Otevřela jsem oči, ležela jsem na tom samém místě, nepřekvapuje mě to, kdo by mě hledal. Byla tma jak v pytli, snažila jsem se zvednout ale nešlo to cítila jsem bolest v místech kde mě bodl Mikael, koukla jsem se tam a byla jsem od krve a díra se nevyléčila "Co to sakra?!" řekla jsem a rukou si zakryla díru, přes všechnu bolest co jsem cítila jsem zaťala zuby a zvedla jsem se.
Proplížila jsem se do zámku, však se bez důkau jelikož sem tam kápla na zem krev. Prošla jsem i přes obraz, ve společenské místnosti bylo zhasnuto, nikde nikdo. Potichu jsem se chtěla proplížit "Sheilo!" jekl na mě někdo a já se lekla a vyjekla "Kdo seš?" šeptala jsem "Draco" odpověděl a stoupl si před okno, zážil na něj měsíc a vrhal stín "Kde si sakra byla, měl jsem o tebe strach?!" zašeptal a začal se přibližovat "Nechoď ke mě!" vyjela jsem po něm "Tak mi řekni kde si byla!" řekl a udělal krok v před "To není tvoje starost" řekla jsem a chtěla jsem jít, trhla jsem sebou a rána na mém břiše zabolela "Aau" řekla jsem a přitlačila jsem si rukou na ránu "Lumos" Draco mávl hůlkou, rosvítila se a já se otočila jse zdi aby mě neviděl "No tak Shelly" řekl a já si všimla kalužky krve která se podemnou vytvořila "Jsi sklerotik nebo co?! Jmenuju se Yrisa" řekla jsem a on si povzdechl "Co je to pod tebou?" řekl a já zpanikařila "Nic, nekoukej se tam" řekla jsem a otočila jsem se. Draco se na mě vyděšeně podíval "Sakra Yriso co se ti stalo?!" řekl a vzal mě do náručí "To je na dlouho" řekla jsem a dala moje ruce okolo jeho krku. Svítil hůlkou na cestu. Vešli sme ke mě do pokoje a on mě položil do postele "Vyhrň si tričko" řekl a já by kolika oči "Co prosím?!" řekla jsem naštvaně "Ježiš kdyby ses viděla, no jak ti to mám asi ošetřit?" řekl a já se uklidnila "A ty velký Draco Malfoy sebou nosíš obvaz?" řekla jsem, opřela jsem se o předloktí a on se pousmál "Já ne ale vím že když otevřu tenhle šuplík" rekl otevřel šuplík a nadzvedl obočí "Že tady bude obvaz" řekl a vynadl obvaz a já jsem se uchechtla "Ty seš neuvěřitelnej" řekla jsem. Obmotal mi obvaz kolem rány a udělal uzel "Hotovo" řekl a chtěl jít pryč "Draco.." řekla jsem a on se otočil zpět "Můžeš si prosím za mnou lehnout?" řekla jsem, on se pousmál a lehl si na mnou "Ale to že si za mnou můžeš lehnout neznamená že jsem ti odpustila ale ztratila jsem dost kvrve a teď blázim" řekla jsem a lehla si na jeho hruď, on se začal smát a jeho hruď se začala hýbat, se zavřenýma očima jsem na něj mrskla jsem po něm polštář "Nesměj se!" řekla jsem a on odhodil polštář za mé záda. Myslel si že jsem usnula a tak mě začal hladit po vlasech. V ten moment jsem si uvědomila že i přes to co mi udělal ho miluji. Miluju Draca Malfoye. Doopravdy si myslel že spím tak mi zal ruku na zadek, plácla jsem ho přes ni "Pracku pryč od mýho zadku Malfoy" řekla jsem v polo spánku a o se uchechtl.
Probudila jsem se v Dracovo sevření, oba jsme leželi na boku, ležela jsem předním, zády k němu. V jeho sevření jsem se nemohla ani hnout, ale musela jsem to zkusit "h" vyšlo že mě, nic jiného že mě nevyšlo než vzdechy při snažení se dostat z jeho sevření. Kopala jsem nohama před sebe "Draco nechceš mě pustit" řekla jsem a snažila se že sebe sundat jeho ruku. "Ani ne" řekl a vzdechl si "Draco pusť mě" řekla jsem a opět js se snažila dostat z jeho sevření. Bylo to marné "Musím ti říct jak to z tou srážkou je, a když tě mám takhle sevření tak mi neutečeš" řekl "Já neutíkám" řekla jsem a Draco se nad tím usmál "Nee" řekl Draco ironicky, já jsem se otočila obličejem k němu. Posunula jsem svou hlavu nahoru aby jsem mu mohla pohledět do jeho očí "Ne" řekla jsem a pohled do očí do kterých jsem se zamilovala mě hřál u srdce. On se zhluboka nadechl "Z prvu si byla sázka, potom jsem k tobě začal něco cítit, uvědomil jsem si to když jsem tě viděl sedět pod tou vrbou, tehdy mi došlo že pro mě nejsi jen sázka" řekl a já se podívala na jeho hruď a zpět do jeho očí "Šel jsem za Crabbem a Goylem aby sázku zrušili, oni souhlasili ale-" Draco chtěl pokračovat "Ale ty chodíš s Pansy, tohle není správné" řekl jsem posunula jsem hlavu zpět dolů, on mi ji palcem posunul zpět "Je to správné, já a Pansy sme spolu nikdy nechodili" řekl "Prosím musíš mi věřit, nikdy jsem na tebe nepřestal myslet, nik-" řekl a já mu do toho skočila "Mlč už" řekla jsem a dala jsem mu pusu. Doufám že tohle není další část jeho sázky a cesty k výhře. Draco se na mě podíval "Co se stalo v tom lese?" řekl já okamžitě znejistila "Nic já jsem spadla a napíchla jsem se na klacek" řekla jsem nejistě "Myslím co to bylo před tím když jsem tam ještě byl, bez hůlky si ho srovnala k zemi" řekl a já zčervenala "Měla jsem v ruce hůlku" řekl jsem a Draco si odfrkl "Ne neměla, viděl jsem obě tvoje ruce a k žádný si neměla hůlku" řekl a já začala pomalu ale jistě panikařit "Hůlku jsem měla v ruce, jen si ji neviděl" řekla jsem vystresovaně "Budeme dělat že nemáš větší sílu než Voldemort a že by si jedním pohledem zkolila i mozkomora" řekl a oba sme se zasmáli a propletli své ruce. "Slib mi že už mi nikdy neutečeš" řekl "Slibuju" řekla jsem "A ty mi slib že nebudeme mít tajemství" řekla jsem i když jsem věděla za já jedno obrovské mám "Slibuju" řekl Draco a usmál se "Jak vypadá ta rána?" zeptal se, odhrnul mi triko a obvaz. Rána byla pryč "Konečně" zašeptala jsem a Draco byl vystrašený a zmatený "Jak se to zahojilo?" řekl vystrašeně Malfoy "Asi zázrak" řekla jsem a chtěla vstát z postele ale z Dracova obětí se nadalo vymanit "Draco pusť mě musíme jít na hodiny" řekla jsem a Draco měl úsměv na tváři "emem" řekl a natáhl se pro pusu, já mu místo pusy dala před pusu ruku "Ó jste tak šlechetný princi Draco je mi ctí-"nedořekla jsem a Draco do toho skočil" Jo, tak počkej" řekl Draco mě začal lechtat. "No počkej" řekla jsem a nemohla jsem se přestat smát "Já čekám, ale ty vypadáš že nic nezmůžeš" řekl a já nemohla popadnout dech "Dobře, dobře konec" řekl a já se mohla konečně nadechnout "Musíme už fakt na hodiny Draco, prošvihli sme snídani" řekla jsem a zvedla jsem se z postele a Draco protočil očima "Jak dlouho máš mou košili" řekl když jsem se chtěla převléct "Od tý doby co jste jí tu nechal mistře Malfoy" řekla jsem a on se usmál "Zavři oči a otoč se" řekla jsem a on si odfrkl "No nekoukej na mě a otoč se" řekla jsem se on se otočil. Venku chumelilo. Vzala jsem si černé kalhoty a bílo tmavo zelený svetr, hábit jsem si nebrala. "Malfoy neměl by ses taky převléct?" zeptala jsem se když jsem si brala deník Katherine "Asi jo" řekl a objal mě zezadu "Asi určitě" řekla jsem a on mi dal pusu do vlasů. "Tak pojď ke mě do pokoje" řekl a vzal mě za ruku. Zavřela jsem dveře a Draco mě táhl k němu do pokoje "Počkám venku" řekla jsem "Pojď dovnitř" řekl a já stala přede dveřmi "Ne to je dobrý" řekla jsem a otevřela deník Katherine, nepřečetl jsem ani půlku stránky a Draco byl převlečený "Můžeme" vytrhl mě že čtení "Jo" řekla jsem. Prošli sme točitým schodištěm až před velkou síň "Draco bude lepší když budeme dealt že sme jen kamarádi ano? Bude to tak lepší" řekla jsem když sme šli mezi desítkami studentů a já viděla pohledy které na mě všichni vrhali, uplynulo pár minut a Draco byl potichu "Proč mlčíš?" řekla jsem, Draco mě chytil za ruku, přitáhl mě a dal mi pusu. Dala jsem hlavu na jeho hruď a bouchla jsem ho do něj, on mě jen objal a smál se "Zabiju tě" zašeptala jsem "Před tolika lidmi" řekl a já ho znova bouchla. Odtáhl se ode mě, vzal mě za ruku a šli sme na hodinu.
Omlouvám se že díl vyšel později.
Díly už ted nebudou každý den, mám v plánu je dělat 3x-4x týdne. O víkendu vydám kapitolu jen když bude čas a nápad .
Jinak ještě chci poděkovat za Vaši aktivitu moc si toho vážím 💗
ČTEŠ
Vervain Amortentia
FanfictionSheila žila normální život, až na to že byla z kouzelnické rodiny do Bradavic se však nejdřív než 15ti nepodívala to otočilo její život o 360° to ale neměla tušení co bude následovat...