla a já se na ní podívala a začala jsem brečet "Copak se děje Sheilo?" řekla a obejmula mě. "Luno nesmíš to nikomu říct." řekla jsem "Jestli si to nebudeš přát tak to nikomu neřeknu" řekla a rukou pi hladila ruku od ramena k loktu. Zhluboka jsem se nadchla a řekla "Můj otec zabil mojí matku, tety a strýce." řekla jsem a oboum se nám hrnuli slzy z očí. Luna mě obejmula "Sheilo to je mi líto, neměla jsem se ptát" řekla a já jsem zakývala hlavou na znamení nesouhlasu. "Ne Luno někomu jsem to musela říct a komu jinému když ne tobě, beru tě jako mou nejlepší kamarádku" řekla jsem a Luna se usmála "Jsi moje jediná pravá a nejlepší kamarádka" řekla Luna "Ale teď půjdu myslím si že nejsem jediná kdo dnes přijde" řekla a usmála se na mě.

Tohle je snad nejdelší část co jsem kdy udělala. Přes 1500 slov. V další části budeme ještě u Sheily v pokoji pak se přesuneme na začátek Prosince.❤️❤️

Vervain Amortentia Kde žijí příběhy. Začni objevovat